przemasek Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Witam tak jak w temacie zastanawiam sie nad wystrojeniem wrxa...ale nie wiem czy nie lepiej bylo by zmienic seryjna turbine na sti i teraz pojawia sie wiele watkow Jaka by najlewpiej sie sprawdzila turbiona z jakiej wersji sti Czy zabieg jest w ogole warty zachodu i kasy? przyniesie to duze rezultaty? Imprezka to wrx bug eye 02 pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 możesz zmienić turbo np na vf39 - ale będziesz musiał się przestroić... czy warto... to zależy, czy reszta podoła i w jakim jest stanie... do granicy wytrzymałości kluczowych elementów np.skrzyni dojdziesz na seryjnej TD04 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemasek Opublikowano 1 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 carlos-wrx, czyli nie ma sensu skoro na seryjnej dmuchawie dojde do granic sprzetowej ? granice wytrzymalosci hmmm cos kolo 300 ps ??? wlasnie zamierzam dopiero stroic go dlatego myslalem o wymianie dmuchawki przed strojeniem ale z tego co napsiales wywnioskowalem ze nie ma to sensu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Nie ma najmniejszego sensu,do seryjnego silnika z WRX-a Pokazać Ci jak wygląda potem taki silnik i skrzynia :?: :roll: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemasek Opublikowano 1 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 tez tak myslalem a na tej seryjnej ile mozna uzyskac mocy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 tez tak myslalem a na tej seryjnej ile mozna uzyskac mocy ? około 300 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 zależy od strojącego... ok 260, oraz do 400nM- to rozsądne wyniki można pompować mocniej, ale to juz proszenie się o problemy nie wykresem auto jedzie i cyferkami, można mieć wynik mocny w liczbach ale auto tego nie potwierdzi na drodze, wszystko zależy od pomysłu mapera dot. auta -- 1 lip 2012, o 19:04 -- tez tak myslalem a na tej seryjnej ile mozna uzyskac mocy ? około 300 żaden rozsądny maper :wink: nie zaryzykuje pompowania 300KM na nieprzygotowanym motorze 2.0 w WRXie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo20 Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 zależy od strojącego... ok 260, oraz do 400nM- to rozsądne wyniki można pompować mocniej, ale to juz proszenie się o problemy nie wykresem auto jedzie i cyferkami, można mieć wynik mocny w liczbach ale auto tego nie potwierdzi na drodze, wszystko zależy od pomysłu mapera dot. auta -- 1 lip 2012, o 19:04 -- tez tak myslalem a na tej seryjnej ile mozna uzyskac mocy ? około 300 żaden rozsądny maper :wink: nie zaryzykuje pompowania 300KM na nieprzygotowanym motorze 2.0 w WRXie :wink: Jest jeden dla którego nie ma żadnego problemu i wiemy o kogo chodzi... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemasek Opublikowano 1 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 ja nie wiem a poradzicie do kogo jechac na strojenie (jestem z olsztyna) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 najbliżej będziesz miał do Warszawy(Mysiadła) do "kilku" turbin, ustawią Ci optymalny setup -- 1 lip 2012, o 19:11 -- Jest jeden dla którego nie ma żadnego problemu i wiemy o kogo chodzi... :wink: wiemy - ale to kiepski pomysł aby do Niego jechać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemasek Opublikowano 1 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 aha hehehe experymentalny remap-boy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 przemasek, jeżeli Twoje turbo jest zdrowe (oraz reszta czyli cały silnik i osprzęt) to spokojnie możesz zostawiać turbo w spokoju wymienić pompę uwolnić wydech od katalizatorów i komorówki i jazda na remap do kogoś ogarniętego znającego się na Subaru !!! żeby później nie trzeba było zakładać wątków o panewkach i płynących tłokach. Wtedy możesz spokojnie robić te 260-280 km i ok 380 Nm i powinno wszystko grać jeżeli oczywiście będziesz wszystko wedle przykazań robił dot rozgrzewania, olejów itd. ale to już przeczytasz w setkach innych tematów. tak jak Carlos pisze 2x2 wiatraki to dobry pomysł moje auto ma się dobrze po strojeniu u nich 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 I unikaj wszelkiej maści mechaników stodolarzy. Daj auto komuś kto ogarnia takie tematy w praktyce a nie w teorii 8) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się