grekin1 Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 jak dokrecic głowice w sti e 20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzejj Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Jeżeli chodzi ci o moment z jakim masz ją dokręcić to poszukaj serwisówki tam powinno być napisane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skiba STI Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 emdzejj, on nie pyta on stwierdza chyba :roll: grekin1, dzień dobry btw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Jesteś właścicielem sti czy mechanikiem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hemi112 Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 kluczem dynamometrycznym z odpowiednimi niutkami :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Jesteś właścicielem sti czy mechanikiem ? W jednym czy drugim przypadku - niedobrze :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 Jesteś właścicielem sti czy mechanikiem ? :shock: :shock: :shock: grekin1 jeżeli to 1. to daruj sobie chłopie bo narobisz sobie problemów... jeżeli to 2 to daruj sobie chłopie bo narobisz sobie i klientowi problemów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 jak dokrecic głowice w sti e 20 Mocno :!: ale nie za mocno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Fajny wątek :shock: ,co moderator na to,może by czasami posprzątać te forum ,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Czemu chłopaka zlewacie? Pyta sie a nikt kto wie nie chce mu powiedziec... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Zakładając hipotezę,że człowiek się przejęzyczył,napisał enigmatycznie,ma problem z czasem,pisze jego syn,jest pijany,a chodzi mu tylko o moment i kolejność dokręcania szpilek,w głowicach splanowanych,które własnie zakłada do silnika,to proszę: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=142329 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Pyta sie a nikt kto wie nie chce mu powiedziec... Pewnie już dawno dokręcił :roll: ... ostatnio była na forum 28 lip 2012, o 14:53, pytanie zadał 28 lip 2012, o 14:38 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Pewnie już dawno dokręcił Kolejny wątek: Naprawa zerwanego gwintu w bloku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 ale, że nie zaczął od panewek? :shock: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 ale, że nie zaczął od panewek? :shock: :shock: Cuda sie zdarzaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Czemu chłopaka zlewacie? Pyta sie a nikt kto wie nie chce mu powiedziec... No, w sumie nieładnie, ale... ... niech się cieszy, że nie pomogli mu w podobnym stylu;) : http://board.counter-strike.pl/viewtopic.php?t=94041&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=&sid=85130f0609152ad6bcec5b3f3617dfae A moment dokręcenia pewnie okolice 20Nm i jakieś stopnie -z 15 (wartości strzelane - nie kręcić). Dziwne, że jeszcze nikt nie napisał nic koledze :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Dziwne, że jeszcze nikt nie napisał nic koledze :? Pomijając oczywistą oczywistość... kolegi chyba ten temat nie interesuje... od momentu napisania posta nie pojawił się na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Pomijając oczywistą oczywistość... kolegi chyba ten temat nie interesuje... od momentu napisania posta nie pojawił się na forum Zapewne siedział w garażu i na szybko nastukał posta z fona Nie mógł znaleźć manuala to zadał pytanie na forum - proste. Ale może komuś potomnemu odpowiedź się jednak przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Forum to nie jest manual do samochodów. Jak kto nie umie w autodacie znaleźć danych do przeprowadzanej naprawy, niech lepiej nie naprawia - chcąc polepszyć może spieprzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Forum to nie jest manual do samochodów. Jak kto nie umie w autodacie znaleźć danych do przeprowadzanej naprawy, niech lepiej nie naprawia - chcąc polepszyć może spieprzyć Forum jest od zadawania pytań. Nie zgadzam się z Tobą. Nie musisz się opiekować autorem - robi co chce. Może sobie nawet popsuć. Ale zadał konkretne pytanie właśnie w celu uniknięcia popsucia. Nie padła odpowiedź "Sprawdź w Autodacie". Może pyta czysto z ciekawości, a może mu to potrzebne do szczęścia. Ja zadając pytanie liczę na konkretną odpowiedź, a nie "poszukaj w google", znajdź w "autodacie" etc. Wiesz - odpisz. Nie wiesz - nie odpisuj. Rozwodzenie się na te tematy w dziale off topic. Szczerze - nie obchodzi mnie, że autor już nie zagląda. Z czystej ciekawości poznałbym odpowiedź na to pytanie bo do autodaty dostępu nie mam. A co do wątku to niech następną wypowiedzią będzie odpowiedź na pytanie autora: Jak dokręcić głowicę w ej20 (przyp. moment i kąt)?. O! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 HAHAHA, forumowicze z Góry Kalwarii, których samochody są na serwisie.... Do kościółka w niedzielę radziłbym się udać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 A co do wątku to niech następną wypowiedzią będzie odpowiedź na pytanie autora: Moderujesz ten wątek? BTW skąd wiesz, że autor zadał pytanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 ja szukajac odpowiedzi na pytanie blok ej20g + glowice ej208 udalem sie do carfita... napisal, ze podejdzie... reszta informacji, np grubosc UPG, luz zaworowy, panewki itp to czytanie wielu for tematycznych i stron tunerow + maile z firmami z JPN... sporo info bylo na stronie Coswortha... tutaj tak szczerze jest niewielka grupka ludzi znajacych sie na rzeczy ale majacych wy....ne zeby sie ta wiedza dzielic... ale rozumiem... z tego sie utrzymuja... wiec lepiej aby podjechac/przyprowadzic auto do nich... niz opatrznie zrozumiec rady, sprdlc i miec zale, bo posluchalem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Moderujesz ten wątek? BTW skąd wiesz, że autor zadał pytanie? Ja zadałem dalej to samo ja szukajac odpowiedzi na pytanie blok ej20g + glowice ej208 udalem sie do carfita... napisal, ze podejdzie... reszta informacji, np grubosc UPG, luz zaworowy, panewki itp to czytanie wielu for tematycznych i stron tunerow + maile z firmami z JPN... sporo info bylo na stronie Coswortha... tutaj tak szczerze jest niewielka grupka ludzi znajacych sie na rzeczy ale majacych wy....ne zeby sie ta wiedza dzielic... ale rozumiem... z tego sie utrzymuja... wiec lepiej aby podjechac/przyprowadzic auto do nich... niz opatrznie zrozumiec rady, sprdlc i miec zale, bo posluchalem... O to to mądre nawet to co piszesz:) +1 Dobra nie odpowiadajcie. Moja ciekawość najwyżej nie zostanie zaspokojona hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Ale zadał konkretne pytanie Ja tu pytania nie widzę, wygląda raczej na początek poradnika Nie zgadzam się z Tobą Nie musisz Forum SIP nie jest platformą wymiany wiedzy technicznej, ani miejscem do zamieszczania instrukcji obsługi. Do tego celu służą inne portale. Tu, jeżeli w dziale technicznym ktoś chce się koleżeńsko wymienić wiedzą z innymi PT Forumowiczami, może to zrobić, ale trzeba wiedzieć, że są to prywatne opinie. Zupełnie nie widzę powodu, by zawodowy mechanik miał udzielać darmowych lekcji na forum. Co innego porady, a tych kilka osób z sieci SIP raczej nie szczędzi zainteresowanym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się