kraftpol Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Mam dylemat .Posiadam 2 turbiny i nie wiem,którą lepiej jest założyć.Ta ICHI jest nie sprawdzona,ponoć działa,ale trzeba by się upewnić.Myślę,że w zakładzie napraw turbo,mają taką możliwość? W jakie turbo lepiej celować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Chyba bym zakladal vf23. ta td05, ktora masz - tak na moje oko - to zabytek ze starych imprez. vf23 bedzie mialo chyba troche lepszy spool. Podejrzewam, ze obie nadmuchaja w praktyce podobne maksymalne wartosci (no, moze z lekkim wskazaniem na td05?) Ale ta td05 jest troche zabytkowa chyba technologicznie. Moze ew. pomysl nad "inwestycja" - wyslij turbo do Andy'ego Forresta, niech Ci ja przerobi na swoja hybryde - wtedy bedziesz mial "wypas". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraftpol Opublikowano 16 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Co znaczy,że zabytkowa? Nie jest wystrugana z drewna,ani wyłupana z kamienia , czym sie róznia te nowe modele turbin,przecież tez nie maja zmiennej geometrii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 kraftpol, w jakie moce celujesz? Ja doskonale znam TD05H. To jedna z najlepszych turbin ori subaru na 300-330KM. Może nawet 350KM, do 2,0. Doskonale trzyma ciśnienie i jest mało awaryjna. Z VF23 nie miałem doczynienia, ale sprężarki od nowszych sti (2,0 i 2,5) znam i są gorsze jeśli chodzi o to co potrafią wykrzesać z danego silnika - przy założeniu, że silnik i sterownik jest ten sam, a wymieniamy tylko sprężarkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraftpol Opublikowano 16 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Na razie chcę założyć którąś z tych dwóch turbin co mam na stanie.Docelowo trzeba będzie i tak kupić jakąś większą,bo celuje w 450-500KM,ale na razie muszę wylizać rany po remoncie silnika Po czym można poznać,czy ta TD05 jest 16G,czy 20G ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Na razie chcę założyć którąś z tych dwóch turbin co mam na stanie.Docelowo trzeba będzie i tak kupić jakąś większą,bo celuje w 450-500KM,ale na razie muszę wylizać rany po remoncie silnika Po czym można poznać,czy ta TD05 jest 16G,czy 20G ? Gadżeciarz z Ciebie. Bez pojęcia. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraftpol Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Jak bym miał o tym pojęcie,to bym NIE pytał.Nie na wszystkim się można znać.Ale chyba po to jest TEN dział forum,żeby się można było czegoś dowiedzieć....A Ty pewno wiesz.....,ale nie powiesz? Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Jak bym miał o tym pojęcie,to bym NIE pytał.Nie na wszystkim się można znać.Ale chyba po to jest TEN dział forum,żeby się można było czegoś dowiedzieć....A Ty pewno wiesz.....,ale nie powiesz?Dzięki za pomoc. Może bym i pomógł ale wiem tylko, że masz imprezę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraftpol Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Bo nie czytasz Pytanie brzmiało,po czym można rozróżnić 16G od 20G i co to "G" właściwie oznacza: średnicę wirnika,czy masę,czy jeszcze coś innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 kraftpol, jak tylko na docieranie, to załóż tą na którą masz już auto wystrojone, a w czasie docierania zastanów się nad wyborem docelowej suszarki ... PS. może to Ci pomoże - http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... t=1141476/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraftpol Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Z tego,co wyczytałem na tej stronie,to turbo 20G chyba później wstaje,ale jest za to wydajniejsze od 16G.To tak,jakby miało większe łopatki wirnika chyba,a może się mylę? A co myślicie o takiej?....tylko ta cena chyba jakaś za niska. http://www.ebay.co.uk/itm/Subaru-Imprez ... 