Jump to content

wymioana turbo wrx oem na sti


przemasek
 Share

Recommended Posts

Witam tak jak w temacie zastanawiam sie nad wystrojeniem wrxa...ale nie wiem czy nie lepiej bylo by zmienic seryjna turbine na sti

i teraz pojawia sie wiele watkow

 

Jaka by najlewpiej sie sprawdzila turbiona z jakiej wersji sti

Czy zabieg jest w ogole warty zachodu i kasy?

przyniesie to duze rezultaty?

 

 

Imprezka to wrx bug eye 02

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

możesz zmienić turbo np na vf39 - ale będziesz musiał się przestroić...

 

czy warto... to zależy, czy reszta podoła i w jakim jest stanie... do granicy wytrzymałości kluczowych elementów np.skrzyni dojdziesz na seryjnej TD04

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

carlos-wrx, czyli nie ma sensu skoro na seryjnej dmuchawie dojde do granic sprzetowej ?

granice wytrzymalosci hmmm cos kolo 300 ps ???

 

wlasnie zamierzam dopiero stroic go dlatego myslalem o wymianie dmuchawki przed strojeniem ale z tego co napsiales wywnioskowalem ze nie ma to sensu ?

Link to comment
Share on other sites

zależy od strojącego...

 

ok 260, oraz do 400nM- to rozsądne wyniki

 

można pompować mocniej, ale to juz proszenie się o problemy

 

nie wykresem auto jedzie i cyferkami, można mieć wynik mocny w liczbach ale auto tego nie potwierdzi na drodze, wszystko zależy od pomysłu mapera dot. auta

 

-- 1 lip 2012, o 19:04 --

 

tez tak myslalem a na tej seryjnej ile mozna uzyskac mocy ? :)

 

około 300

 

żaden rozsądny maper :wink: nie zaryzykuje pompowania 300KM na nieprzygotowanym motorze 2.0 w WRXie :wink:

Link to comment
Share on other sites

zależy od strojącego...

 

ok 260, oraz do 400nM- to rozsądne wyniki

 

można pompować mocniej, ale to juz proszenie się o problemy

 

nie wykresem auto jedzie i cyferkami, można mieć wynik mocny w liczbach ale auto tego nie potwierdzi na drodze, wszystko zależy od pomysłu mapera dot. auta

 

-- 1 lip 2012, o 19:04 --

 

tez tak myslalem a na tej seryjnej ile mozna uzyskac mocy ? :)

 

około 300

 

żaden rozsądny maper :wink: nie zaryzykuje pompowania 300KM na nieprzygotowanym motorze 2.0 w WRXie :wink:

 

Jest jeden dla którego nie ma żadnego problemu i wiemy o kogo chodzi... :wink:

Link to comment
Share on other sites

najbliżej będziesz miał do Warszawy(Mysiadła) do "kilku" turbin, ustawią Ci optymalny setup

 

-- 1 lip 2012, o 19:11 --

 

Jest jeden dla którego nie ma żadnego problemu i wiemy o kogo chodzi... :wink:

 

 

wiemy - ale to kiepski pomysł aby do Niego jechać :lol:

Link to comment
Share on other sites

przemasek, jeżeli Twoje turbo jest zdrowe (oraz reszta czyli cały silnik i osprzęt) to spokojnie możesz zostawiać turbo w spokoju wymienić pompę uwolnić wydech od katalizatorów i komorówki i jazda na remap do kogoś ogarniętego znającego się na Subaru !!! żeby później nie trzeba było zakładać wątków o panewkach i płynących tłokach. Wtedy możesz spokojnie robić te 260-280 km i ok 380 Nm i powinno wszystko grać jeżeli oczywiście będziesz wszystko wedle przykazań robił dot rozgrzewania, olejów itd. ale to już przeczytasz w setkach innych tematów.

 

tak jak Carlos pisze 2x2 wiatraki to dobry pomysł :) moje auto ma się dobrze po strojeniu u nich :mrgreen:

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...