Jump to content

Amortyzatory


Ad
 Share

Recommended Posts

Witam,

mam nadzieję że już ktoś przetarł ścieżkę którą chcę podążyć.

Padły mi amory w forku, z tyłu - a tam są samopoziomujące które mają chorą cenę.

Wystarczą mi normalne - czy będą pasować? Ponoć należy wymienić również sprężyny.

Czy ktoś może zamontował nieseryjne amortyzatory z tyłu?

Co radzicie?

Link to comment
Share on other sites

No właśnie mam ten sam problem - 2,0 XT rocznik 2003.

 

Po przedarciu się przez większość wątków w tym temacie okazało się, żeby zamiast oryginałów kupować amortyzatory KYB334345 i KYB334344 oraz sprężyny Ironmana. Czy ten zestaw jest ok? Kupować?

Link to comment
Share on other sites

Ad, cyranka80,

poszukajcie panowie w dziale foresterowym. Na bank temat jest na pierwszej albo drugiej stronie. Tam jest wsyztsko. Telefony, adresy, wiedza...trochę dobrej woli wykazać proszę :)

Link to comment
Share on other sites

Witam,

mam nadzieję że już ktoś przetarł ścieżkę którą chcę podążyć.

Padły mi amory w forku, z tyłu - a tam są samopoziomujące które mają chorą cenę.

Wystarczą mi normalne - czy będą pasować? Ponoć należy wymienić również sprężyny.

Czy ktoś może zamontował nieseryjne amortyzatory z tyłu?

Co radzicie?

 

 

Przekopałam się przez te wątki (mnóstwo tego) i oto, co z tego wszystkiego wynika.

 

1. Amortyzarory KYB plus sprężyny ironman dostępne w cenie ok 560 zł/2 szt

 

dostępne tutaj

http://www.ironman4x4.pl

 

Forumowicze pisali, ze tył samochodu stoi nieco wyżej niż oryginalnie, są bardzo twarde, więc samochód nabiera offroadowego charakteru. Dlatego nie wszystkim sie to podoba.

 

2. Amortyzatory KYB plus sprężyny w specjalnym zestawie

dostępne

 

w sklepie internetowym 4T ( czyli turbo - cały czas wywala mi ten adres)

 

Zakładka Subaru/Zawieszenie/zestawy zawieszeń

 

Zestaw kosztuje 1600 zł, czyli troche więcej niż opcja 1, ale mam wrażenie, że wiecej osób wybiera tę ze względu na to, że najbardziej przypomina oryginał. Same sprężyny bez amoryzatorów kosztują 800 zł, ale chyba ta opcja średnio się opłaca.

 

Tyle powiedziało mi forum, mam nadzieję, że nic nie przekręciłam :D .

Link to comment
Share on other sites

My poszliśmy trochę w innym kierunku , i od jutra testujemy , ustawiamy SLS z możliwością indywidulanego ustawiania twardośc :idea: tak jak w niektórych profi zawieszeniach :lol:

00a2d3e84361bf6dm.jpg

6e09219236579fcem.jpg

993a17b77dde1d7fm.jpg

 

Bede testował to w tym tygodniu, to mozę być strzał w dziesiątke , ale nie chce zapeszac :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...