haller Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Witam! Wracałem znad morza, po przejechaniu około 150km samochód zaczął się dławić i zgasł. Po próbie odpalenia poszedł biały dym z rury, później czarny. Wróciłem na lawecie. Na drugi dzień odpalił normalnie, pojechałem na diagnostykę (5km), komputer pokazał błędy P0340 i P0390, nie wiem co one oznaczają. Przy powrocie 100m od domu znowu ta sama sytuacja, zadusił się i nie odpala. Co jeszcze mogę dodać to to, że jakiś tydzień temu samochód się dziwnie zachowywał, chodził jakby nie na wszystkie gary, miał lekko niższe obroty, działo się to sporadycznie, dodatkowo niekiedy nie chodził blow off, zamiast syczeć lekko terkotał. To wszystko co zaobserwowałem, proszę o jakieś wskazówki co w tej sytuacji mogło się popsuć, czy też co najpierw powinienem sprawdzić. Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Nie to, zebym byl zlosliwy - ale mechanik na diagnostyce tez nie wie, co te bledy oznaczaja? To co to za diagnostyka? viewtopic.php?f=26&t=106815 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haller Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Zrobił mi to znajomy na boku, który pracuje u elektryka, zresztą to mało istotne. Powiedział mi, że jest to błąd czujnika położenia wałka rozrządu. Czy te objawy mogą być przyczyną właśnie tego czujnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Rzeklbym, ze moga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haller Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 A ktoś może mi podpowiedzieć jak zlokalizować te czujniki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Jak otworzysz maskę to czujnik masz na prawej głowicy za górnym kołem rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Lepiej szukaj nowego czujnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haller Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Wstępnie sprawdziłem najpopularniejszy serwis aukcyjny i nie znalazłem takiego czujnika. Czy ktoś z forum posiada lub ma namiar na kogoś kto ów czujnik mógłby posiadać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Serwis? Podejrzewam, ze to nie bedzie jakas na tyle zabojcza cena, zeby nie warto bylo kupic nowy czujnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Podejrzewam, ze to nie bedzie jakas na tyle zabojcza cena, zeby nie warto bylo kupic nowy czujnik. Otóż to. Po co Ci uzywany czujnik? Kup nowy nie kosztuje zbyt wiele a masz pewne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haller Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Czujnik wymieniony na nowy i niestety te same objawy, gaśnie po 20 minutach jazdy. Co dalej można robić w tej sytuacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Jechac do serwisu znajacego sie na Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sole3 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Czujnik wymieniony na nowy i niestety te same objawy, gaśnie po 20 minutach jazdy. Co dalej można robić w tej sytuacji? Jaki koszt nowego czujnika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haller Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Czujnik nowy 360zł. Odgrzebałem mojego viakena, podpiąłem pod auto i w ecu explorerze pokazał mi dwa błędy: P0171 - System too lean (bank 1) p1313 - Missfire detected signal circuit high input Poza tym w historii kilka błędów: P0171 p0712 Atf temp sensor circuit low p0713 Atf temp sensor circuit high p0719 Brake switch circuit low p0724 Brake switch circuit high p0735 Gear 5 incorrect ratio p1086 Tumble generated valve position sensor 2 circuit low p1313 p1760 Later acceleration sensor performance problem p1761 Later acceleration sensor circuit low p1762 Later acceleration sensor circuit high p1798 Gear 1 engine breaks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 P0171 Subaru System Too Lean- Bank 1 Probable Cause 1. Faulty MAF Sensor 2. Large vacuum leak 3. Low fuel pressure 4. Plugged injector or cylinder misfire Tych błędów jest tak dużo, że jechałbym bezpośrednio do jakiegoś serwisu :shock: Najlepiej na lawecie - szczególnie jeśli jest za mało paliwa bo możesz potopić tłoki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haller Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Podpiąłem się jeszcze dwukrotnie i za każdym razem nowe błędy :/ 2 raz: p0712 p1718 At can communication circuit p1799 Interlock p1798 p1313 p1314 Missfire detected signal circuit low input historia: p0712 p0719 p0736 reverse icorrect ratio p1199 differential pressure sensor p1241 2 stage twin turbo system (single) p1242 2 stage twin turbo system (twin) No i 3 raz: p0121 Throttle position sensor circuit range/performance problem (high input) p0122 Throttle position sensor circuit low input p0123 Throttle position sensor circuit high input p0171 p0463 Fuel level sensor circuit high input p0500 vehicle speed sensor malfunction p0601 internal control module memory check sum error p1142 Throttle position sensor circuit range/performance problem (low input) Tym razem bez historii. Co dziwne, że za drugim podłączeniem pokazało całkiem inna historię niż wcześniej, aż zaczynam wątpić w prawidłowość tych odczytów. A co jeśli popsuta byłaby pompa paliwa, czy te objawy mogłyby na nią wskazywać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Duzo tego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haller Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Dziś znalazłem nieszczelność w wężyku który idzie do blow offa, po wymianie jeździłem około godziny i nic się nie działo, nie pokazał nawet żadnego błędu na kompie, bardzo dziwne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Dziwne ale potwierdza się opinia, że blow off to zło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Zento ... blow to nie zło ... głupota ludzka jest. Większość wyczynowych silników turbo ma blow off a .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Czujnik wymieniony na nowy i niestety te same objawy, gaśnie po 20 minutach jazdy. Co dalej można robić w tej sytuacji? Jaki koszt nowego czujnika ? Z tegi co pamięta to w nie-ASO płaciłem jakies 100 pln ? Musiałbym spojrzeć w domu na FV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilwro Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 czy mozliwe jest zeby seryjny BOV był popsuty? jesli tak to czy szarpanie moze byc przez bov? WRX 225ps doładowanie mam na poziomie 0,5bar a czasami rosnie do 0,9 i znów spada, dzieki pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 czy mozliwe jest zeby seryjny BOV był popsuty? Oczywista rzecz,że te zawory się psują. jesli tak to czy szarpanie moze byc przez bov? WRX 225ps doładowanie mam na poziomie 0,5bar a czasami rosnie do 0,9 i znów spada Czy akurat BOV jet przyczyną problemów?Nie wiem,ale może być ich częścią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilwro Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 cybel: ale chodzi mo o seryjny BOV nie atmosferyk, jak go sprawdzic czy jest oki? co sprezyna sie zuzyła czy membrana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Też piszę o seryjnym zaworze.Ulegają awariom również,może trochę rzadziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się