Jump to content

Tanie hamowanie?


Recommended Posts

  • Replies 171
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

być może to ja napisałem bzdury, więc dzięki za skorygowanie

Haze , napisz coś jak ci się zestaw spisuje , głównie chodzi mi o tarcze bo o brembo to już legendy krążą , rozmawiałem z gościem który pracuje przy produkcji i nawet on niezbyt dobrze wypowiadał się na temat jakości .

Link to post
Share on other sites

Haze , napisz coś jak ci się zestaw spisuje , głównie chodzi mi o tarcze bo o brembo to już legendy krążą , rozmawiałem z gościem który pracuje przy produkcji i nawet on niezbyt dobrze wypowiadał się na temat jakości .

 

To nawet Bermbo już są kiepskie ?

Link to post
Share on other sites

Pracowalem chwile w polskim Brembo w DG. Jakosci produkcji nie mozna nic zarzucic. Odlewnie sa nowe, stacje obrobki nowoczesne i bardzo kumata kontrola jakosci. Tylko w PL nie robia chyba tarcz subarowych, ale moge sie mylic.

 

 

 

Edited by bzyq
Link to post
Share on other sites

Haze , napisz coś jak ci się zestaw spisuje , głównie chodzi mi o tarcze bo o brembo to już legendy krążą , rozmawiałem z gościem który pracuje przy produkcji i nawet on niezbyt dobrze wypowiadał się na temat jakości .

 

To nawet Bermbo już są kiepskie ?

Tarcze BREMBO odlewane w Dąbrowie Górniczej to uśredniając dobre tarcze. Czasami zdarzają się problemy, ale nie można generalizować, że są kiepskie.

Mam możliwość pracy z tym zakładem, więc coś tam wiem, choć wglądu w szczegóły systemu jakości nie mam.

Link to post
Share on other sites

Brembo sport są produkowane we Włoszech w fabryce niedaleko Bergamo :)

Link to post
Share on other sites
Brembo sport są produkowane we Włoszech w fabryce niedaleko Bergamo

Proszę, światowy człowiek to i wie. Widać jak podróże kształcą ;-)

Link to post
Share on other sites

Brembo sport są produkowane we Włoszech w fabryce niedaleko Bergamo :)

Choć to kolejne moje przypuszczenie, ale śmiem wątpić w wyższość jakości produkcji w Bergamo w porównaniu z odlewami z DG. Zakład w DG to naprawdę dość wysoki poziom.

Link to post
Share on other sites

Polecam

Hawk HPS Performance Brake Pad

 

 

Znacie?? Przy normalnej tarczy od 20 do 30% lepsze hamowanie.

Piszczą ?

 

Które klocki są lepsze od codziennej miejskiej jazdy : HPS czy HP+ ?

Link to post
Share on other sites
Haze , napisz coś jak ci się zestaw spisuje , głównie chodzi mi o tarcze bo o brembo to już legendy krążą , rozmawiałem z gościem który pracuje przy produkcji i nawet on niezbyt dobrze wypowiadał się na temat jakości .

 

Zestaw cały czas jak najbardziej w porządku. Ostatnio nawet mogłem dość dokładnie pomacać tarcze (przy wymianie opon) i nic niepokojącego nie zauważyłem, a Forek w dalszym ciągu hamuje w sposób w końcu zbliżony do "normalnego" auta ;)

 

I jeszcze w temacie jakości tarcz: jakiś czas temu (jeszcze nie było mrozów) podskoczyłem na myjnie; dość szybko podskoczyłem :D I całe szczęście, że coś mnie naszło żeby przed myciem spryskać felgi płynem do czyszczenia - i dosyć mocno się zdziwiłem widząc, że płyn który przeleciał przez felgi intensywnie odparowuje na tarczach - były mocno nagrzane mimo, że przejechałem niecałe 4 km. Myślę, że gdybym w tym stanie wjechał od razu pod zimną wodę to mogłoby być różnie z tarczami... Większość z Was pewnie pamięta żeby swoje odczekać przed myjnią ale na wszelki wypadek przypominam ...

Link to post
Share on other sites

Pytałem bo sam nie wiem już co o tym myślec , dzisiaj gadałem z gościem który sprzedaje tarcze i klocki i na hasło "brembo" usłyszałem : zapomnij , co trzeci komplet to reklamacja :blink: .

Chyba że ludzie stosują twarde klocki a akurat z ferodo jakoś te tarcze dają radę , nie wiem co o tym mysleć ale chyba zaryzykuję i się przekonam na własnej skórze :wacko: .

Link to post
Share on other sites

Pytałem bo sam nie wiem już co o tym myślec , dzisiaj gadałem z gościem który sprzedaje tarcze i klocki i na hasło "brembo" usłyszałem : zapomnij , co trzeci komplet to reklamacja :blink: .

Chyba że ludzie stosują twarde klocki a akurat z ferodo jakoś te tarcze dają radę , nie wiem co o tym mysleć ale chyba zaryzykuję i się przekonam na własnej skórze :wacko: .

Daj szybko znać jak się się sprawują, bo planuję (albo planowałem?) na wiosnę właśnie zwykłe Brembo i HPS. Jak coś nie tak z tymi tarczami, to lepiej wiedziecieć przed zakupem. :)

Edited by karol76
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Zwykłe tarcze Brembo to pieniądze wyrzucone w błoto.

Założyłem kiedyś przez głupotę do Turboantyka - szybko się zwichrowały a hamowanie z różańcem w ręku.

Z cywilnych tarcz polecam ATE lub OEM. Temat wałkowany zresztą nieraz.

 

Jeśli chodzi o zacisk pod 294 mm to pasuje Tokico z Forestera XT lub WRX US.

Do zdobycia za jakieś 300 zł.

U mnie hamuje taki set z tarczą OEM + klocki OMP.

Ja miałem oryginalnie tarcze 266 mm także różnica jak nietrudno się domyśleć kolosalna.

Mankamentem jest przesiadka na 16-ki, co w zimie jest minusem jeśli jeździ się po dziurach.

Można oczywiście kupić BRAID-y 15-ki za 2,5 kzł :).

Odnośnie Ferodo Premier - OMP po rozgrzaniu biją na głowę Premiery. Pylenie jest i owszem.

Edited by japa
Link to post
Share on other sites

Ja mam Brembo i DS2500 z porzodu i z tyłu, raczej sobie chwalę, w związku z tym, że to dość twardy setup to zużywa się u mnie wolniej. Mam jakiś 40 tyś zrobione i moi mechanicy mówią, że poza delikatną korozją tarcze i klocki świetnie się trzymają. Poza tym zimą jakby przestały piszczeć, tak więc git.

Link to post
Share on other sites

Ja mam teraz Winmaxy na 2pot i daje nawet radę.

 

Ferodo Premiery po tygodniu zdjąłem bo się jeździc bałem

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...