wild_pig Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Witam, ostatnio spocił mi się jeden przedni amortyzator w związku z tym mam krótkie pytanka: - Czy jak wymieniam amortyzatory, warto tez wymienic sprężyny ? (przebieg ponad 150k, ale ciezko mi wzrokowo stwierdzić czy są ok) - Wstępnie myślałem o KYB EXCEL-G 334253 i 334254 - tylko nie jestem pewien czy podejdą do tego modelu - Polecacie jakieś inne amorki i sprężyny do N/A MY 99 - preferowane troszkę twardsze niż seria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 wild_pig, poszukaj na forum, było 2 mln razy sprężyny warto obejrzeć...można kupić nowe, albo WRXowe...np razem z amorami...uzyj szukajki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild_pig Opublikowano 27 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 szukałem ale odnośnie N/A i tych amortyzatorów mało znalazłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 amory w Gt i GL są takie same. spręzyna w GT jest inna - niższa o ztcp 3cm. jak chcesz wyżej i twardziej, masz zestaw z WRXa, Jak chcesz serię, to kupuj same amortyzatory. Wstępnie myślałem o KYB EXCEL-G 334253 i 334254 - tylko nie jestem pewien czy podejdą do tego modelu a co na to katalog KYB? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild_pig Opublikowano 27 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 te amorki bedą OK, wg katalogu i cenowo też - 330zł. A spreżyny jakieś konkretne możecie do nich polecić ? Nie chce nic dłubać - tylko włożyć i zapomnieć - oryginalne troche za drogie są jak dla mnie (450zł około bodaj). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 450 komplet? jak nie widzisz wyraznych oznak "siadania" lub roznicy w prowadzeniu to chyba nie bedzie potrzeby :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Do wersji GL amortyzatory robi też Monroe ale jest wyraźnie napisane w katalogu "z wyjatkiem wersji turbo". Cena 210 szt. Sprawdź katalog. Kupowałem niedawno KYB - 253 PLN/ szt. Co prawda do GT ale do GL cena powinna być zbliżona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild_pig Opublikowano 28 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Kupowałem niedawno KYB - 253 PLN/ szt. Co prawda do GT ale do GL cena powinna być zbliżona. KYB amory czy sprezyny ? Bo mi zaproponowalu amory KYB za 330 sztuka - gdzie kupowales ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 KYB 334109 i 334110 amortyzatory na tył.Kupowałem w sieciach Gordon po rabacie warsztatowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild_pig Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 aaaa to OK, bo ja na przod szukalem -- 30 lip 2012, o 11:58 -- a tak odnośnie sprężyn używał ktoś RG1594 od KYB, bo właśnie o nich myśle do GL'a, chyba, że jakieś twardsze możecie polecić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 jestem też na zmianie tylnych amortyzatorów ze sprężynami, może mi kto powiedzieć o ile wyższe są sprężyny od wrx w porównaniu do gf??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild_pig Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 po wymianie amorków rozumiem, że geometria do roboty będzie ? -- 22 sie 2012, o 12:46 -- Wymieniłem oba amorki przednie, spreżyny zostawilem bo jeszcze żyły, po kilku testach zaobserwowałem, że przy gwałtownym skręcie (prawo i lewo) z okolicy przodu słychać odgłos "ząbkowania" - tak jakby coś przeskakiwało. Na postoju jest wszystko ok. Co to może być? Źle coś mi założyli, czy coś innego? (fakt, że przed założeniem ekstremalnie nie testowałem, tak więc nie wiem czy te objawy były również przed wymianą) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyziek Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 wild_pig, geometria by sie przydała... może jak Ci ktoś wymieniał to sobie zaznaczył jak śruby leżały i zrobił tak samo - ale ponoc amor amorkowi nie równy Ciężko powiedzieć co to za "ząbkowanie"... może problem nie jest związany z amorkiem. Jeśli słychać przy skręcie to może przegub? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipozz Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Powiem tak, kupilem w tamtym roku monroe, przejechałem na nich 18 tys i trzeba było wymieniać, bo jeden całkowicie się rozlał. Gdy tylko je wymieniłem zaczęło coś stukać, wmawiałem sobie, że to może łożysko, jakieś tuleje itd, wszystko wymieniłem i dalej stukało ;/ W końcu olałem temat. no i tak właśnie po przejechaniu 18 tys padł. Teraz założone mam KYB Excel-G i powiem Ci, że są wypas! Mowa o amortyzatorach tylnych, impreza sedan rx. -- Pt sie 24, 2012 3:38 pm -- Aha.. no i są trochę twardsze, bo to gazówki chyba. Monroe to olejak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się