kubabed Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Witam wszystkich użytkowników. Od niedawna jestem posiadaczem Imprezy WRX 225KM 2002r. Pojawił się problem, podczas przyspieszania auto czasami przerywa w zakresie wysokich obrotów od około 4tyś RPM. Do tego czasami podczas zatrzymywania się i redukcji na bardzo niskich obrotach np. z 3 biegu na drugi i wcisnieciu sprzegla obroty spadaja do zera i dopiero sie podnoszą. Kilka razy zdarzyło sie że samochód zgasł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Nie mruga kontrolka CheckEngine? Czy auto ma LPG? Jaki jest przebieg? Czy a jeśli tak to kiedy były regulowane luzy zaworowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabed Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Check Engine nie mruga. Wg licznika 80tys mil Posiadam samochod niedlugo i przeze mnie luzy nie byly regulowane, a informacji kiedy i czy ewentualnie bylo to robione nie posiadam niestety. Benzyna bez LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Trzeba zacząć od normalnej diagnostyki komputerowej. Zobaczyć czy nie ma błędów, poobserwować parametry rzeczywiste. Jeśli elektrycznie wszystko gra to zajrzeć do świec zapłonowych i przy okazji sprawdzić ciśnienie sprężania. Jeśli będzie nierówne to następnym krokiem jest kontrola luzów zaworowych. Do ewentualnej regulacji trzeba wyjąć silnik. Nie napisałeś skąd jesteś, byłoby łatwiej doradzić do kogo z tym jechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MegasWRC Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Przyczyn może być masa.. Polecałbym jeszcze sprawdzić kable zapłonowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Polecałbym jeszcze sprawdzić kable zapłonowe. W tym WRX są pojedyncze cewki. Ewentualne problemy z nimi powinny być zapisane w błędach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabed Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Warszawa, zaraz uzupełnie profil. Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MegasWRC Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Polecałbym jeszcze sprawdzić kable zapłonowe. W tym WRX są pojedyncze cewki. Ewentualne problemy z nimi powinny być zapisane w błędach. O, nawet nie wiedziałem. Dzięki za oświecenie również Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sole3 Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Właśnie zabierałem się za nowy wątek z moim problemem , a tu masz ! U mnie identyczne objawy , STI 06' . Przy spokojnej jeździe objawy nie do zauważenia, gdy zaczynam wciskać mocniej ( max przyspieszam ) zaczyna się zbierać ale powinien szybciej i lekko rwie ( tak jak by go puszczało do żwawszego przyspieszania ) . Dla mnie wygląda to tak jak by nie dostawał dostatecznej ilości paliwa i gdy go potrzebuje więcej to niestety... kable , cewki , luzy zaworowe - no ale przy tych rzeczach powinien też "rwać" zarówno w dolnym zakresie i spokojnej jeździe Co mnie skłania do paliwa ( u mnie ): Z braku stacji (na obwodnicy Krakowa !!!) do następnej dojechałem na oparach , zatankowałem i dalej żwawo pomykałem , po 25-20km zaćwiecił się check i już delikatnie do postoju. Po zgaszeniu i krutkiej przerwie odpalam , błędu już nie ma , i zaczyna się rwanie przy przyspieszaniu ... Ufff.... się napociłem Może pociągneło jakiego syfu z dna i przytykało cosik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 sole3, a nie zmieniałes filtra paliwa? Jest Ci sie check zaswiecił to bład prawdopodobnie jest zapisany w pamieci kompa i wystarczy ze go podłaczysz i szczytasz kod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sole3 Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 ADK90, Tak zrobię , ale czas dopiero będę miał w przyszłym tyg. a jeździć mi się chce już w tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 sole3, jak Cie nie kusi nim jezdzic :shock: Ale dobrze ze go nie chcesz meczyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabed Opublikowano 31 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 Witam wszystkich użytkowników. Od niedawna jestem posiadaczem Imprezy WRX 225KM 2002r. Pojawił się problem, podczas przyspieszania auto czasami przerywa w zakresie wysokich obrotów od około 4tyś RPM. Do tego czasami podczas zatrzymywania się i redukcji na bardzo niskich obrotach np. z 3 biegu na drugi i wcisnieciu sprzegla obroty spadaja do zera i dopiero sie podnoszą. Kilka razy zdarzyło sie że samochód zgasł. Po wykasowaniu błedów i ponownym ich zczytaniu po jezdzie pojawia się coś takiego: P0335 Crankshaft position Sensor A Circuit Malfunction P0512 Starter Switch Circuit High Input P0171 System Too Lean (bank 1) Co ciekawe podczas jazdy nie zapala się kontrolka Check Engine -- Wt lip 31, 2012 10:24 pm -- Czujnik położenia wału zmieniony, ale błąd nadal się wyświetla. Ma ktoś jakieś pomysły? Dlaczego nie świeci się Check Engine? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 Albo masz jeszcze uszkodzone (P0171): - przepływomierz - pompę paliwa - 1 sondę lambda Zacznij jednak od sprawdzenia czy pasek rozrządu nie przeskoczył (P0335) i czy nie ma przerwy pomiędzy czujnikiem a ecu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.