sasiadek_bb Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Więc to jest tak: w tym łupie jest zdrowy zawias chyba jakieś KW czy cuś, ustawiona zbieżność, RE070 z ciśnieniem 2,2 bar przód i tył ale... ale jak się tym czymś jedzie to na reakcja na ruchy kierownicą nie jest bezpośrednia. Przykładowo przy prędkościach rzędu 60-90 km/h przekrecenie kierownicy o 30 stopni w obie storny skutkuje jakby opóźnioną reakcją samochodu. nie jedzie jak po sznurku. Mam porównanie w innymi swoimi samochodami w tym również subaru i coś tu nie jest halo lub nawet jest nie halo. Jest jakby opóźnienie w reakcji przodu. Właściwie skręt o 45 stopni daje byle jaką reakcję samochodu... Cieżki temat ale może ktos kiedyś ogarniał. Może jakieś drążki lub łączniki? Hilfe! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Moze krzyzak kierowniczy ma luzy? Albo przekladnia kierownicza lum drazki i koncowki? Najlepiej podjechac na stacje diagnostyczna niech Ci go przeczepia dokladnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Proponuję wymianę płynu,sprawdzenie pompy wspomagania i naciągu paska lub/ewentualnie gumy na listwie kierowniczej i oczywiście kontrola krzyżaków,przy założeniu że zbieżność i geometria są ok,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 O ile nie masz problemów z układem kierowniczym ( najszybciej do głowy przychodzi maglownica ) to takie objawy mogą występować przy niektórych rodzajach opon. Kiedyś czytałem o zimówkach Continental Conti WinterContact TS810, sporo ludzi opisywało takie objawy na tej gumie :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Na przekładni są dwie gumy, które lubią się zużywać. Większy luz na przekładni daje nam efekt bardzo podobny do Twojego. Mechanik może to bez kłopotu sprawdzić. U mnie po zmianie na Power Flex'y wszystko wróciło do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Na przekładni są dwie gumy, które lubią się zużywać. Większy luz na przekładni daje nam efekt bardzo podobny do Twojego.Mechanik może to bez kłopotu sprawdzić. U mnie po zmianie na Power Flex'y wszystko wróciło do normy. O których gumach mówisz ? Chodzi o osłony gumowe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Nie. Oslony gumowe chronio drazej i liste przekladni przed zanieczyszczeniami typu woda. Chodzi mu o gumy trzymajace przekladnie. Ja rowniez u siebie zastosowalem poliuretany i jest duzo lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Nie. Oslony gumowe chronio drazej i liste przekladni przed zanieczyszczeniami typu woda. Chodzi mu o gumy trzymajace przekladnie.Ja rowniez u siebie zastosowalem poliuretany i jest duzo lepiej. Gumy trzymające przekładnię kierowniczą , ok 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Masz bo chyba sie nie rozumiemy www.strongflex.vot.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=717&category_id=262&option=com_virtuemart&Itemid=1〈=pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Masz bo chyba sie nie rozumiemy www.strongflex.vot.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=717&category_id=262&option=com_virtuemart&Itemid=1〈=pl THX 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasiadek_bb Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Dzieki za hinty jutro popatrzy na to mechanik od dołu. Jeszcze raz sprawdzę zbieżnośc aby mieć 100% pewności ze przy tym zawiasie sie nic nie poprzestawiało... Będe monitować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Sprawdz zbieznosc i geometrie! Katy pochylenia swoznia itp! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Dzieki za hinty jutro popatrzy na to mechanik od dołu. Jeszcze raz sprawdzę zbieżnośc aby mieć 100% pewności ze przy tym zawiasie sie nic nie poprzestawiało...Będe monitować! najlepiej lekko podnieść od dołu przekładnię ( wystarczy ręką ) i sprawdzić jej luzy. U mnie przy 70k km przebiegu były dość spore. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się