Jump to content

Subaru Impreza GT MY00 - Scooby -


chojny

Recommended Posts

Witam.

W sumie nie ma o czym pisać na tle projektów prowadzonych przez forumowiczów ale jednak przez lata znajdują się osoby, którym specyfikacja mojej Babci spędza sen z powiek a insynuacje dotyczące modyfikacji, których nikt wymienić jakoś nie potrafi choć bardzo mnie bawią mogą osoby postronne wprowadzić w bład, bądź podejrzenie że coś jest na rzeczy.

W związku z powyższym przedstawiam przygotowaną z najwyższą starannością i na podstawie wszelkich dostępnych mi informacji specyfikację mojej babci.

Specyfikaja a dokładniej komentarze odpowiadają na pytanie dlaczego w 2010 jechałem na Plejadach w klasie outlow a w latach 2011 i 2012 w klasie turbo.

Subaru Impreza GT Turbo model MY00 - produkcja lipiec 99 - zakupiona w Subaru Import Polska - jestem drugim właścicielem.

Zdjęcie auta na drugim planie w zacnym towarzystwie.

scoobyvsrajdwa.jpg

dsc0462dw.jpg

tnimg66056.jpg

srebrnagora.jpg

plejady20073.jpg

plejady20072.jpg

plejady2007.jpg

dscf0188s.jpg

dscf0185mm4.jpg


I jeszcze The Dream Team!! Jedna ekipa, 6 aut, 4 pierwsze miejsca na Plajadach 2011

5txm.jpg



Silnik

Tłoki –seria
Korby – seria
Panewki – seria
Dolot – seria
Filtr powietrza – seria (do 2010 wkładka)
Filtr oleju – seria
Korek zbiorniczka płynu chłodniczego - seria ;)
Turbo – seria (od 2010 brak blachy osłaniającej bo się ukręciła śrubka)
Intercooler – seria (2010 czyszczony i prostowany)
Chłodnica – seria
Olej – seria czyli Lotos ;) (wcześniej do roku 2012 Milers do 2010 Motul)
Sprzęgło – seria (wymiana w 2010 z serii na serię)
Docisk - seria
Koło zamachowe – seria
Przewody wysokiego napięcia – seria
Wydech – seria, ( do 2013 Mongoose z katalizatorem i dwoma tłumikami, do 2011 przelot z jedną puszką i bez kata)
Sterowanie silnika– seria (Była nadzieja podczas zakupu że jest remap, ponieważ właściciel wspominał o wizycie w pewnej poznańskiej firmie, niestety jak się później okazało podczas rozmowy z pkocial, nie był to remap a tylko sprawdzenie czy nie ma przeładowań po zmianie wydechu na Devila )
Wskaźnik doładowania – przy 20-22 stopniach pokazuje max 0,9 bara jak dużo zimniej to minimalnie więcej
Pompa paliwa - seria

Napędy

Skrzynia biegów – seria
Dyfry – seria
Zdanie napędu czy co to tam jest – seria (do 2010 było 4,44 ale się padło było podczas parkowania równoległego na wstecznym)
Wał – seria
Przeguby - seria

Hamulce

Tarcze – seria (do 2010 EBC nacinany, nawiercany)
Klocki przód– Ferodo Premier (do 2010 RedStuffy)
Klocki tył – seria
Hamulec ręczny – seria (naprawiony w 2012 wcześniej jak to w GTku… brak)
Płyn – Motul

Zawieszenie

Sprężyny – seria
Amortyzatory przód – seria pierwsze od nowości
Amortyzatory tył – Kayaba zwykłe, podobno odpowiednik serii (wymiana po przygodzie na Plejadach 2011)
Stabilizatory – seria
Antylift - brak
Gumy – seria od nowości (2011 wymiana łączników stabilizatora z serii na serię)
Geometria – seria (ustawiana przed Plejadami 2012 na laserówce zgodnie z książką)
Układ kierowniczy – seria
Rozpórka kielichów przednia – podobno konieczność w GC8 więc jest
Koła letnie - 17'' aktualnie Pirelli P0 Nero (do 2011 Toyo T1R)
Koła zimowe - 16'' seria + Good Year Ultragrip

Karoseria

Lakier – aftermarket (wymiana w 2011 po przygodzie na Plejadach)
Drzwi tylne lewe – Sti Type RA :]
Podkładki pod tablice - MTS Subaru (nie wiem jak to zakwalifikować bo to podkładki mocy ale jednak z ASO)
Świnia na lusterku - +10% mocy i +8% momentu

Wnętrze

Fotele – seria
Wnętrze - seria
Dywaniki – aftermarket   ;)

Elektryka

Akumulator - Varta


Osiągi

0-100km/h – nigdy nie mierzone
Vmax – nigdy nie sprawdzane
Spalanie – spala wszystko

Magazynowanie

Podziemny garaż, klatka zamykana, stała temperatura, wilgotność i naświetlenie ;p

Jak jeździ seria?