5894daf8c4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Chinska tandeta. Zreszta watpie, zebys na td05-20g zrobil te swoje 500KM Moze okresl sie dokladnie z tym co chcesz osiagnac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraftpol Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 No właśnie coś mi nie pasowało,bo za porządne turbo trzeba dać kilka razy więcej. żeby się określić dokładnie co się chce,to trzeba by mieć porównanie i się najlepiej jakimś autem przejechać,zobaczyć jak przyspiesza,w jakim zakresie. Niestety nie mam takiej możliwości,wiec chciałbym osiągnąć ile się da.Edwin poskładał silnik i powiedział,że spokojnie da radę przy 500KM I 600Nm. Może to zbyt dużo,nie wiem,najwyżej się jeszcze zmieni skrzynię.Nie chcę kupować nowszego modelu imprezy,bo mi się żaden nie podoba. Ostatnio jeździłem type R wystrojonym na APEXI na 330koni i warzywo nie jechało,to myślę,że może 400-450 będzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Ostatnio jeździłem type R wystrojonym na APEXI na 330koni i warzywo nie jechało Hm... dosc interesujaca opinia. Ja rozumiem, ze jak czlowiek sie przesiadzie z auta o zblizonej masie i mocy 400-450KM, to moze mu sie wydawac, ze brak mocy, ale nie przesadzajmy. Ponad 300-konny GC8 to na pewno nie jest nie jezdzace warzywo. Jak rozumiem skrzynie masz wciaz 5mt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzejj Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Ostatnio jeździłem type R wystrojonym na APEXI na 330koni i warzywo nie jechało,to myślę,że może 400-450 będzie ok. hmmmm dziwne, że 330 konny type R nie jechał :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Bo nie czytasz Pytanie brzmiało,po czym można rozróżnić 16G od 20G i co to "G" właściwie oznacza: średnicę wirnika,czy masę,czy jeszcze coś innego. Nie wiem co oznacza "G" ale rozróżnić można po części "zimnej" czyli kompresora. W 20G jest większa ma większą pojemność. Czytam i oglądałem zdjęcia. Masz dwie turbiny i zastanawiałeś się, która będzie lepsza, na razie. Obejrzyj je dokładnie, a potem tą w samochodzie. Na pewno znajdziesz odpowiedź. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Ja kiedyś wpadłem na "genialny" pomysł i kupiłem na amerykańskim ebay-u turbosprężarkę TD06 - oczywiście chińską. Zamontowałem toto do mego sti 2,5 zamiast oryginału. Było miło, ale niedosyt też był. Tak jak na wspomnianej aukcji aktuator był na stałe połączony z "ciśnieniem" i turbo ładowało max 1,35bar przy odcince.. Chciałem więcej, więc zastosowałem mbc z ustawieniem na max 1,8bar (wychodziło przy ok.4-4,5trpm) i spadało do 1,5-1,55 przy odcince. No to już dawało radę . W stosunku do serii przepaść. Niestety po ok.100km wybuchł zimny wirnik i tak przygoda się skończyła. Ale kiedyś, jak będę miał luźną kasę ( :shock: ), to jeszcze wrócę do tematu td06, tylko wybulę na dobry produkt... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Zakładaj to :wink: http://realstreetperformance.com/store/ ... -3320.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 400-450 KM to fajnie brzmi, ale co potem z tym robić... na ulicę toto się kiepsko nadaje, na Tory w PL, poza Poznaniem także... hmmm na ćwiartkę to stanowczo za mało... jest już parę sprawdzonych turbin aby osiągnąć fajnie ten pułap... niestety nic "Pekińskiego" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 niestety nic "Pekińskiego" Kaczka po pekinsku jest niezla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 AMI, pod warunkiem że jest to kaczka,a nie inne "mięsko". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 kraftpol ja bym zrobił tak: sprawdz która z turbin jest w lepszym stanie i taką zamotuj, to i tak nie ma znaczenia przy docieraniu, potem bedziesz się martwił, troche pojezdzisz, postroisz, poczytasz, popytasz... myślę, że Carfit to dobre źródło wiedzy i coś doradzi jak osiągnąc 500 koni a i poinformuje Cie z czym to się wiąże :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraftpol Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Zdaję sobie sprawę,że trzeba będzie jeszcze dużo w aucie pozmieniać.Nie upieram się przy aż takiej mocy,nawet bym wolał,żeby turbo szybciej wstawało i dawało spory moment obrotowy zamiast wyśrubowanej mocy w okolicach czerwonego pola,tak,żebym mógł i po miescie pośmigać i w KJSie wystartować,no i najważniejsze co bym nie miał problemów z kolesiami w beemkach .Auto to ma dawać radość,już od rana,tak,żebym zapomniał,co to poranny budzik O porady w sprawach dalszych modyfikacji, będę zwracał się do Was,bo sam nie jestem znawcą tematu i dopiero sie wdrażam. Co do kwestii,czy coś jedzie,czy nie jedzie,to wszystko zależy od punktu odniesienia.Są osoby,na których passat tdi robi spore wrazenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 A dla innych bolid F1 jest zwykłym wozem służbowym i też nie robi wrażenia . Raczej podaj w sek. przyśpieszenie do 100 i 200km/h jakie cię interesuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Raczej podaj w sek. przyśpieszenie do 100 i 200km/h jakie cię interesuje. proszę Cię :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się