AMI Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Gorzej, jak bedzie szybki, ale do 200 sie nie rozpedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 100 - 300 ... Panowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 100 - 300 ... Panowie to skrzynia w RA musiałaby mieć 8 biegów :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 6 robi robotę ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 I drugie trzysta na wstecznym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 jeszcze nikt w automacie nie zrobił 400 konnego samochodu :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 zrobił i to więcej i z automatem Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 u, to nice nie wiedzialem. Jak to jezdzi ? EOT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraftpol Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Skrzynie automatyczne sa bardzo wytrzymałe,np. w AMG silniki V8 wychodziły wyłącznie z automatami.... Odpaliłem dzisiaj po raz pierwszy poskładanego strockera,zaraz po 1 odpaleniu dość głośno "cykał" głowicowo przez ok 20min,potem się uspokoił. Dziwne,bo ma regulację płytkową,bez hydro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Skrzynie automatyczne sa bardzo wytrzymałe,np. w AMG silniki V8 wychodziły wyłącznie z automatami.... dlatego, że żaden manual nie wytrzymałby tego momentu paliłem dzisiaj po raz pierwszy poskładanego strockera,zaraz po 1 odpaleniu dość głośno "cykał" głowicowo przez ok 20min,potem się uspokoił. a "nabiłeś" ciśnienie oleju przed odpaleniem? Jak płytkowa to nie powinno stukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Skrzynie automatyczne sa bardzo wytrzymałe,np. w AMG silniki V8 wychodziły wyłącznie z automatami....Odpaliłem dzisiaj po raz pierwszy poskładanego strockera,zaraz po 1 odpaleniu dość głośno "cykał" głowicowo przez ok 20min,potem się uspokoił. Dziwne,bo ma regulację płytkową,bez hydro. Jakie masz pasowanie tłoków ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraftpol Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Pewnie dobre,bo Edwin skladał, a ja nie wnikałem w szczegóły. Ponoć do 500Km i 600Nm Pokręciłem go trochę rozrusznikiem bez zapłonu i tyle,nie wiem co tu więcej nabijać...Mam prośbę,czy mógłbys do mnie zadzwonić,albo podesłać mi swój numer,bo gdzieś go zapodziałem,a chciałbym zapytać coś o docieranie,bo Edwin jest na urlopie i nie chce mu marudzić .Dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 dostałeś oleje od Edwina? przynajmniej pierwsze dwa? tzn minerał i 1/2 synt? procedurę docierania ma raczej jedną dla wszystkich... -- 18 lip 2012, o 22:49 -- 0-500 Millers Cro - jazda do 4,5/5 rkpm bez! doładowania - zlewka / płukanka 500-1500 - 1/2 synt. - jazda do ok 0,2-0,5bara w późniejszej fazie - zlewka / płukanka 1500-3000 - docelowy syntetyk - jazda bardziej "normalna" można czasem sobie pofolgować chwilowo , docelowo raczej trzymać się ok 1 bara... zlewanie / strojenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraftpol Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Oczywiście przyszły na tej samej palecie.Najpierw zalałem 1/2 syntetyk CRO 10W40.Nie wiem,czy go zostawić troche czasu na wolnych,czy od razu jechać te pierwsze 500km....Na podciśnieniu to bedzie męczarnia.... -- Śr lip 18, 2012 9:53 pm -- Nie można jakoś odłączyć sprężarki na te pierwsze 500? Może by go spiąć w tryb serwisowy,tą kostkę pod kolumna kierowniczą.Ona mu chyba ogranicza obroty i doładowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 odpalałeś na Millersie Cro? to z tego co pamiętam musi sobie nieco pochodzić "parkingowo" , zlewasz - zalewasz znowu minerała i dopiero w drogę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraftpol Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Troche ,to znaczy ile,około 1 godz,3 czy 5? A zlewam go dopiero po przejechaniu 500km ,czy wogóle na nim nie jeździć,tylko na minerale? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Oczywiście przyszły na tej samej palecie.Najpierw zalałem 1/2 syntetyk CRO 10W40.Nie wiem,czy go zostawić troche czasu na wolnych,czy od razu jechać te pierwsze 500km....Na podciśnieniu to bedzie męczarnia.... -- Śr lip 18, 2012 9:53 pm -- Nie można jakoś odłączyć sprężarki na te pierwsze 500? Może by go spiąć w tryb serwisowy,tą kostkę pod kolumna kierowniczą.Ona mu chyba ogranicza obroty i doładowanie. można odłączyć wężyk od wastegatea Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 te pierwsze 500km....Na podciśnieniu to bedzie męczarnia.... nauczysz się przy okazji ekonomicznej jazdy ;-)Nie można jakoś odłączyć sprężarki na te pierwsze 500? Może by go spiąć w tryb serwisowy,tą kostkę pod kolumna kierowniczą.Ona mu chyba ogranicza obroty i doładowanie. możesz wyjąć restryktor ;-) wtedy turbo będzie słabiej pompować, ... ale wystarczy delikatnie obchodzić się z pedałem gazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraftpol Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 To nie będzie uchylał zaworu upustowego w turbinie i będzie ładował wtedy na maxa przecież? -- Śr lip 18, 2012 10:06 pm -- A może spiąć go po prostu w tryb serwisowy...Co on powoduje,ze auto zamula? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Troche ,to znaczy ile,około 1 godz,3 czy 5? A zlewam go dopiero po przejechaniu 500km ,czy wogóle na nim nie jeździć,tylko na minerale? Milers Cro to minerał, zapewne taki dostałeś w "załączniku" :wink: odpal go sobie i niech pochodzi parę godzin - zlej potem tego Millersa co miałeś na rozruchu i zalej ponownie tym samym - świeżym (mineralnym Millersem Cro spec. do docierania)- wtedy w drogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraftpol Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Specyfikacja 10w40 jak w CRO Millersa,to specyfikacja 1/2 syntetyka,a nie minerału,tak sądzilem. No tak,demontaż Restryktora,wydaje się logicznym rozwiązaniem,pozostawiamy wtedy zawór upustowy turbo w pozycji otwartej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 http://www.millersoils.pl/produkty/moto ... /cro10w40/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 na stronie Millersa jest nawet procedura docierania silnika na oleju CRO ;-) http://www.millersoils.pl/wp-content/up ... IE-CRO.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 no ja nie wiem czy ta procedura pokrywa się z Sądecką... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 no ja nie wiem czy ta procedura pokrywa się z Sądecką... :roll: Sądecka nie dotyczy docierania na hamowni, tylko (w naszym wypadku) w czasie powrotu do domu z NS do Łodzi ;-) - spokojnie, ze zmienna prędkością, bez doładowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się