grekin1 Posted July 28, 2012 Share Posted July 28, 2012 jak dokrecic głowice w sti e 20 Link to comment Share on other sites More sharing options...
emdzejj Posted July 28, 2012 Share Posted July 28, 2012 Jeżeli chodzi ci o moment z jakim masz ją dokręcić to poszukaj serwisówki tam powinno być napisane Link to comment Share on other sites More sharing options...
skiba STI Posted July 28, 2012 Share Posted July 28, 2012 emdzejj, on nie pyta on stwierdza chyba :roll: grekin1, dzień dobry btw Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted July 28, 2012 Share Posted July 28, 2012 Jesteś właścicielem sti czy mechanikiem ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hemi112 Posted July 28, 2012 Share Posted July 28, 2012 kluczem dynamometrycznym z odpowiednimi niutkami :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giechu Posted July 28, 2012 Share Posted July 28, 2012 Jesteś właścicielem sti czy mechanikiem ? W jednym czy drugim przypadku - niedobrze :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krysztal Posted July 29, 2012 Share Posted July 29, 2012 Jesteś właścicielem sti czy mechanikiem ? :shock: :shock: :shock: grekin1 jeżeli to 1. to daruj sobie chłopie bo narobisz sobie problemów... jeżeli to 2 to daruj sobie chłopie bo narobisz sobie i klientowi problemów... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harvester Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 jak dokrecic głowice w sti e 20 Mocno :!: ale nie za mocno Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Fajny wątek :shock: ,co moderator na to,może by czasami posprzątać te forum ,pozdro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Czemu chłopaka zlewacie? Pyta sie a nikt kto wie nie chce mu powiedziec... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawlo20 Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Zakładając hipotezę,że człowiek się przejęzyczył,napisał enigmatycznie,ma problem z czasem,pisze jego syn,jest pijany,a chodzi mu tylko o moment i kolejność dokręcania szpilek,w głowicach splanowanych,które własnie zakłada do silnika,to proszę: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=142329 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aga Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Pyta sie a nikt kto wie nie chce mu powiedziec... Pewnie już dawno dokręcił :roll: ... ostatnio była na forum 28 lip 2012, o 14:53, pytanie zadał 28 lip 2012, o 14:38 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giechu Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Pewnie już dawno dokręcił Kolejny wątek: Naprawa zerwanego gwintu w bloku Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 ale, że nie zaczął od panewek? :shock: :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ADK90 Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 ale, że nie zaczął od panewek? :shock: :shock: Cuda sie zdarzaja Link to comment Share on other sites More sharing options...
bzyq Posted August 1, 2012 Share Posted August 1, 2012 Czemu chłopaka zlewacie? Pyta sie a nikt kto wie nie chce mu powiedziec... No, w sumie nieładnie, ale... ... niech się cieszy, że nie pomogli mu w podobnym stylu;) : http://board.counter-strike.pl/viewtopic.php?t=94041&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=&sid=85130f0609152ad6bcec5b3f3617dfae A moment dokręcenia pewnie okolice 20Nm i jakieś stopnie -z 15 (wartości strzelane - nie kręcić). Dziwne, że jeszcze nikt nie napisał nic koledze :? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aga Posted August 1, 2012 Share Posted August 1, 2012 Dziwne, że jeszcze nikt nie napisał nic koledze :? Pomijając oczywistą oczywistość... kolegi chyba ten temat nie interesuje... od momentu napisania posta nie pojawił się na forum Link to comment Share on other sites More sharing options...
bzyq Posted August 1, 2012 Share Posted August 1, 2012 Pomijając oczywistą oczywistość... kolegi chyba ten temat nie interesuje... od momentu napisania posta nie pojawił się na forum Zapewne siedział w garażu i na szybko nastukał posta z fona Nie mógł znaleźć manuala to zadał pytanie na forum - proste. Ale może komuś potomnemu odpowiedź się jednak przyda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Magdziarz Posted August 1, 2012 Share Posted August 1, 2012 Forum to nie jest manual do samochodów. Jak kto nie umie w autodacie znaleźć danych do przeprowadzanej naprawy, niech lepiej nie naprawia - chcąc polepszyć może spieprzyć Link to comment Share on other sites More sharing options...
