Skocz do zawartości

WRX 2001 zgasł podczas powrotu znad morza!


haller

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Wracałem znad morza, po przejechaniu około 150km samochód zaczął się dławić i zgasł. Po próbie odpalenia poszedł biały dym z rury, później czarny. Wróciłem na lawecie. Na drugi dzień odpalił normalnie, pojechałem na diagnostykę (5km), komputer pokazał błędy P0340 i P0390, nie wiem co one oznaczają. Przy powrocie 100m od domu znowu ta sama sytuacja, zadusił się i nie odpala.

Co jeszcze mogę dodać to to, że jakiś tydzień temu samochód się dziwnie zachowywał, chodził jakby nie na wszystkie gary, miał lekko niższe obroty, działo się to sporadycznie, dodatkowo niekiedy nie chodził blow off, zamiast syczeć lekko terkotał. To wszystko co zaobserwowałem, proszę o jakieś wskazówki co w tej sytuacji mogło się popsuć, czy też co najpierw powinienem sprawdzić.

 

Z góry dzięki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik nowy 360zł. Odgrzebałem mojego viakena, podpiąłem pod auto i w ecu explorerze pokazał mi dwa błędy:

P0171 - System too lean (bank 1)

p1313 - Missfire detected signal circuit high input

 

Poza tym w historii kilka błędów:

 

P0171

p0712 Atf temp sensor circuit low

p0713 Atf temp sensor circuit high

p0719 Brake switch circuit low

p0724 Brake switch circuit high

p0735 Gear 5 incorrect ratio

p1086 Tumble generated valve position sensor 2 circuit low

p1313

p1760 Later acceleration sensor performance problem

p1761 Later acceleration sensor circuit low

p1762 Later acceleration sensor circuit high

p1798 Gear 1 engine breaks

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P0171 Subaru

System Too Lean- Bank 1

Probable Cause

 

1. Faulty MAF Sensor

2. Large vacuum leak

3. Low fuel pressure

4. Plugged injector or cylinder misfire

 

 

Tych błędów jest tak dużo, że jechałbym bezpośrednio do jakiegoś serwisu :shock: Najlepiej na lawecie - szczególnie jeśli jest za mało paliwa bo możesz potopić tłoki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpiąłem się jeszcze dwukrotnie i za każdym razem nowe błędy :/

 

2 raz:

 

p0712

p1718 At can communication circuit

p1799 Interlock

p1798

p1313

p1314 Missfire detected signal circuit low input

 

historia:

 

p0712

p0719

p0736 reverse icorrect ratio

p1199 differential pressure sensor

p1241 2 stage twin turbo system (single)

p1242 2 stage twin turbo system (twin)

 

No i 3 raz:

 

p0121 Throttle position sensor circuit range/performance problem (high input)

p0122 Throttle position sensor circuit low input

p0123 Throttle position sensor circuit high input

p0171

p0463 Fuel level sensor circuit high input

p0500 vehicle speed sensor malfunction

p0601 internal control module memory check sum error

p1142 Throttle position sensor circuit range/performance problem (low input)

 

Tym razem bez historii. Co dziwne, że za drugim podłączeniem pokazało całkiem inna historię niż wcześniej, aż zaczynam wątpić w prawidłowość tych odczytów.

 

A co jeśli popsuta byłaby pompa paliwa, czy te objawy mogłyby na nią wskazywać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

 

 

czy mozliwe jest zeby seryjny BOV był popsuty?

Oczywista rzecz,że te zawory się psują.

 

 

jesli tak to czy szarpanie moze byc przez bov? WRX 225ps doładowanie mam na poziomie 0,5bar a czasami rosnie do 0,9 i znów spada

Czy akurat BOV jet przyczyną problemów?Nie wiem,ale może być ich częścią. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...