Jump to content

pisk przy przyspieszaniu


Tranquilizer
 Share

Recommended Posts

Odebrałem autko z serwisu (wymienili sprzęgło, koło zamachowe, łożyska dyferencjału centralnego). Wszystko niby fajnie, ale przy wkręcaniu na obroty (powyżej 2700 obr/min) zaczyna być słyszalny pisk/świstanie.

 

Czy to jest jakaś moja paranoja czy po takiej wymianie jest taki dźwięk to norma i nie ma się czym stresować :? :? :?

 

PS.:

postaram się nagrać dzwięk i wrzucić linkę.

Link to comment
Share on other sites

Tranquilizer, uważam, że jeżeli słyszysz niepokojący dziwięk, który pojawił się po wizycie w serwisie, to powinnieneś do tego serwisu się udać i powiedzieć, że coś jest nie tak (zgłosić reklamację).

Link to comment
Share on other sites

Wrzuc jeszcze filmik z tym dzwiekiem a cos moze sie wymyslii. Moze jakas oslona sie poluzowala i stuka? Albo poduszki silnika i skrzyni sa zle przykrecone? Tak czy siak musisz jechac pod ta Wawe.

Link to comment
Share on other sites

Juz wszystko jasne.

 

Łożyska musiały się ułożyć. Jadąc do roboty "pisk" jakby malał. A jadąc do serwisu, dziwne odgłosy całkowicie ustąpiły ;-)

 

Check-engine lampił się gdyż walnięty był czujnik EGT, który został "zablokowany".

 

Jedyny dźwięk który teraz słychać to bulgot boksera :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Alleluja i do przodu ;-)

Link to comment
Share on other sites

Juz wszystko jasne.

 

Łożyska musiały się ułożyć. Jadąc do roboty "pisk" jakby malał. A jadąc do serwisu, dziwne odgłosy całkowicie ustąpiły ;-)

 

Check-engine lampił się gdyż walnięty był czujnik EGT, który został "zablokowany".

 

Jedyny dźwięk który teraz słychać to bulgot boksera :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Alleluja i do przodu ;-)

 

Mówisz o łożysku oporowym?

Link to comment
Share on other sites

...

 

Wszystko niby fajnie, ale przy wkręcaniu na obroty (powyżej 2700 obr/min) zaczyna być słyszalny pisk/świstanie.

 

Ten świst pochodził uwaga, uwaga z poluzowanego zaworu DV. Nie mam pojęcia jak to się stało, ale jedna śruba była praktycznie cała wykręcona a druga lekko poluzowana :( Uszczelka została zmasakrowana.

 

Jedyny pozytyw z tego, że naprawa kosztowała przysłowiową połowę "NIC do subaru"*

 

Temat do zamknięcia.

 

 

* przy założeniu że NIC kosztuje 100 pln :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...