Rafcio78 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 100% 265KM z dowodu rej. Dziwna sprawa w takim razie. Dotychczas byłem przekonany, że to właśnie w sprężynach tkwi różnica A co do sprzedaży sprężyn, to znajdziesz ogłoszenie audiocars-a w dziale sprzedam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Eibach to bardzo dobra firma, ale nie robi sprężyn do lanosa WRX a jedynie do n/a i STi. a te z N/A nie pasują do WRX ? sprawdzałeś ? np tutaj można kupić kpl do wrx'a do GD też są tylko 2 rodzaje, wg ich strony www (01-02 bez STI i 03-04 1.5 2.0 i STI) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 8 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 No i kurka wodna złapałeś mnie za słówko Eibach produkuje sprężyny do lanosa WRX, ale na rynek US. Kiedyś pisałem do dystrybutora na Polskę (podając swój VIN itp.) i dostałem informację, że mogą mi z US sprowadzic na zamówienie. Cena wychodziła coś ok. 1kzł. A czy z n/a pasują do WRXa, tego nie wiem - producent tego nie podaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 8 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 A czy z n/a pasują do WRXa, tego nie wiem - producent tego nie podaje producent wielu danych nie podaje ... trzeba samemu sprawdzić zadzwoń np. do Edwina, może ma "na półce" pojedziemy przymierzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Taką dostałem odpowiedź z Carsportu na pytanie o Eibachy: " Witam jak najbardziej sprężyny , zdecydowanie poprawią właściwości trakcyjne. To są sprężyny progresywne , powodujące o wiele mniejsze wychyły na zakrętach , przy jednoczesnym zachowaniu komfortu , oraz wybierania nierówności", "Tak pasują plug&play , amory nie będą stukać", a Zerkopol proponuje: "Jakie Pan Ma amortyzatory - B14 czy B16 B14 - robimy zmianę ustawienia sił ściskania ,rozciągania koszt podstawowy 200 zł 1 szt z VAT" Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryslaw Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 W subaru siedzi fabrycznie Bilstein Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 W subaru siedzi fabrycznie Bilstein Zależy w jakim - w lanosie WRX na pewno nie. Ja się kiedyś dowiadywałem w Zerkopolu o amortyzatory do lanosa WRX i procedura jest taka, że trzeba im dostarczyć swoje amortyzatory, oni na ich bazie budują nowe, dają do chromowania itp. i robi się z tego konkretna cenka - nie pamiętem już dokładnie ile, ale tanio nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 9 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 W subaru siedzi fabrycznie Bilstein w legacy spec-b Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryslaw Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 W subaru siedzi fabrycznie Bilstein Zależy w jakim - w lanosie WRX na pewno nie. Ja się kiedyś dowiadywałem w Zerkopolu o amortyzatory do lanosa WRX i procedura jest taka, że trzeba im dostarczyć swoje amortyzatory, oni na ich bazie budują nowe, dają do chromowania itp. i robi się z tego konkretna cenka - nie pamiętem już dokładnie ile, ale tanio nie było Ciekawi mnie kto jest producentem fabrycznych amortyzatorów... Co do zerkopolu i przerabiania amortyzatorów to czy wymieniają sztyce na grubszą, chociażby taką jak w B6 ? Bo jeśli "zabieg" polega tylko na utwardzeniu to amortyzator na dużych dziurach i tak później nie wytrzyma...dlatego to chyba niepotrzebna rzeźba.... Ohlinsa albo Proflexa trzeba od razu ładować i spokój !! P.S. Ponawiam pytanie, czy ktoś wie jak podnieść WRXa ? Może w starszym kombi sprężyny są dłuższe i pasują ? Albo jeżeli ktoś ma wyjęte seryjne sprężyny od WRX08 to czy mógłby zmierzyć ich długość i napisać ? Dalszą część sam ustalę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Ciekawi mnie kto jest producentem fabrycznych amortyzatorów... prawdopodobnie KYB, jak w poprzednich modelach ... jak podnieść WRXa ? gdzieś niedawno czytałem, o podkładkach montowanych nad poduszkami amortyzatora, widziałem tak podniesionego forka o 4cm ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryslaw Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Znam temat