Skocz do zawartości

Czy ktoś już przekładał P1 ??


dirkdiggler

Rekomendowane odpowiedzi

Tak myślałem :D , a tak na serio szukam przekładki kompletnej 93-97 r. bo mój mechanik nie ma na to czasu , ktoś posiada takowe części bo to co jest na allegro to jakaś inna bajka , część mają część nie :) część od jednego część od drugiego a nikt nie ma całości .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko w tym wątku zostało już powiedziane.

 

Od siebie dodam tylko że założyłem sobie że ide w kierunku P1 bo ta wersja to dla mnie najfajniejsza opcja po 22b. Jak już przekładać to chciałem kupić nie wrak a zadbaną P1-kę z porządną historią doinwestowaną i wogóle a kilka takich sztuk można znaleźć w cenie powiedzmy od 7-10kfuntów.

To już robi dużą różnicę na starcie w porównaniu ze sztukami do "dopieszczenia" za 2-3kfuntów.

Jak już by była P1-ka to z uwagi na moje możliwości techniczne i czasowe należałoby ją dać do profesjonalnego przełożenia, tak by po przekładce stan techniczny i estetyczny był conajmniej tak dobry jak przed przełożeniem, jeśli nie lepszy. To oznacza grubą kasę i sporo poszukiwań. Ładować jakąś starą pogryzioną dechę, lipa. Zawsze wyjdą jakieś dodatkowe rzeczy jak komplet jakiś fajnych kółek zimowych (3-4kpln) coś tam w zawiasie, przekładnia kier. itp.

Robienie tego półśrodkami nie ma sensu. I tak koszt by wyszedł >50kpln a ewentualne niedoróbki psuły by radość z jego posiadania. Tak więc zamiast mieć niedopracowaną P1-ke za 50kpln podjęłem decyzję o zawieszeniu tematu na jakiś czas.

 

Taki przykład z brzegu o którym myślałem :D

 

Service History:

10-01-01 Registered at Prodrive and used by Richard Burns - previous reg P15 WRT (P1 5 - RB number WRT

World Rally Team)

 

Current Mileage:

72001k used dry weekends only so wont increase much.

 

Price:

Asking price £8500 no offers as I see this priced to sell

 

 

DSCF4288.jpg

P1engine001.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompletnie nie ma sensu kupowac P1. To zwykle STi tyle ze na rynek UK.

 

No i co z tego ? Jezeli nie szuka do upalania a chce miec wyjatkowego klasyka to bym brał ! :D

 

Z takim podejsciem to faktycznie myślałbym o tym aucie - ładne, samochód z ciekawą historią... jedyne co to trzeba wywalić ten swiecący syf z akumulatora, bo przez to o mało mi Type R nie spłonął :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ty jakiś doradzca finansowy jesteś czy jak? Ma chłopak ochotę kupić P1, które też jest fajnym autem... niech kupuje. Napewno dirkdiggler wie, że rezygnuje z DCCD i ninnych JDM=owych dodadków ale jak chce to jego wola. Siedzieć po Richardzie na fotelu to też maga pamiątką i cześć dla tego człowieka. Ja bym się cieszył gdyby takie auto jezdziło w PL. P1 ma europejski VIN wiec łatwiej je zarejstrowac ;-)

 

Jeżeli masz więcej doświadczenia to opisz proszę swoje przkładki JDM-ów i P1 i powiedz jak to wyszło finansowo :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie do końca w temacie P1, ale ... poszukując auta dla siebie (a skłaniam się ku 2-drzwiowej budzie z dccd ;-) ) zauważyłem... że nie wszystkie Type R to STI z DCCD.

 

Zdziwiłem się, że są Type R, ale WRX - bez DCCD.

2Door WRX Type R GC8E27D .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...