Ad Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Witam, mam nadzieję że już ktoś przetarł ścieżkę którą chcę podążyć. Padły mi amory w forku, z tyłu - a tam są samopoziomujące które mają chorą cenę. Wystarczą mi normalne - czy będą pasować? Ponoć należy wymienić również sprężyny. Czy ktoś może zamontował nieseryjne amortyzatory z tyłu? Co radzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyranka80 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 No właśnie mam ten sam problem - 2,0 XT rocznik 2003. Po przedarciu się przez większość wątków w tym temacie okazało się, żeby zamiast oryginałów kupować amortyzatory KYB334345 i KYB334344 oraz sprężyny Ironmana. Czy ten zestaw jest ok? Kupować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Ad, cyranka80, poszukajcie panowie w dziale foresterowym. Na bank temat jest na pierwszej albo drugiej stronie. Tam jest wsyztsko. Telefony, adresy, wiedza...trochę dobrej woli wykazać proszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Padły mi amory w forku, z tyłu - a tam są samopoziomujące które mają chorą cenę. może regenerowane Pana interesują...? polowa ceny nowych z gwarancją tel. serwis 22-8460049 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorzp Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Witam,mam nadzieję że już ktoś przetarł ścieżkę którą chcę podążyć. viewtopic.php?f=22&t=115775&hilit=wymiana+spring%C3%B3w tu jest kopalnia wiedzy na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyranka80 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Witam,mam nadzieję że już ktoś przetarł ścieżkę którą chcę podążyć. Padły mi amory w forku, z tyłu - a tam są samopoziomujące które mają chorą cenę. Wystarczą mi normalne - czy będą pasować? Ponoć należy wymienić również sprężyny. Czy ktoś może zamontował nieseryjne amortyzatory z tyłu? Co radzicie? Przekopałam się przez te wątki (mnóstwo tego) i oto, co z tego wszystkiego wynika. 1. Amortyzarory KYB plus sprężyny ironman dostępne w cenie ok 560 zł/2 szt dostępne tutaj http://www.ironman4x4.pl Forumowicze pisali, ze tył samochodu stoi nieco wyżej niż oryginalnie, są bardzo twarde, więc samochód nabiera offroadowego charakteru. Dlatego nie wszystkim sie to podoba. 2. Amortyzatory KYB plus sprężyny w specjalnym zestawie dostępne w sklepie internetowym 4T ( czyli turbo - cały czas wywala mi ten adres) Zakładka Subaru/Zawieszenie/zestawy zawieszeń Zestaw kosztuje 1600 zł, czyli troche więcej niż opcja 1, ale mam wrażenie, że wiecej osób wybiera tę ze względu na to, że najbardziej przypomina oryginał. Same sprężyny bez amoryzatorów kosztują 800 zł, ale chyba ta opcja średnio się opłaca. Tyle powiedziało mi forum, mam nadzieję, że nic nie przekręciłam . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cart Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 mam nadzieję że już ktoś przetarł ścieżkę którą chcę podążyć. Niejeden Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Jest jeszcze regeneracja w Gdańsku P. Andrzeju 0/5ceny nowych to ile te regenerowane u P. wychodzą :?: (nie wiem ile nowe :?: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 (nie wiem ile nowe :?: ) nowy +- 1600 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 My poszliśmy trochę w innym kierunku , i od jutra testujemy , ustawiamy SLS z możliwością indywidulanego ustawiania twardośc tak jak w niektórych profi zawieszeniach Bede testował to w tym tygodniu, to mozę być strzał w dziesiątke , ale nie chce zapeszac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 ustawiamy SLS z możliwością indywidulanego ustawiania twardości za pomocą pompki samochodowej ja mam w RangeR awaryjny system pompowania z kompresora na stacji http://www.carrollrovers.com/Range-Rove ... Bypass.htm daje radę...jak potrzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Bede testował to w tym tygodniu, to mozę być strzał w dziesiątke a jakis zawór bezpieczeństwa bedzie ? ze względu na ten strzał.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się