iron Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 Witam, Co może oznaczać gwizd silnika pojawiający się powyżej 4.5 tyś. obrotów, tylko przy wciśniętym gazie? Forester MY06, 2.0 NA, manual. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaSH Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 ....Uszczelki na kolektorze wydechowym? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 Praktycznie wszystko Z błachych rzeczy to mogą być paski klinowe, łożyska :!: Może nagraj dźwięk i zarzuć na forum 8) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iron Opublikowano 15 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 Właśnie odbyłem jazdę testową. Gwizd pojawia się w okolicach 4.5tyś. obrotów ale tylko kiedy mam mocno wciśnięty pedał gazu. Przyspieszając spokojnie gwizdu nie ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 Syndrom turbiny fantomowej. Podświadomość mówi, że musisz zmienić samochód na szybszy. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iron Opublikowano 15 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 Syndrom turbiny fantomowej. Podświadomość mówi, że musisz zmienić samochód na szybszy. :wink: Jeszcze nie pora na zmianę ale chociaż odczucia akustyczne mam porównywalne z turbo :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiszpanskaInkwizycja Opublikowano 15 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2012 W inszym aucie miałem tak kiedyś, gdy popękały przegrody w którymś tłumiku ze starości/korozji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 U mnie też jest taki wizg i występuje od początku eksploatacji auta więc to pewnie standard. Uznaję go za bardzo przyjemny i tak jak leon napisał to takie fantomowe / życzeniowe turbo . Dodatkowo chyba powyżej 4-4,5k rpm zmieniają się fazy rozrządu i to jakby od tego momentu zaczyna się ten wizg - i pewnie z tym jest związany. Jak lata temu tunowałem Fiata 126p to pamiętam, że kolektor wylotowy szlifowałem wewnątrz na błysk by powietrze nie dostawało zawirowań co raz, że powoduje niepotrzebny opór wydechu (a był wolny), a dwa, że pewnie powoduje wizg (czego nie było by i tak słychać ). TTTM. Nie wsłuchiwać - jeździć . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zly Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 W inszym aucie miałem tak kiedyś, gdy popękały przegrody w którymś tłumiku ze starości/korozji. u mnie było dokładnie to samo. Już chciałem turbinę wymieniać 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iron Opublikowano 16 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 W inszym aucie miałem tak kiedyś, gdy popękały przegrody w którymś tłumiku ze starości/korozji. u mnie było dokładnie to samo. Już chciałem turbinę wymieniać Właśnie wróciłem od mechanika i to końcówka tłumika takie odgłosy wydaje... Dziękuję wszystkim za pomoc. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HiszpanskaInkwizycja Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Po-mu-ki, po-mu-ki! ;-D 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilerzpruszkowa Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 iron, to i dla reszty sypnij po pomuku :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Otto Katz Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 U mnie było podobnie i podobnie,winny stary i zapchany tłumik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iron Opublikowano 17 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 iron, to i dla reszty sypnij po pomuku :roll: Już poszły... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 iron, nie wiem jaki gwizd masz u siebie ale jakiś czas temu spotkałem się z "gwizdkiem" w Forku N/A spowodowanym przez zatkany końcowy tłumik. Wymiana załatwiła sprawę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 iron, to i dla reszty sypnij po pomuku :roll: Już poszły... :wink: A ja nie dostałem. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarek Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 W inszym aucie miałem tak kiedyś, gdy popękały przegrody w którymś tłumiku ze starości/korozji. u mnie było dokładnie to samo. Już chciałem turbinę wymieniać Właśnie wróciłem od mechanika i to końcówka tłumika takie odgłosy wydaje... Dziękuję wszystkim za pomoc. :wink: Mój też gwiżdże. Ponoć przegrody w środkowym tłumiku, poza tą przypadłością całkiem zdrowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Czasami gwizd może objawiać się przy okazji nieszczelności dolotu powietrza, przy oazji jego zasysania na dużych obrotach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Ostatnio ktoś na forum (chyba w wątku legacy) zadał pytanie czy nagrzewanie się alternatora podczas jego pracy jest normalne. Nie popadajmy w paranoję z tym gwizdaniem. Gwiżdże bo ma gwizdać, szumi bo ma szumieć, wieje bo ma wiać, świeci bo ma świecić, grzeje się bo ma się grzać, itd. (to na przyszłość jakby powstał np. wątek - "czy normalne jest, że jak włączę oświetlenie to żarówki się świecą i się grzeją" ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MartyMcFly Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 W mojej imprezie 2,5 też gwiżdże, pozdro dla wszystkich gwiżdżących Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Ostatnio ktoś na forum (chyba w wątku legacy) zadał pytanie czy nagrzewanie się alternatora podczas jego pracy jest normalne. Nie popadajmy w paranoję z tym gwizdaniem. Gwiżdże bo ma gwizdać, szumi bo ma szumieć, wieje bo ma wiać, świeci bo ma świecić, grzeje się bo ma się grzać, itd. (to na przyszłość jakby powstał np. wątek - "czy normalne jest, że jak włączę oświetlenie to żarówki się świecą i się grzeją" ). Ha, ha! U mnie jak nacisnę to coś na kierownicy to nawet trąbi Przez chwilę bałem się czy to nie ma związku z panewką w silniku Zgadzam się z Tobą w 100% nie wpadajmy w paranoję 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się