Skocz do zawartości

Amortyzatory


Ad

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam nadzieję że już ktoś przetarł ścieżkę którą chcę podążyć.

Padły mi amory w forku, z tyłu - a tam są samopoziomujące które mają chorą cenę.

Wystarczą mi normalne - czy będą pasować? Ponoć należy wymienić również sprężyny.

Czy ktoś może zamontował nieseryjne amortyzatory z tyłu?

Co radzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie mam ten sam problem - 2,0 XT rocznik 2003.

 

Po przedarciu się przez większość wątków w tym temacie okazało się, żeby zamiast oryginałów kupować amortyzatory KYB334345 i KYB334344 oraz sprężyny Ironmana. Czy ten zestaw jest ok? Kupować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ad, cyranka80,

poszukajcie panowie w dziale foresterowym. Na bank temat jest na pierwszej albo drugiej stronie. Tam jest wsyztsko. Telefony, adresy, wiedza...trochę dobrej woli wykazać proszę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam nadzieję że już ktoś przetarł ścieżkę którą chcę podążyć.

Padły mi amory w forku, z tyłu - a tam są samopoziomujące które mają chorą cenę.

Wystarczą mi normalne - czy będą pasować? Ponoć należy wymienić również sprężyny.

Czy ktoś może zamontował nieseryjne amortyzatory z tyłu?

Co radzicie?

 

 

Przekopałam się przez te wątki (mnóstwo tego) i oto, co z tego wszystkiego wynika.

 

1. Amortyzarory KYB plus sprężyny ironman dostępne w cenie ok 560 zł/2 szt

 

dostępne tutaj

http://www.ironman4x4.pl

 

Forumowicze pisali, ze tył samochodu stoi nieco wyżej niż oryginalnie, są bardzo twarde, więc samochód nabiera offroadowego charakteru. Dlatego nie wszystkim sie to podoba.

 

2. Amortyzatory KYB plus sprężyny w specjalnym zestawie

dostępne

 

w sklepie internetowym 4T ( czyli turbo - cały czas wywala mi ten adres)

 

Zakładka Subaru/Zawieszenie/zestawy zawieszeń

 

Zestaw kosztuje 1600 zł, czyli troche więcej niż opcja 1, ale mam wrażenie, że wiecej osób wybiera tę ze względu na to, że najbardziej przypomina oryginał. Same sprężyny bez amoryzatorów kosztują 800 zł, ale chyba ta opcja średnio się opłaca.

 

Tyle powiedziało mi forum, mam nadzieję, że nic nie przekręciłam :D .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

My poszliśmy trochę w innym kierunku , i od jutra testujemy , ustawiamy SLS z możliwością indywidulanego ustawiania twardośc :idea: tak jak w niektórych profi zawieszeniach :lol:

00a2d3e84361bf6dm.jpg

6e09219236579fcem.jpg

993a17b77dde1d7fm.jpg

 

Bede testował to w tym tygodniu, to mozę być strzał w dziesiątke , ale nie chce zapeszac :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ustawiamy SLS z możliwością indywidulanego ustawiania twardości za pomocą pompki samochodowej :idea:

 

ja mam w RangeR awaryjny system pompowania z kompresora na stacji :mrgreen:

http://www.carrollrovers.com/Range-Rove ... Bypass.htm

 

daje radę...jak potrzeba ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...