marcin3city Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 Witam Mysle ze ten watek przyda sie kazdemu . Mam propozycje podawania cen uslug , czesci jakie przyszlo wam zaplacic . ( wymina rozrzadu , lozysk , koncowki drazka i wszystko inne co zwiazane z Subaru ) A jezeli to nie tajemnica to gdzei bylo tez robione Nie robic z postu smietnika tylko krotko i na temat .¨ pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
emdzejj Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 A jezeli to nie tajemnica to gdzei bylo tez robione W ASO :wink: A w sumie to skorzystam Jaki jest koszt ustawienia geometrii, w aso ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 Nie robic z postu smietnika tylko krotko i na temat .¨ to bedzie bardzo krótko... cena zależy od tego gdzie było robione (ASO czy prywatny warsztat samochodowy czy u pana Włodka MacGyvera w garażu), ile czasu mu to zajęło.... a to czesto zalezy od ilości zapieczonych śrub do pokonania... więc uważam, że cena za usługe czyli robocizna nie jest wartoscią stałą... wontek bez sęsu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
smile Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 . Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 Jak umawiamy się na 100 zł to na koniec tyle płacę, a nie 200 zł. jeśli to z góry ustalona cena to sie zgadzam... Jeśli chcę fakturę to chcę płacić tyle samo, tyle samo co kto? albo za co? zdaje sie, z okrsowo ceny częsci sie zmieniają jak i cena za roboczogodzinę... Link to comment Share on other sites More sharing options...
smile Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dehnel Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 nie chce faktury za tą samą usługę. to jeszcze są takie miejsca, gdzie "bez f-ry" jest taniej:) ? Ja sobie myślę, że cennik zależy też od "stopnia wtajemniczenia" w danym warsztacie. Stopnia wtajemniczenia klienta w warsztat. Inaczej się płaci za pierwszym razem, inaczej, jak zostawisz 3k PLN, a jeszcze inaczej jak zostawisz 12k Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 Ja sobie myślę, że cennik zależy też od "stopnia wtajemniczenia" w danym warsztacie. Stopnia wtajemniczenia klienta w warsztat. Inaczej się płaci za pierwszym razem, inaczej, jak zostawisz 3k PLN, a jeszcze inaczej jak zostawisz 12k dokładnie... dlatego napisalem ze nie na sensu... Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 jak zostawisz 3k PLN znaczy, żeś stały klient i jest rabacik. jak zostawisz 12k znaczy, żeś dziany klient i cenka rośnie. :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dehnel Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 znaczy, żeś dziany klient i cenka rośnie. :wink: coś w tym jest dokładnie... dlatego napisalem ze nie na sensu... a do tego, ja nie ma sensu opisywac zniżek...bo można je stracić, jak każdy się zacznie upominać o takie same, bo wyczytał na forum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henryk82 Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Wątek ma sens. Co mnie interesuje czy śruba była zapieczona ? Jak umawiamy się na 100 zł to na koniec tyle płacę, a nie 200 zł. Serwis prowadzi biznes i ponosi ryzyko, ja z kolei wcześniej wybieram ten który podał mi najlepszą cenę i budzi przy tym zaufanie :arrow: wskaźnik cena/jakość. Kupujesz coś na allegro to później nie ma, że był problem z zapakowaniem czy wysyłką i proszę dopłacić + 100 zł. Umowa zawarta za tyle i tyle, kasa na stół i nie więcej. Znowu jeśli chcę fakturę to chcę płacić tyle samo, a nie plus vat. To złodziejstwo jest dla mnie. Jeśli wszystkim mówi plus vat to ok, ale jeśli tylko jeśli ma wystawić dokument fiskalny (fakturę) to znaczy, że za całą resztę Klientów nie płaci podatków... święte słowa, popieram Cię w 100 % miałem podobnie u lakiernika że rozmawialiśmy ile by kosztowało malowanie maski + prostowanie jej + malowanie zderzaka z spawaniem i malowanie błotnika to wycenił to na 1300 zł do zapłaty a gdy przy odbiorze płaciłem to cena się podniosła o 200 zł i poprosiłem o fakturę to do tych 1500 chciał doliczyć VAT. i niestety przysłowie że największymi penisami w dziedzinie usług naprawy są blacharzo-lakiernicy jest jak najbardziej adekwatne a co by