W związku z tym, że ciągłe przysrywania na tym forum mnie już znudziły a chęci współzawodnictwa w związku z atmosferą spadły do zera... cóż... błoto wciąga bardziej.

Jeżeli pominąłem jakąś ważną dla osiągów część lub ktoś wie o modyfikacji, o której ja nie wiem.. po to jest ten temat.

Nie jest to temat zaczepny a wyjaśniający dla osób zainteresowanych tematem a nie znających mojego auta, czy też nie widziały jak auto jedzie a się niestety naczytały dziwnych rzeczy.
Link to comment
Share on other sites

grubo idziesz ! wg. mnie najlepszy projekt na forum Tak trzymaj !

 

Nie wiem czy dam rade, to bardzo wymagający projekt... :P

 

Na całe szczęśćie "Moje ASO" mnie rozumie, dba o auto, leczy, błogosławi i nie kazali jeszcze nawet utylizować 8)

 

chojny, bez zdjęć opis jest niekompletny

 

Na tym kompie mam tylko jedno. Dodałem. :wink:

Link to comment
Share on other sites

A akumulator

 

Cholera...

 

korek ciśnieniowy płynu chłodzącego też seria?

 

No ba ;)

 

Korek zbiorniczka płynu chłodniczego - seria

 

Spryskiwacze reflektorów działajo?

 

 

Oba 8)

Link to comment
Share on other sites

 

Karoseria

Drzwi tylne lewe – Sti Type RA :]

No chojny, piękna ściema, nie ma co, odciążyłeś auto o 50% tymi drzwiami i udajesz, że taka seria...

 

 

:twisted::mrgreen::P

Link to comment
Share on other sites

 

Karoseria

Drzwi tylne lewe – Sti Type RA :]

No chojny, piękna ściema, nie ma co, odciążyłeś auto o 50% tymi drzwiami i udajesz, że taka seria...

 

 

:twisted::mrgreen::P

 

 

No na dzisiaj jest potwór ale mam plan... zobaczymy co wyjdzie w ankiecie i czy czasem nie pójdę w kolejne mody w jedynym słusznym kierunku :twisted:

 

Chojny jak ja się cieszę, że znowu nie musiałem przed Tobą klękać...

 

Taaaaa.... nikt tak ładnie nie darł jeszcze ze mnie łacha :P

 

Ale się odwdzięczę :twisted:

Link to comment
Share on other sites

 

Karoseria

Drzwi tylne lewe – Sti Type RA :]

No chojny, piękna ściema, nie ma co, odciążyłeś auto o 50% tymi drzwiami i udajesz, że taka seria...

 

 

:twisted::mrgreen::P

 

 

No na dzisiaj jest potwór ale mam plan... zobaczymy co wyjdzie w ankiecie i czy czasem nie pójdę w kolejne mody w jedynym słusznym kierunku :twisted:

Wymiana kolejnych drzwi spowoduje, że carlos i beben się podłamią... :mrgreen::P

Link to comment
Share on other sites

Zwykła ludzka zazdrość :mrgreen:

Jak ktoś ogarnia to na pewno fura zdłubana i sama tak jedzie :twisted::mrgreen: .

Widziałem parę razy co Autor wątku umie nie tylko Babcią, ale nawet jakimś struclem RWD (sorry Ewa :mrgreen: ) robić.

 

Ten wątek to sól w oku tej części Załogi, która uważa, że auto niedłubane to jak zaniedbane :wink: .

 

Pamiętam, jak Maras zbudował mi nówkę silnik do GT - było kilka PW, przekonujących, że jak budowa nowego motoru, to kuć panie trza od razu, większe turbo i obowiązkowo mapa...

 

Szacun za podejście.

W sumie takie jak moje, to jak mam nie szanować :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Chociaż mój nie seria, bo fotele od RA ltd. :wink: :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Wskaźnik doładowania

chojny, te 2 wskaźniki, które masz na desce z przodu, to muszą coś pokazywać. Coś lewego ani chybi... :mrgreen: i generalnie w serii ich nie było :roll:

:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

czemu sól w oku chojny ? Mozesz to rozwinąć ?

 

Ogólnie to część ludzi nie jest w stanie zaakceptować faktu, iż Chojny jest tak dobrym driverem, że jest w stanie wygrać seryjnym GT-kiem nawet z klasą outlow. Dlatego część upatruje jego sukcesy w tym, że ma pomodzone auto albo dlatego że jest modem. Sprawa dotyczy oczywiscie Plejad. Chojny jest szybki, precyzyjny i skuteczny, obiechał mnie wiele razy ....

 

Ja byle komu nie składałbym gratulacji na kolanach, a tu owe gratulacje zawsze się należały :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ogólnie to część ludzi nie jest w stanie zaakceptować faktu, iż Chojny jest tak dobrym driverem, że jest w stanie wygrać seryjnym GT-kiem nawet z klasą outlow.

 

+1

 

Łatwiej przecież szukać "szybkości" w cudzym aucie niż w swoich umiejętnościach...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...