kraftpol Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Czy ktoś może wie,czym różnią się w praktyce te dwa turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Zapewne rozmiarem czesci goracej. W praktyce nieco inna "wydajnosc", ale i kosztem innego spoola pewnie itp. Chociaz to kwestia tez konstrukcji, ogolnie rozumianej - typu jakies tam roznice w zastosowanych wirnikach, celem zmniejszenia laga itp. itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraftpol Opublikowano 11 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Dzisiaj odebrałem motor od Edwina,poskładany pod moce rzędu 500KM, 600NM, więc chcę przymierzyć się do dozbrojenia silnika w wydajniejsze turbo,wtryski i sterownik,ale powoli,najpierw chcę go dotrzeć na serii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Dzisiaj odebrałem motor od Edwina,poskładany pod moce rzędu 500KM, 600NM, więc chcę przymierzyć się do dozbrojenia silnika w wydajniejsze turbo,wtryski i sterownik,ale powoli,najpierw chcę go dotrzeć na serii. wkładaj 20g jak masz 2,2 albo MD321H Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 Dzisiaj odebrałem motor od Edwina,poskładany pod moce rzędu 500KM, 600NM, więc chcę przymierzyć się do dozbrojenia silnika w wydajniejsze turbo,wtryski i sterownik,ale powoli,najpierw chcę go dotrzeć na serii. :shock: :shock: tak tak dozbrajaj... od razu rezerwuję u Ciebie prawy na rakietowej albo w innym miejscu jak już dotrzesz dozbroisz i bestia będzie wystrojona tylko jakiś szpadel bierz z sobą bo pewnie łatwo nie będę chciał wyjść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 tylko jakiś szpadel bierz z sobą bo pewnie łatwo nie będę chciał wyjść Szyberek i fotel z katapulta powinny rozwiazac problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzejj Opublikowano 11 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2012 poskładany pod moce rzędu 500KM, 600NM, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraftpol Opublikowano 12 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Na rakietowej ,to na lewy fotel zapraszam. Dół silnika poskładany na częściach Laterala, uszczelki i szpilki głowicy Cosworth. Jutro zakładam kolektory, lekkie koło zamachowe i odpalamy. Może ktoś słyszał o docieraniu silnika na "ostro" bo 4000km,to ja przez 2 lata nie zrobię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzejj Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Może ktoś słyszał o docieraniu silnika na "ostro" bo 4000km,to ja przez 2 lata nie zrobię. Przejedź się na Ring i wróć, 2000 km już będziesz miał :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Jak chcesz mieć silnik na dłużej to docieraj powoli i według wskazań :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 kraftpol, zrób sobie mały weekendowy eurotrip jak Carlos przed plejadami i docierka z głowy, tylko dobrze rozplanuj trasę z uwzględnieniem wymian oliwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Może ktoś słyszał o docieraniu silnika na "ostro" bo 4000km,to ja przez 2 lata nie zrobię. Ja mysle, ze najlepiej podocieraj tak, jak Ci Edwin poradzi - jego robota, to i jego posluchaj, zebys byl zadowolony z silnika potem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraftpol Opublikowano 12 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Długa jazda tym autem,to męczarnia.Głośny wydech,twardy zawias,ogólny spartan.Już jestem za stary na takie wycieczki hehe. Może jest jakiś inny sposób na dotarcie z hamownią,albo co? O docieraniu na "ostro" też trochę czytałem i to bardzo pozytywne opinie na innych forach.Jest ta metoda wytłumaczalna jeżeli chodzi o prawa fizyki i materiały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlaswrc Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Krzychu, jak chcesz, to ja Ci go dotrę - według każdych wskazań!!!! No problem tylko poskładaj TO wreszcie do kupy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 