bzikus7 Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Witam. Mam problem z moim legacy. Przez te upały jak stałem w korkach to temp podskakiwała mi nawet do 3/4 skali fakt jeszcze sporo brakowało do czerwonego ale chyba nie powinno tak być. Jak wyłączyłem klimatyzację lub zmniejszyłem temp to wszystko wracało do normy. W trakcie jazdy wszystko ok. Zauważyłem że włącza się tylko jeden wiatrak ten od strony pasażera a drugi cały czas stoi. Bezpieczniki sprawdzone wszystkie ok. Kiedy startuje drugi wiatrak ten od strony kierowcy? Jak sprawdzić czy wiatrak jest sprawny? Które wiatraki pracują przy wyłącznej klimatyzacji? Z góry dzięki za odpowiedzi. Wysyłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 To nie jest poprawne, generalnie w 2.5 powinno byc zawsze w kolicy 1/2 skali i tak w sumie jest niewazne od pogody. W 2.0 powinno byc podobnie. Odnosnie samego chlodzenia warto siegnac do service manuala, masz tam opisana logike zalaczania wiatrakow oraz procedury testowe. Genealnie jeden wiatrak jest od klimy, drugi od silnika, w zaleznosci od temp, A/C i predkosci auta sa odpowiednio sterowane : Ja bym zaczal od sprawdzenia czy silnik dziala, w Subaru sa nawet do tego specjalne kostki do testowania, choc ja akurat sprawdzalem manualnie. Tutaj masz caly manual, mozesz sobie doczytac w dziale "cooling": http://www.tangcla.com/temp/bl5/reference/AUDM%20Legacy/Gen%20IV%20-%20Engine%20Section%201.pdf 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzikus7 Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Dzięki wielkie za odpowiedź teraz jestem na urlopie ale jak tylko znajdę chwilę sprawdze. Jeszcze raz dzięki. Wysyłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 19 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2012 Ja bym zaczal od sprawdzenia czy silnik dziala w tych modelach zdarzało się , że sie "zacinał" po poruszeniu lopatkami dzialał ale i tak trzeba wymienić! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Ja bym zaczal od sprawdzenia czy silnik dziala w tych modelach zdarzało się , że sie "zacinał" po poruszeniu lopatkami dzialał ale i tak trzeba wymienić! Moze go rozkreci Ja prowizorycznie przed zima pryskam wd40 zeby sie nie zapiekl przed zima Kiedys tez mialem taka usterke co chyba nie mieliscie jeszcze na serwisie.. spalila mi sie czesc ecu odpowiedzialna za sterowanie wiatrakiem, co powodowalo wywaleniem checka jak sie wlaczylo klime lub silnik sie podgrzal. Na szczescie udalo sie naprawic ecu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Moze go rozkreci w tym problem , że jak chodzi to chodzi.........ale czasem ruszyc nie chce :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzikus7 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Dzięki wszystkim za podpowiedzi przez ostanie dwa tygodnie byłem na "urlopie" a raczej odpoczywałem od pracy przy komputerze na rzecz pracy fizycznej i całkiem nie miałem czasu ani jeździć za wiele ani zaglądać do auta. Jutro czeka mnie wymiana rozrządu więc po wyjęciu chłodnicy zajrzę do tego wiatraka co i jak. w tych modelach zdarzało się , że sie "zacinał" po poruszeniu lopatkami dzialał ale i tak trzeba wymienić! Jeżeli o chodzi o zacięcie to raczej odpada bo kręci się luźno. Kiedys tez mialem taka usterke co chyba nie mieliscie jeszcze na serwisie.. spalila mi sie czesc ecu odpowiedzialna za sterowanie wiatrakiem, co powodowalo wywaleniem checka jak sie wlaczylo klime lub silnik sie podgrzal. Na szczescie udalo sie naprawic ecu U mnie check się nie świeci więc mam nadzieję że do ECU nie trzeba będzie zaglądać. Jeszcze raz dziękuje za podpowiedzi jak już sprawdzę co i jak to dam znać co mu było. Pomuki rozdane. -- Pt sie 03, 2012 10:11 am -- Obiecałem napisać co i jak więc: Wiatrak już działa po wyjęciu chłodnicy przy okazji wymiany rozrządu mieliśmy dobry dostęp więc można było na kostce sprawdzić opór. Okazało się że wiatrak od strony kierowcy jest na pierwszy rzut oka spalony ale rozebraliśmy przemierzyliśmy w środku i było ok czyli jednak nie spalony. Po złożeniu na nowo przeczyszczeniu i przesmarowaniu wszystko śmiga jak powinno możliwe że szczotka się przywiesiła Jeżeli chodzi o mnie temat do zamknięcia problem rozwiązany, jeszcze raz dziękuje wszystkim za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się