Pawlo20 Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Oskar przekladal do US coupety a nie do P1 ;-) yhm :roll: a to byłem w błędzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Nie to, zeby zrobilo to dramatycznie wielka roznice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Radik, pasazer bedzie Ci hamował z serwem po prawej stronie? :shock: Trzeba zamienić! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radik Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Mam zdolnych kolegów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Radik, to w takim razie dasz rade jezdzic z serwem po prawej 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radik Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Tak myślałem , a tak na serio szukam przekładki kompletnej 93-97 r. bo mój mechanik nie ma na to czasu , ktoś posiada takowe części bo to co jest na allegro to jakaś inna bajka , część mają część nie część od jednego część od drugiego a nikt nie ma całości . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2012 Czy przypadkiem emotorsport nie mial przekladki na sprzedaz? Przynajmiej jakis czas temu. Zapytac nie zaszkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 27 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Wszystko w tym wątku zostało już powiedziane. Od siebie dodam tylko że założyłem sobie że ide w kierunku P1 bo ta wersja to dla mnie najfajniejsza opcja po 22b. Jak już przekładać to chciałem kupić nie wrak a zadbaną P1-kę z porządną historią doinwestowaną i wogóle a kilka takich sztuk można znaleźć w cenie powiedzmy od 7-10kfuntów. To już robi dużą różnicę na starcie w porównaniu ze sztukami do "dopieszczenia" za 2-3kfuntów. Jak już by była P1-ka to z uwagi na moje możliwości techniczne i czasowe należałoby ją dać do profesjonalnego przełożenia, tak by po przekładce stan techniczny i estetyczny był conajmniej tak dobry jak przed przełożeniem, jeśli nie lepszy. To oznacza grubą kasę i sporo poszukiwań. Ładować jakąś starą pogryzioną dechę, lipa. Zawsze wyjdą jakieś dodatkowe rzeczy jak komplet jakiś fajnych kółek zimowych (3-4kpln) coś tam w zawiasie, przekładnia kier. itp. Robienie tego półśrodkami nie ma sensu. I tak koszt by wyszedł >50kpln a ewentualne niedoróbki psuły by radość z jego posiadania. Tak więc zamiast mieć niedopracowaną P1-ke za 50kpln podjęłem decyzję o zawieszeniu tematu na jakiś czas. Taki przykład z brzegu o którym myślałem Service History: 10-01-01 Registered at Prodrive and used by Richard Burns - previous reg P15 WRT (P1 5 - RB number WRT World Rally Team) Current Mileage: 72001k used dry weekends only so wont increase much. Price: Asking price £8500 no offers as I see this priced to sell Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 ladna, ale tak jak juz ktos napisał. Kompletnie nie ma sensu kupowac P1. To zwykle STi tyle ze na rynek UK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 śliczna, dopieszczona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Kompletnie nie ma sensu kupowac P1. To zwykle STi tyle ze na rynek UK. No i co z tego ? Jezeli nie szuka do upalania a chce miec wyjatkowego klasyka to bym brał ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Kompletnie nie ma sensu kupowac P1. To zwykle STi tyle ze na rynek UK. No i co z tego ? Jezeli nie szuka do upalania a chce miec wyjatkowego klasyka to bym brał ! Z takim podejsciem to faktycznie myślałbym o tym aucie - ładne, samochód z ciekawą historią... jedyne co to trzeba wywalić ten swiecący syf z akumulatora, bo przez to o mało mi Type R nie spłonął :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 to z tego ze ta te kasę lepiej przelozyc Type R... albo RA i tyle w temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 a ty jakiś doradzca finansowy jesteś czy jak? Ma chłopak ochotę kupić P1, które też jest fajnym autem... niech kupuje. Napewno dirkdiggler wie, że rezygnuje z DCCD i ninnych JDM=owych dodadków ale jak chce to jego wola. Siedzieć po Richardzie na fotelu to też maga pamiątką i cześć dla tego człowieka. Ja bym się cieszył gdyby takie auto jezdziło w PL. P1 ma europejski VIN wiec łatwiej je zarejstrowac ;-) Jeżeli masz więcej doświadczenia to opisz proszę swoje przkładki JDM-ów i P1 i powiedz jak to wyszło finansowo :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 Może nie do końca w temacie P1, ale ... poszukując auta dla siebie (a skłaniam się ku 2-drzwiowej budzie z dccd ;-) ) zauważyłem... że nie wszystkie Type R to STI z DCCD. Zdziwiłem się, że są Type R, ale WRX - bez DCCD. 2Door WRX Type R GC8E27D . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 29 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2012 tzd To jest tak samo jak z RA, jeżeli mamy: Type R(RA) WRX STi to mamy DCCD, natryski na ic itd Type R(RA) WRX to nie mamy DCCD, natrysków na IC itd. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się