Jump to content

STI MY04 płynie???


sasiadek_bb
 Share

Recommended Posts

Więc to jest tak:

 

w tym łupie jest zdrowy zawias chyba jakieś KW czy cuś, ustawiona zbieżność, RE070 z ciśnieniem 2,2 bar przód i tył ale...

ale jak się tym czymś jedzie to na reakcja na ruchy kierownicą nie jest bezpośrednia. Przykładowo przy prędkościach rzędu 60-90 km/h przekrecenie kierownicy o 30 stopni w obie storny skutkuje jakby opóźnioną reakcją samochodu. nie jedzie jak po sznurku. Mam porównanie w innymi swoimi samochodami w tym również subaru i coś tu nie jest halo lub nawet jest nie halo. Jest jakby opóźnienie w reakcji przodu. Właściwie skręt o 45 stopni daje byle jaką reakcję samochodu... Cieżki temat ale może ktos kiedyś ogarniał. Może jakieś drążki lub łączniki? Hilfe!

Link to comment
Share on other sites

Moze krzyzak kierowniczy ma luzy? Albo przekladnia kierownicza lum drazki i koncowki? Najlepiej podjechac na stacje diagnostyczna niech Ci go przeczepia dokladnie.

Link to comment
Share on other sites

Proponuję wymianę płynu,sprawdzenie pompy wspomagania i naciągu paska lub/ewentualnie gumy na listwie kierowniczej i oczywiście kontrola krzyżaków,przy założeniu że zbieżność i geometria są ok,pozdro.

Link to comment
Share on other sites

O ile nie masz problemów z układem kierowniczym ( najszybciej do głowy przychodzi maglownica ) to takie objawy mogą występować przy niektórych rodzajach opon.

Kiedyś czytałem o zimówkach Continental Conti WinterContact TS810, sporo ludzi opisywało takie objawy na tej gumie :!:

Link to comment
Share on other sites

Na przekładni są dwie gumy, które lubią się zużywać. Większy luz na przekładni daje nam efekt bardzo podobny do Twojego.

Mechanik może to bez kłopotu sprawdzić. U mnie po zmianie na Power Flex'y wszystko wróciło do normy.

Link to comment
Share on other sites

Na przekładni są dwie gumy, które lubią się zużywać. Większy luz na przekładni daje nam efekt bardzo podobny do Twojego.

Mechanik może to bez kłopotu sprawdzić. U mnie po zmianie na Power Flex'y wszystko wróciło do normy.

 

O których gumach mówisz ? Chodzi o osłony gumowe ?

Link to comment
Share on other sites

Nie. Oslony gumowe chronio drazej i liste przekladni przed zanieczyszczeniami typu woda. Chodzi mu o gumy trzymajace przekladnie.

Ja rowniez u siebie zastosowalem poliuretany i jest duzo lepiej.

Link to comment
Share on other sites

Nie. Oslony gumowe chronio drazej i liste przekladni przed zanieczyszczeniami typu woda. Chodzi mu o gumy trzymajace przekladnie.

Ja rowniez u siebie zastosowalem poliuretany i jest duzo lepiej.

 

Gumy trzymające przekładnię kierowniczą , ok 8)

Link to comment
Share on other sites

Masz bo chyba sie nie rozumiemy

 www.strongflex.vot.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=717&category_id=262&option=com_virtuemart&Itemid=1〈=pl 

Link to comment
Share on other sites

Dzieki za hinty jutro popatrzy na to mechanik od dołu. Jeszcze raz sprawdzę zbieżnośc aby mieć 100% pewności ze przy tym zawiasie sie nic nie poprzestawiało...

Będe monitować!

 

 

najlepiej lekko podnieść od dołu przekładnię ( wystarczy ręką ) i sprawdzić jej luzy. U mnie przy 70k km przebiegu były dość spore.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...