Skocz do zawartości

ICHI VF23 VS TD05


kraftpol

Rekomendowane odpowiedzi

Pokręciłem go trochę rozrusznikiem bez zapłonu i tyle,nie wiem co tu więcej nabijać

 

najlepiej kręcić na odpiętej pompie paliwa i bez wkręconych świec, aż zgaśnie kontrolka ciśnienia oleju.

0-500 Millers Cro - jazda do 4,5/5 rkpm bez! doładowania

- zlewka / płukanka

500-1500 - 1/2 synt. - jazda do ok 0,2-0,5bara w późniejszej fazie

- zlewka / płukanka

1500-3000 - docelowy syntetyk - jazda bardziej "normalna" można czasem sobie pofolgować chwilowo , docelowo raczej trzymać się ok 1 bara...

 

zlewanie / strojenie

 

 

samochód powinien być docierany od początku na booscie, niewielkim 0,4 bara.

Oczywiście przyszły na tej samej palecie.Najpierw zalałem 1/2 syntetyk CRO 10W40.Nie wiem,czy go zostawić troche czasu na wolnych,czy od razu jechać te pierwsze 500km....Na podciśnieniu to bedzie męczarnia....

 

 

zostawić aż sie zagrzeje, wyłaczyc, sprawdzic po chwili czy stan oleju ok, płynu chłodniczego i w droge. Boost 0,4bar od poczatku i tak 800km :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

samochód powinien być docierany od początku na booscie, niewielkim 0,4 bara.

 

każdy ma swoją procedurę - może tak też jest ok, ale jednak Edwin praktykuje pierwsze 500km bez doładowania, i tego w przypadku uznania jakichkolwiek gwarancji z jego strony, raczej bym się trzymał....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

półsyntetyki są robione na bazie minerału :), najlepiej by było na 100% minerale ,ale one nie mają tych dodatków co CRO, dodatki w które wierze , może ślepo ( ale praktyka pokazuje że to działa).

 

Najważniejsze moim zdaniem aby nie docierać na oleju syntetycznym ! i docierać on boost , czyli przyspieszamy zwalniamy i znowu z dobrym AFRem i nie przekraczając 100 temp oleju na półsyntetyku czy mineralnym.

 

Dobry olej na pierwsze km to Torco TBO SAE30 również.

 

Km docierania zależą od pasowań i tu warto słuchać osoby składającej silnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już przestał jeździć :( Coś się pokopało z elektryką.Jak włączam zapłon,to kontrolki się NIE zaświecają,za to PRZEpalA się bezpiecznik 40A ten pod maską ,środkowy w czerwonej śmiesznej obudowie....

 

 

 

 

Już znowu działa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest też procedura,przy której "się pałuje" i też jest ponoć dobra tzw. "docieranie na ostro", tak więc jak byś nie docierał,to będzie dobrze,ale ja docieram tradycyjnie,bo jak sobie pomyślę jakie to koszta,to mi noga dretwieje i tak gazu nie mogę nocniej wcisnąć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie można jakoś odłączyć sprężarki na te pierwsze 500? Może by go spiąć w tryb serwisowy,tą kostkę pod kolumna kierowniczą.Ona mu chyba ogranicza obroty i doładowanie.

 

można odłączyć wężyk od wastegatea

 

Odłączenie wastegate spowoduje że klapka będzie cały czas zamknięta = 100% boost. Podłączenie stałego ciśnienia z muszli kompresora do wastegate skutkuje minimalnym zamknięciem wastegate. Wastegate otwiera się w momencie pokonania oporu sprężyny aktuatora, przez ciśnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie można jakoś odłączyć sprężarki na te pierwsze 500? Może by go spiąć w tryb serwisowy,tą kostkę pod kolumna kierowniczą.Ona mu chyba ogranicza obroty i doładowanie.

 

można odłączyć wężyk od wastegatea

 

Odłączenie wastegate spowoduje że klapka będzie cały czas zamknięta = 100% boost. Podłączenie stałego ciśnienia z muszli kompresora do wastegate skutkuje minimalnym zamknięciem wastegate. Wastegate otwiera się w momencie pokonania oporu sprężyny aktuatora, przez ciśnienie.

 

odłączyć wężyk w którym jest zwężka,a założyć zwykły przelotowy

 

-- Cz lip 19, 2012 8:41 pm --

 

Jest też procedura,przy której "się pałuje" i też jest ponoć dobra tzw. "docieranie na ostro"

 

Cieszy mnie to,że istnieje taka procedura,bo ja chyba na takiej docierałem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest też procedura,przy której "się pałuje" i też jest ponoć dobra tzw. "docieranie na ostro"

 

Tak czytałem na ten temat, tylko tam jest pewien rytm, który trzeba bezwzględnie przestrzegać i co najważniejsze bez używania hamulców i najlepiej z długą prostą :wink:

 

Tutaj można przeczytać wiecej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest też procedura,przy której "się pałuje" i też jest ponoć dobra tzw. "docieranie na ostro"

 

Tak czytałem na ten temat, tylko tam jest pewien rytm, który trzeba bezwzględnie przestrzegać i co najważniejsze bez używania hamulców i najlepiej z długą prostą :wink:

 

Tutaj można przeczytać wiecej.

 

 

:roll: yhm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...