jachu19 Posted July 27, 2012 Share Posted July 27, 2012 Witam, zakupilem niedawno Justy 4WD. Przy bardzo ostrym skrecie przygasa, slabnie, nie reaguje na wcisniety pedal gazu. Odzyskuje ciag po ok 2 sekundach. Nie ma tu wspomy, nie ma gazu, silnik seryjny, zawiecha utwardzona. Na postoju ok, lekkie skrety ok, dlugi skret w jedna strone ok (np rondo). Problem pojawia sie przy naglym skrecie, a najbardziej przy dwoch naglych skretach obojetne w ktora strone. Pierszy raz zdazylo sie przy zjezdzie z ronda, wiec potem testowalem to na parkingu - dwa ostre skrety i zmula. Poprzedni wlasciciel twierdzi, ze tak nie bylo (czyli ja popsulem dzien po zakupie ), ale srednio w to wierze, jestem wiec zdany na siebie. Prosze o jakies wskazowki, zanim mechanik wymieni mi 50 roznych czesci w trakcie poszukiwan problemu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gforce Posted July 27, 2012 Share Posted July 27, 2012 Za mało paliwa, albo konczy sie pompa paliwa, tam jest takie dziwne polaczenie w komor w zbiorniku, tez moze byc w tym problem, najpierw zatankuj do pelna i sprawdz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
w3rti Posted July 27, 2012 Share Posted July 27, 2012 Ja miałem to samo. Wymieniłem pompę paliwa i wszystko zaczęło działać. A co do gościa to mógł tego nawet nie zauważyć bo u mnie przy normalnym skręcie nie brakowało paliwa. Dopiero jak na próbie zawijałem pojawiał się problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jachu19 Posted July 30, 2012 Author Share Posted July 30, 2012 Ja tez stawialem na pompe, ale chcialem uslyszec wasza opinie. Da sie zmierzyc cisnienie z pompy i stwierdzic, ze jest uszkodzona, czy tylko wymiana i metoda prob i bledów? Ma ktos w okolicy Wrocka dobra pompe, zeby sprobowac wlozyc ja do mojego Justy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wbble Posted August 13, 2012 Share Posted August 13, 2012 Ciśnienie da się zmierzyć, ale potrzebujesz kogoś lub czegoś co będzie to monitorował. To już nie pierwsze justy na tym forum z tym problemem. Najlepiej zawsze mieć min pół baku paliwa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dziobo Posted May 16, 2013 Share Posted May 16, 2013 jachu19, jak rozwiązałeś swój problem? W mojej justysi silnik wariuje po rozgrzaniu i zamierzam sprawdzić cały układ zasilania, zaczynając od pompy. Czy już wiesz jak sprawdzić pompę? Z góry dziękuję za pomoc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jachu19 Posted May 26, 2013 Author Share Posted May 26, 2013 problem byl w baku, mechanik zdjal i wyczyscil bak. pompa zostala nie ruszana. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dziobo Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 przy 1-wszym (z 2-ów razy) rozbieraniu gaźnika znalazłem paproch w komorze pływaka. A zaglądałem, bo mechanik stwierdził właśnie obecność zanieczyszczeń pochodzących ze starego zbiornika. i oczywiście zasugerował jego czyszczenie. Jak sądzisz - zrobię to sam, czy muszę udać się do mechanika? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jachu19 Posted May 30, 2013 Author Share Posted May 30, 2013 a co z filtrem paliwa, wyjęty, dziurawy? nie znam twoich zdolności podpowiedzi: - pod kanapą jest dekielek od podłączenia pływaka, wchodzi na wcisk, - no i dobrze by było, żeby nie było paliwa w baku - auto nie wystarczy podnieść na lewarkach, moje stało na boku, podnośnik też dałby radę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.