nie było off topa: to pacjent - Legacy II zakup łożyska do tylnego koła z uszczelnieniem - japońskie kupione w complexie za 197 zł brutto wymiana - sam to robiłem po rozmowie w ASO przy Tuwima w Łodzi gdy na siłę chcieli od razu do wyceny dać mi śrubę od wahacza za 70 zł bo im się urywają nagminnie (a mi przy wymianie jakoś się nie urwała) a robociznę wycenili na około 250 zł brutto Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 a do tego, ja nie ma sensu opisywac zniżek...bo można je stracić, jak każdy się zacznie upominać o takie same, bo wyczytał na forum +1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz_555 Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Precyzyjne podawanie kwot większego sensu nie ma, różne ASO różnie liczą i różne ludzie mają rabaty/układy. Nie mniej uważam, że znajomość poziomu cen za dane części czy usługi pozwala kontrolować rzetelność serwisów, a także wybierać te ASO, które cenowo są korzystniejsze. W ASO w Mikołowie jest taka ładna tabelka na ścianie i podane są ceny najczęściej wykonywanych usług. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin3city Posted July 30, 2012 Author Share Posted July 30, 2012 Wątek ma sens. Co mnie interesuje czy śruba była zapieczona ? Jak umawiamy się na 100 zł to na koniec tyle płacę, a nie 200 zł. Serwis prowadzi biznes i ponosi ryzyko, ja z kolei wcześniej wybieram ten który podał mi najlepszą cenę i budzi przy tym zaufanie :arrow: wskaźnik cena/jakość. Kupujesz coś na allegro to później nie ma, że był problem z zapakowaniem czy wysyłką i proszę dopłacić + 100 zł. Umowa zawarta za tyle i tyle, kasa na stół i nie więcej. Znowu jeśli chcę fakturę to chcę płacić tyle samo, a nie plus vat. To złodziejstwo jest dla mnie. Jeśli wszystkim mówi plus vat to ok, ale jeśli tylko jeśli ma wystawić dokument fiskalny (fakturę) to znaczy, że za całą resztę Klientów nie płaci podatków... święte słowa, popieram Cię w 100 % miałem podobnie u lakiernika że rozmawialiśmy ile by kosztowało malowanie maski + prostowanie jej + malowanie zderzaka z spawaniem i malowanie błotnika to wycenił to na 1300 zł do zapłaty a gdy przy odbiorze płaciłem to cena się podniosła o 200 zł i poprosiłem o fakturę to do tych 1500 chciał doliczyć VAT. i niestety przysłowie że największymi penisami w dziedzinie usług naprawy są blacharzo-lakiernicy jest jak najbardziej adekwatne a co by nie było off topa: to pacjent - Legacy II zakup łożyska do tylnego koła z uszczelnieniem - japońskie kupione w complexie za 197 zł brutto wymiana - sam to robiłem po rozmowie w ASO przy Tuwima w Łodzi gdy na siłę chcieli od razu do wyceny dać mi śrubę od wahacza za 70 zł bo im się urywają nagminnie (a mi przy wymianie jakoś się nie urwała) a robociznę wycenili na około 250 zł brutto Ktos przeczytal ze zrozumieniem i napisal na temat . pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
sherman Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 SI GL 96' 2.0 Pasek rozrządu Contitech 90 zł Ruville Rolka prowadząca paska rozrządu gładka 102 zł x 2 Rolka prowadząca paska rozrządu zębata 114 zł Rolka napinająca paska rozrządu 209 zł Napinacz paska rozrządu bez rolki 353 zł Pompa wody GMB 180 zł Uszczelniacz wału korbowego 35 zł Uszczelniacze wałków rozrządu 35 zł x2 Razem: 1255 zł + robocizna 350 zł = 1605 zł Klipy mocujące listwy boczne szyby czołowej 12 sztuk 150 zł w ASO Link to comment Share on other sites More sharing options...
4mamut Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Bardzo dobry wątek. Nie wszyscy co prawda napiszą ile zapłacili za jakie rzeczy, bo to trochę wstyd. Ja mam inną metodę -> kupuję części 3-mce wcześniej zbieram karton albo dwa....i werbuje mechanika do siebie który ogarnia subaraka, albo robię sam w zależności od stopnia trudności bądź dostępnych narzędzi. Robimy razem przez kilka wieczorów przy browarku...Jak coś trzeba wspawać, wybić prasą, pomalować, czy wyczyścić - kilkudniowa przerwa i dalej.... Rozrząd kompletny + pompa wody, amortyzatory, zwrotnica, łożyska w kołach, uszczelniacz dyferka, uszczelka pokrywy zaworów, płyn chłodniczy....+/- 400 PLN. Płacę dniówki i każdy jest zadowolony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.