Maciek Wawa Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 mam pytanie jak mozna wykasowac blad na stale z komputera. przez obd nie moge gonwykasowa bo caly czas sie pojawia. moje pytanie czy za pomoca tactrixa mozna wykasoac na stale blad z komputera? czy istnieje inny sposob? blad jest nieszkodliwy i zwiazany z mala modyfikacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzejj Opublikowano 22 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 A czego dotyczy dokładnie ten błąd ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek Wawa Opublikowano 22 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2012 0558 - napięcie od alternatora do komputera. Wszystko przemierzyłem i nic się nie dzieje napięcie jest ok i ohmy też są ok. Założony jest dodatkowo stabilizator napięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 mam pytanie jak mozna wykasowac blad na stale z komputera. przez obd nie moge gonwykasowa bo caly czas sie pojawia. moje pytanie czy za pomoca tactrixa mozna wykasoac na stale blad z komputera? czy istnieje inny sposob? blad jest nieszkodliwy i zwiazany z mala modyfikacja. zgrać mapę z ECU, zmodyfikować w Romraiderze żeby nie wyświetlał określonego kodu błędu (przy kodzie błędu zaznaczyć Disable), wgrać poprawioną mapę i gotowe. - przynajmniej tak to się odbywało w newage Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek Wawa Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Ja mam silnik STI newage w STI 96. Ale mapę mam zgrać przez tactrixa? to pytanie kto ma i może to zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekc Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Mapę musisz zgrać przez Tactrixa, pod warunkiem że do tego silnika masz założony oryginalny komputer newage (wymieniona wiązka elektryczna, komputer), a nie standalone. Wtedy robisz tak jak kolega Jacool pisał. Zgrywasz mapę, wyłączasz błędy, wgrywasz mapę do sterownika silnika. Tactrixa mam, ale jestem z Krakowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek Wawa Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Wszystko jest z sti 2004 wsadzone i komputer jest seryjny. Swoja droga zastanawialem sie tez nad wystrojeniem go. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 ja w STi 2004 US-spec zgrywałem mapę programem ECU Flash używając kabla KKL dedykowanego do Volkswagena (tfu :wink: ), mapę modyfikowałem w Romraiderze i wgrywałem ją z powrotem ECU Flashem - wszystko to oprogramowanie open source więc za free - powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 ja w STi 2004 US-spec zgrywałem mapę programem ECU Flash używając kabla KKL dedykowanego do Volkswagena (tfu :wink: ), mapę modyfikowałem w Romraiderze i wgrywałem ją z powrotem ECU Flashem - wszystko to oprogramowanie open source więc za free - powodzenia wgrywałeś też kabelkiem VAG KKL :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 ja w STi 2004 US-spec zgrywałem mapę programem ECU Flash używając kabla KKL dedykowanego do Volkswagena (tfu :wink: ), mapę modyfikowałem w Romraiderze i wgrywałem ją z powrotem ECU Flashem - wszystko to oprogramowanie open source więc za free - powodzenia wgrywałeś też kabelkiem VAG KKL :?: dokładnie, powszechnie mówi się że nadają się one tylko do czytania błędów ale jak się okazuje nie tylko. sprawdzałem kabel w STI MY04 i MY05 i w obu przypadkach nie było problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Ale w VW nie zgrasz programu KKLem, kwestia protokołów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radik Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 W VW KKL nadaje się tylko do czytania błędów , żeby cokolwiek podziałać to już trzeba VIAKENEM modzić . A Ktoś modził KKLem i Tactrixem w subarach poniżej 95' ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 A Ktoś modził KKLem i Tactrixem w subarach poniżej 95' ? dopiero od MY99 masz złącze OBD2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radik Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 A wcześniej tylko te kostki do kasowania błędów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 A wcześniej tylko te kostki do kasowania błędów ? niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 żeby cokolwiek podziałać to już trzeba VIAKENEM modzić No chyba nie Poszukaj co to Viaken najpierw Jak wygląda kwestia protokołów w blobie/lanosie? CAN? