Jump to content

demontaż pompy wspomagania


boorek
 Share

Recommended Posts

Witam! Wczoraj próbowałem zabrać się za demontaz pompy wspomagania i poległem... Może mi ktoś. Napisać jak to zrobić? Wczoraj tylko palce pozdzieralem tam w cale nie ma miejsca. Pomuki oczywiście poleca... Może dało by rade zrobić zdjęcie pompy po demontażu żebym wiedział co odkręcić i gdzie są śruby... Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Jeśli chcesz ściągnąć samom pompę to wystarczy odkręcić te śruby które są pod kołem pasowym na pompie,dostaniesz się do nich poprzez otwory w kole które widać na zdjęciu u przedmówcy oraz jedną śrubę od wspornika od tyłu pompy.Natomiast jesli chcesz ściągnąć pompę wraz z całym stelażem to oprócz śrub które widać od góry są jeszcze śruby od czoła silnika tuż nad obudową rozrządu.Łatwiej i prościej jest zdemontować samą pompę bez stelażu,pozdro.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Jeśli chcesz ściągnąć samom pompę to wystarczy odkręcić te śruby które są pod kołem pasowym na pompie,dostaniesz się do nich poprzez otwory w kole które widać na zdjęciu u przedmówcy oraz jedną śrubę od wspornika od tyłu pompy.Natomiast jesli chcesz ściągnąć pompę wraz z całym stelażem to oprócz śrub które widać od góry są jeszcze śruby od czoła silnika tuż nad obudową rozrządu.Łatwiej i prościej jest zdemontować samą pompę bez stelażu,pozdro.

W wrx-ie wygodniej wykręcić pompę z podstawką (jedna śruba od podstawki jest wkręcona od tyłu pompy)

dsc00777f.jpg

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

dzięki chłopaki! jak bedę miał chwilę to z nią powalczę... w sumie widziałem te śruby za kołem pasowym, ale nie wpadłem na to że to właśnie je trzeba odkręcić... będę próbował ją wyciągnąć bez podstawki... czyli jak mniemam muszę odkręcić te pomiędzy dziurami + tą jedną od tyłu... mam nadzieję że teraz pójdzie! dzięki :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Witam!przerabiałem temat kilka razy.Jak pompe to z podstawą.Z przodu pod kołem są dwie śruby i z tyłu za pompą jedna widać ją od góry ,musisz mieć klucz przegubowy do tej ostatniej

 

-- Cz lip 05, 2012 9:16 pm --

 

Witam!przerabiałem temat kilka razy.Jak pompe to z podstawą.Z przodu pod kołem są dwie śruby i z tyłu za pompą jedna widać ją od góry ,musisz mieć klucz przegubowy do tej ostatniej

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Witam! no i pompa wyszła razem z podstawą, ale dzien mogę zaliczyć niestety do średnio udanych... ułamałem króciec od podciśnienia (taki czarny, zaraz obok śruby wkręconej w dół-od czego on jest?) no i niestety poległem przy odkręcaniu koła pasowego... nie miałem takiego imbusa, zresztą żaden sklep w moim mieście i okolicach też :evil: jak mniemam rozmiar 7 będzie OK? Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

króciec od podciśnienia (taki czarny, zaraz obok śruby wkręconej w dół-od czego on jest?)

 

 

Stary zabij nie mam pojęcia o jaki króciec chodzi,może jakieś foto,pozdro.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...