podkładek...wolałbym jednak wsadzić jednolitą, dłuższą sprężynę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audiocars Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 Znam temat podkładek...wolałbym jednak wsadzić jednolitą, dłuższą sprężynę... A nie jest lepszym sposobem kolego założenie opony i profilu wyzszym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryslaw Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 (edytowane) Skoku zawieszenia w ten sposób nie powiększysz, chodzi o zestaw na szuter/śnieg więc opony to już i tak balony Przy czym wyższa sprężyna powiedzmy od kombi będzie prawdopodobnie bardziej miękka niż seryjna WRXowa Edytowane 10 Stycznia 2013 przez Ryslaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Co do zerkopolu i przerabiania amortyzatorów to czy wymieniają sztyce na grubszą, chociażby taką jak w B6 ? Bo jeśli "zabieg" polega tylko na utwardzeniu to amortyzator na dużych dziurach i tak później nie wytrzyma...dlatego to chyba niepotrzebna rzeźba.... To nie jest tylko wymiana sztycy i zaworków. Z Twojego amortyzatora wykorzystują mocowanie do zwrotnicy. Reszta to już amor Bilstein, więc pełna profeska za kawiorową cenę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bmarcin Opublikowano 11 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Rafcio78 widziales to -> http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/59105-sprezyny-eibach-sti-2008/ czy nie tędy droga? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 11 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2013 Widziałem, ale ZTCW przednie sprężyny OEM z STi są krótsze od tych z WRX, więc zakładanie jeszcze krótszych eibachów mogłoby spowodować jeszcze większe obniżenie przodu, co z kolei wpłynęłoby na zmniejszenie funkcjonalności auta. A tego nie chcę. Co innego założę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Dzisiaj mój lanos dostał sprężyny eibach pro-kit i jest fajnie - stabilniej, ale nie przesadnie twardo. Coś więcej napiszę, jak przejadę większy dystans - na razie tylko ok. 150 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryslaw Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Też powoli zaczynam się przymierzać do wymiany sprężyn...chociaż póki co myślę nad stabilizatorami...chyba w końcu nikt nie rozwiązał zagadki czy pasują z STI08? http://www.jscspeed.com/catalog/Subaru/08_10_WRX/Suspension/Eibach_Pro_Plus_Kit_for_08_10_Subaru_WRX.html Ten zestaw wygląda całkiem spoko chociaż boję się, że będzie stało zbyt nisko. Mógłbyś zrobić jakieś zdjęcia swoich nadkoli i całego prześwitu? Znalazłem jeszcze tanabe GF210, które obniżają o 2 i 1.5 cm więc całkiem niedużo w stosunku do serii a są dość twarde. http://www.jscspeed.com/catalog/Subaru/08_10_WRX/Suspension/Lowering_Springs_for_08_10_Subaru_WRX/Tanabe_Lowering_Springs_for_08_10_Subaru_WRX.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Też powoli zaczynam się przymierzać do wymiany sprężyn...chociaż póki co myślę nad stabilizatorami...chyba w końcu nikt nie rozwiązał zagadki czy pasują z STI08? http://www.jscspeed....Subaru_WRX.html Ten zestaw wygląda całkiem spoko chociaż boję się, że będzie stało zbyt nisko. Mógłbyś zrobić jakieś zdjęcia swoich nadkoli i całego prześwitu? Znalazłem jeszcze tanabe GF210, które obniżają o 2 i 1.5 cm więc całkiem niedużo w stosunku do serii a są dość twarde. http://www.jscspeed....Subaru_WRX.html Sprężyny z STi pasują do wrx-a - takie mam info z carsport. Zdjęć nie mam czasu na razie robić, ale możesz być spokojny - widać i czuć, że jest niżej, ale nie jest to gleba rodem z golfów lub innych civiców Też przed założeniem eibachów trochę się tego obniżenia obawiałem, ale dzisiaj mogę stwierdzić, że auto nie straciło na funkcjonalności No i jeździ się duuużo lepiej - nie buja już jak tankowcem w trakcie sztormu Zdecydowanemu zmniejszeniu uległy przechyły na zakrętach. I "wogle" jest jakoś lepiej - zmniejszyła się podsterowność, ale to może też być zasługa powiększenia negatywu z przodu i instalacji tylnego staba z STi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się