bzyq Posted August 1, 2012 Share Posted August 1, 2012 Forum to nie jest manual do samochodów. Jak kto nie umie w autodacie znaleźć danych do przeprowadzanej naprawy, niech lepiej nie naprawia - chcąc polepszyć może spieprzyć Forum jest od zadawania pytań. Nie zgadzam się z Tobą. Nie musisz się opiekować autorem - robi co chce. Może sobie nawet popsuć. Ale zadał konkretne pytanie właśnie w celu uniknięcia popsucia. Nie padła odpowiedź "Sprawdź w Autodacie". Może pyta czysto z ciekawości, a może mu to potrzebne do szczęścia. Ja zadając pytanie liczę na konkretną odpowiedź, a nie "poszukaj w google", znajdź w "autodacie" etc. Wiesz - odpisz. Nie wiesz - nie odpisuj. Rozwodzenie się na te tematy w dziale off topic. Szczerze - nie obchodzi mnie, że autor już nie zagląda. Z czystej ciekawości poznałbym odpowiedź na to pytanie bo do autodaty dostępu nie mam. A co do wątku to niech następną wypowiedzią będzie odpowiedź na pytanie autora: Jak dokręcić głowicę w ej20 (przyp. moment i kąt)?. O! Link to comment Share on other sites More sharing options...
graft Posted August 1, 2012 Share Posted August 1, 2012 HAHAHA, forumowicze z Góry Kalwarii, których samochody są na serwisie.... Do kościółka w niedzielę radziłbym się udać Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aga Posted August 1, 2012 Share Posted August 1, 2012 A co do wątku to niech następną wypowiedzią będzie odpowiedź na pytanie autora: Moderujesz ten wątek? BTW skąd wiesz, że autor zadał pytanie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted August 1, 2012 Share Posted August 1, 2012 ja szukajac odpowiedzi na pytanie blok ej20g + glowice ej208 udalem sie do carfita... napisal, ze podejdzie... reszta informacji, np grubosc UPG, luz zaworowy, panewki itp to czytanie wielu for tematycznych i stron tunerow + maile z firmami z JPN... sporo info bylo na stronie Coswortha... tutaj tak szczerze jest niewielka grupka ludzi znajacych sie na rzeczy ale majacych wy....ne zeby sie ta wiedza dzielic... ale rozumiem... z tego sie utrzymuja... wiec lepiej aby podjechac/przyprowadzic auto do nich... niz opatrznie zrozumiec rady, sprdlc i miec zale, bo posluchalem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bzyq Posted August 1, 2012 Share Posted August 1, 2012 Moderujesz ten wątek? BTW skąd wiesz, że autor zadał pytanie? Ja zadałem dalej to samo ja szukajac odpowiedzi na pytanie blok ej20g + glowice ej208 udalem sie do carfita... napisal, ze podejdzie... reszta informacji, np grubosc UPG, luz zaworowy, panewki itp to czytanie wielu for tematycznych i stron tunerow + maile z firmami z JPN... sporo info bylo na stronie Coswortha... tutaj tak szczerze jest niewielka grupka ludzi znajacych sie na rzeczy ale majacych wy....ne zeby sie ta wiedza dzielic... ale rozumiem... z tego sie utrzymuja... wiec lepiej aby podjechac/przyprowadzic auto do nich... niz opatrznie zrozumiec rady, sprdlc i miec zale, bo posluchalem... O to to mądre nawet to co piszesz:) +1 Dobra nie odpowiadajcie. Moja ciekawość najwyżej nie zostanie zaspokojona hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzegorz Magdziarz Posted August 1, 2012 Share Posted August 1, 2012 Ale zadał konkretne pytanie Ja tu pytania nie widzę, wygląda raczej na początek poradnika Nie zgadzam się z Tobą Nie musisz Forum SIP nie jest platformą wymiany wiedzy technicznej, ani miejscem do zamieszczania instrukcji obsługi. Do tego celu służą inne portale. Tu, jeżeli w dziale technicznym ktoś chce się koleżeńsko wymienić wiedzą z innymi PT Forumowiczami, może to zrobić, ale trzeba wiedzieć, że są to prywatne opinie. Zupełnie nie widzę powodu, by zawodowy mechanik miał udzielać darmowych lekcji na forum. Co innego porady, a tych kilka osób z sieci SIP raczej nie szczędzi zainteresowanym. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.