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radik Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Ale o czym mówisz o Subaru czy VW ? Bo troszkę nie rozumie , Zwykłym KKL nic nie zrobisz poza sczytaniem błędów . Viakenem ( nie mówie o tzw kablu z allegro za kilka zł ) tylko i interfejsie diagnostycznym V-SCAN możesz już cokolwiek zrobić . KWP1281, KWP2000 slow init, KWP2000 fast init, CAN 11bit/250kB, CAN 11bit/500kB, CAN 29bit/250kB, CAN 29bit/500kB - mało ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Viaken to firma. I ogarniesz trochę więcej rzeczy niż błędy, ale trzeba umieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radik Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 O to mi od początku chodziło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Sorry za odświeżanie kotleta, ale czy openportem 2.0 pogadam z moim STI z 2009 roku EU spec? Próbowałem mojego archaicznego VAGa uzyć, ale okazało się, że wersja, którą mam nie jedzie na 64 bitach, bo to się vag-com wywala pod Win7/8, bo to sterowniki nie takie, bo to cholera wie co jeszcze... No więc z konieczności zakupu czegoś, chciałbym mieć coś porządniejszego... Cobb nie wspiera EU spec (i nie dyskutują nawet - nie wspiera i koniec). Na tronie tactrixa nie znalazłem listy kompatybilnych pojazdów a oferowane konektory to albo WRX 01-02 albo WRX03-05. Chłopaki z iwsti.com mówią gdzieś tam w kontekście, że 1.3 robi problemy a 2.0 działa z MY10, ale chciałbym znaleźć jakiś cień potwierdzenia tego faktu na forach tactrixa albo od kogoś, kto mówi po polsku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qTi Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 aki001, ze swoim autem pogadasz też KKLem tylko musisz użyć innego programu np. romraider/ecuexplorer/freessm. Logowanie, kasowanie błędów będzie działać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 aki001, ze swoim autem pogadasz też KKLem tylko musisz użyć innego programu np. romraider/ecuexplorer/freessm.Logowanie, kasowanie błędów będzie działać. no właśnie pod warunkiem, że to nie jest jakiś wymyślony hex-com, do dłubania VAGów, tylko zwykły KKL Nie mam sterowników do 32 bitów do tego szajstwa, więc i tak muszę coś zamówić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Nie mam sterowników do 32 bitów do tego szajstwa spróbuj tych: http://www.viaken.pl/download.php?lang=pl&nadrzedny=58 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 :? myślałem o 64 bitach, a wpisałem 32... ( ) wracając do meritum - tactrix 2.0: tak/nie? -- Pt wrz 07, 2012 9:13 am -- Odpowiedź z Tactrixa: Hello from Tactrix Marek, Necessary Items: 1.) Openport 2.0 - $169 (The OP2 ships with a 6ft. USB A - mini-B cable.) 2.) EcuFlash software - free download 3.) A modern laptop with a USB port. Highly recommended: 4.) Proper gauges are required when tuning. These include, but are not limited to, a boost gauge and a wide band oxygen sensor. http://www.tactrix.com/index.php?page=s ... &Itemid=53 ---------------------------------------------- PRODUCTS: All the Subaru's we currently support can be flashed and logged from using our Openport 2.0 cable: http://www.tactrix.com/index.php?page=s ... &Itemid=53 *Note- Connection endpoints | VEHICLE OBDII<==>OP2/USB:CABLE-mini-B<==>USB:A CABLE/LAPTOP | The EcuFlash software to read, edit and reprogram your ECU we provide is free, and available here: http://www.tactrix.com/index.php?option ... &Itemid=58 Pre-2008 Mitsubishi's and 2001-2005 Subaru WRX's, require the use of special adaptors that are used to pass voltage to the ECU. We do stock these prices range from $9-$11. They can be purchased with the Openport 2.0 in the 'Reflash Adaptor' drop-down menu. *Note- Your 2009 STi does NOT require this adaptor. http://www.scoobypedia.co.uk/uploads/Kn ... er_kit.pdf a poniżej długa lista guide-ów jak robić remapy, na co uważać i na co zwrócić uwagę... :shock: -- Cz wrz 20, 2012 2:41 pm -- Odpowiem sam sobie, jakby ktoś szukał: do MY08 potrzebna jest dodatkowa definicja do ecuFlasha, żeby dało się bezpiecznie wrzucać ROMy (zgrać można, to nie problem) - AZ1G202G.xml. Po dorzuceniu tej definicji do folderów ecuFlasha, nie ma problemu. Operacja jest mega prosta i przyjemna (brawo). W porównaniu z partyzantką, którą trzeba uprawiać w VAGach, to jest prawdziwa cywilizacja! Jak ktoś chce się pobawić tą zabawką, to w okolicach 25 października będę w PL na około 10 dni, możemy się na jakiegoś spota w stolycy (albo na mazurach ustawić). Pierwsze modyfikacje ROMu za mną... Usunąłem DTC P0852. Trochę mnie to wkurza, że nie mogłem znaleźć przyczyny (zapewne wiązka), ale skoro czujnik położenia biegu neutralnego nie wpływa na nic poza tempomatem (wyjęcie biegu bez sprzęgła powoduje teraz WOT ), to pozwolę sobie na taki "workaround" problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się