Skocz do zawartości

Poziom oleju-roznica miedzy miedzy min a max


RoadRunner

Rekomendowane odpowiedzi

Kurde....aptekarze się znależli ... kolejny śliski temat :D .

Obstawiam, że się skończy gdzieś w okolicy 186 strony, a

za tydzień znowu ktoś się posprzecza o 2,1534 mm na gorącym silniku, w Ustrzykach Dolnych

pod wiatą w Boże narodzenie i konewką pod kątem 17° do osi magnetycznej ziemi w rok przestępny :roll:

:mrgreen:

 

P.S. A gdzie jest Włyszkow :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pawalniczy napisał(a):

jeśli olej jest na full wg miarki, to jest przelany?

Na jakiej podstawie tak uważasz?

 

 

Jeżeli jest na full na ciepłym, to nie. Na zimnym tak. Na podstawie doświadczeń i "logiki technicznej"

 

Rozumiem, że informacja w mojej instrukcji obsługi, która mówi, że olej zimny może sięgać max literki F, a po rozgrzaniu - do wcięcia, jest według Ciebie totalną bzdurą nabazgraną przez FHI?... :roll: Wszyscy znani mi mechanicy ASO Subaru potwierdzają słuszność tego, co napisał spawalniczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od zawsze zalewam u siebie na maksa, czyli na zimnym silniku do dziurki, a na ciepłym do wcięcia. Oczywiście w zimę jest większa dysproporcja, ale umówmy się... Nikt z tego nie będzie strzelał i jak mamy 2-3mm ponad full to motor nie wybuchnie :P

Większa ilość oleju moim zdaniem ma wiele plusów. Od tego, że w przypadku nagłego zżerania mamy większy zapas, przez korzyści wynikające przy pełnym bucie na długim, ciasnym łuku po to, że mamy o te 0,5l więcej oleju do zajechania.

 

Ponadto zalewając na full mam wyznacznik i wiem, czy auto zaczęło brać olej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest według Ciebie totalną bzdurą nabazgraną przez FHI?...

Drogi Panie - zawsze jestem zwolennikeim zaleceń producenta.

 

Co nie znaczy, że nie można wprowadzać pewenych modyfikacji - w tym stanu płynów.

Wszyscy znani mi mechanicy ASO Subaru

 

 

Pisałem wcześniej. że przelewanie płynów jest w tym kraju normą - pytanie tylko po co tak Robić? Bo inni tak robią? Bo tak się robi? Bo TTTM?

 

Należy uzmysłowić do czego dany płyn służy i ile jest go potrzebne. Odpowiedź na to pytanie - bezcenna.

 

Dla mnie wobec braku argumentów EOT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi Panie - zawsze jestem zwolennikeim zaleceń producenta.

 

Należy uzmysłowić do czego dany płyn służy i ile jest go potrzebne.

 

Piszesz powyższe, ale wcześniej napisałeś:

 

spawalniczy napisał(a):

jeśli olej jest na full wg miarki, to jest przelany?

Na jakiej podstawie tak uważasz?

 

 

Jeżeli jest na full na ciepłym, to nie. Na zimnym tak.

 

Otóż jest to stwierdzenie sprzeczne z instrukcją obsługi FHI, która mówi, że olej zimny na full NIE JEST PRZELANY (a czy tyle go silnik potrzebuje czy nie to zupełnie inna sprawa). Chodzi mi tylko o to, żeby nie wprowadzać w błąd kogoś, kto chciałby zaczerpnąć stąd nieco wiedzy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...