noboco Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Szukałem i nie znalazłem... Techniczni wymiatacze, podzielcie się proszę opiniami na temat tych dwóch rodzajów tarcz Chcę je użyć wraz z DS2500. Mają pracować na co dzień oraz ok raz w miesiącu na pojeżdżawkach. Zatem, co brać? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 te tańsze... "zaoszczędzone" pieniądze przeznacz na dokapitalizowanie tych z przodu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 carlos-wrx, i wszystko jasne. swiete slowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noboco Opublikowano 5 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 no i tym sposobem kupiłem ORO A jeśli ktoś szuka czegoś w cenie pasztetu, podobno tarcze Zimmerman dają radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 A mi Zimmermany pękły...i nie tylko mi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpeedR Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 A mi Zimmermany pękły...i nie tylko mi. Opinie o tarczach Zimmerman faktycznie są bardzo różne. Przypadków pęknięć było sporo. Teorii też kilka, a to przegrzanie, a to źle dobrany klocek, itd. Na przód bym nie zaryzykował, co do tyłu, ciężko powiedzieć. Z pewnością Brembo ORO to lepszy wybór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noboco Opublikowano 6 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Pan Lech Wójcik je poleca. Mówi że na tył są spoko. Myślę że jego opinii można ufać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Tak jak było powiedziane wcześniej na tył to sobie można założyć cokolwiek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Moza zalozyc na tyl bez problemu. Na przod musi byc cos naprawde konkretnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 7 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 biorąc pod uwagę fakt, że przód hamuje w 80 czy 90 % całej siły hamowania, rodzaj tarczy jest w zasadzie sprawą drugorzędną, aczkolwiek cięta i wiercona będzie lepiej odprowadzała ciepło, i na pewno będzie ciut lepiej hamowała w połączeniu z mientkim klockiem , ale czy to będzie wyczuwalnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się