pawlaswrc, jakbyś się jednak w trakcie zmęczył to chętnie wspomogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Długa jazda tym autem,to męczarnia.Głośny wydech,twardy zawias,ogólny spartan.Już jestem za stary na takie wycieczki hehe. Może jest jakiś inny sposób na dotarcie z hamownią,albo co?O docieraniu na "ostro" też trochę czytałem i to bardzo pozytywne opinie na innych forach.Jest ta metoda wytłumaczalna jeżeli chodzi o prawa fizyki i materiały. spróbuj docierać "na ostro:, to Cię Edwin grabiami po plerach przejedzie - nie ma lekko , taki motor trzeba ułożyć... 3500km drogi i to nie lekkiej drogi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 carlos-wrx, ale powiedz szczerze fajny eksperyment byłby gdyby zbudować dwa identyczne silniki i docierać je przez ten sam okres a na końcu rozłożyć do pomiarów. The Forum by jakiś mit obalił albo potwierdził, która metoda jest słuszna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 carlos-wrx, ale powiedz szczerze fajny eksperyment byłby gdyby zbudować dwa identyczne silniki i docierać je przez ten sam okres a na końcu rozłożyć do pomiarów. The Forum by jakiś mit obalił albo potwierdził, która metoda jest słuszna Możemy zrobić coś takiego , dla dobra ogółu , pod warunkiem E znajdzie sie sponsor Metoda na ostro może być dobra w całe nie twierdze ze nie , tylko problem zostanie jeden , jak sprawdzić żywotność takiego silnika , bo ze dobrE dotarty w to nie wątpię , tylko ile na tym przejedzie bezawaryjnie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 taki motor trzeba ułożyć... 3500km drogi i to nie lekkiej drogi... nie ma dramatu, ja mam już mam troche km za soba, a z krótka skrzynią tym samochodem to naprawde przyjemność, nawet z low boostem i obrotami do 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 robiłem na własnym silniku i skraca żywotność... czego to moja czwartkowa tajemnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 robiłem na własnym silniku i skraca żywotność... czego to moja czwartkowa tajemnica Ano właśnie :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 W sumie to troche rozumiem kraftpol, Tak myślę o sobie i jakbym miał przejechać sklatkowanym autem 4Tkm to faktycznie jest to dosyć przykra perspektywa. Pomijam możliwość złapania przez miłych Panów w niebieskich strojach i tłumaczenie się z klatki, pasów itd Ja w motocyklu sportowym docierałem silnik w ciągu 2 dni. Przepaliłem 3 baki paliwa na ograniczonych obrotach a potem ogień. Ale to chyba było to ostre docieranie :wink: Docieranie na ostro mocno skraca żywotność silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 trzeba się najzwyczajniej w świecie zawziąść i tyle - ja docierałem 5 dni - 3kkm i 3 zmiany oleju... wiem że mam nieco więcej komfortu aniżeli auto oklatkowane, ale nie było kolorowo... docierka na autostradzie, przynajmniej w pierwszym etapie odpada, bierzesz urlop od życia i dymasz w trasę z Sącza do Dzierżoniowa(1 zmiana oliwy), potem na stare miasto do Drezna, potem do Poznania (2 zmiana oliwy), zobaczyć jaki piasek we Władysławowie i prawie się dotarło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 w skrócie min docierki i zwiększania obrotów to około 15 roboczogdz takiego strokera przy max 6000 na koniec tych 15gdz , to takie uproszczenie wszystko zależy od pasowań i materiału pierścieni oraz higieny i precyzji złożenia też... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kraftpol Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Jeżeli chodzi o materiały i pierscienie w tym silniku,to Ty będzięsz najlepiej zoriętowany jak się z nimi obchodzić , składał Edwin, więc dotrę tak jak on wraz z Tobą zaleca.Chyba,że wcześniej auto zostanie sprzedane i ktoś inny dotrze je po swojemu. Co Wy tak z tą klatką? W aucie z klatka silnik miał i ma się bardzo dobrze. Nowy motor idzie do tego auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się