bakusek Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Witam, mam taki problem: usunąłem wszystkie osłony termiczne katalizatora i kolektora te blaszane. Były strasznie skorodowane i nie dało się ich już odratować . Mechanior który mi to robił powiedział żebym lepiej nie zakładał teraz tej plastikowej osłony pod silnik, bo może się stopić. Ale pobrudził mi się pasek klinowy, dostało się trochę brudu w rowki . Więc chyba wypadałoby jednak założyć tą osłonę pod silnik, tylko jak to wszystko zabezpieczyć przed stopieniem/spaleniem. Czy może jednak nie przejmować się i jeździć bez tej pseudo osłony. ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Jak między wydechem a osłoną plastikową będziesz miał kilka centymetrów luzu, to nic się nie stopi. A teraz i tak osłony nie mam (w turbo) i też jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 i też jeździ i sie lepiej chłodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ygrek Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Kup i załóż/przylej maty termiczne i po kłopocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakusek Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 dzięki bardzo za pomocną dłoń ja poradziłem sobie w ten sposób, że wyrzeźbiłem z kawałka blachy osłonkę pod kolektor i katalizator no i zamontowałem standard osłone pod silnik:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Witaj, ja odkrecilem kolektor, katalizator, i pierwsza rure za katem, tak do polowy auta, pomalowalem srebrna farba termiczna, owinalem thermoteckiem,i ponownie zalozylem na to oslony termicznie po wysypaniu z nich fabrycznej izolacji ktora sie pokruszyla. Przed ta procedura oslony rezonowaly w pewnym zakresie obrotow, po, jest ciszej niz w serii. Sebastian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 Witaj, ja odkrecilem kolektor, katalizator, i pierwsza rure za katem, tak do polowy auta, pomalowalem srebrna farba termiczna, owinalem thermoteckiem,i ponownie zalozylem na to oslony termicznie po wysypaniu z nich fabrycznej izolacji ktora sie pokruszyla. Przed ta procedura oslony rezonowaly w pewnym zakresie obrotow, po, jest ciszej niz w serii. Sebastian własnie borykam sie z rezonansem ale tylko przy ruszaniu pozniej na 3/4/5 biegu nawet przy dosc niskich obrotak nie rezonuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się