Skocz do zawartości

wymioana turbo wrx oem na sti


przemasek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam tak jak w temacie zastanawiam sie nad wystrojeniem wrxa...ale nie wiem czy nie lepiej bylo by zmienic seryjna turbine na sti

i teraz pojawia sie wiele watkow

 

Jaka by najlewpiej sie sprawdzila turbiona z jakiej wersji sti

Czy zabieg jest w ogole warty zachodu i kasy?

przyniesie to duze rezultaty?

 

 

Imprezka to wrx bug eye 02

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carlos-wrx, czyli nie ma sensu skoro na seryjnej dmuchawie dojde do granic sprzetowej ?

granice wytrzymalosci hmmm cos kolo 300 ps ???

 

wlasnie zamierzam dopiero stroic go dlatego myslalem o wymianie dmuchawki przed strojeniem ale z tego co napsiales wywnioskowalem ze nie ma to sensu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy od strojącego...

 

ok 260, oraz do 400nM- to rozsądne wyniki

 

można pompować mocniej, ale to juz proszenie się o problemy

 

nie wykresem auto jedzie i cyferkami, można mieć wynik mocny w liczbach ale auto tego nie potwierdzi na drodze, wszystko zależy od pomysłu mapera dot. auta

 

-- 1 lip 2012, o 19:04 --

 

tez tak myslalem a na tej seryjnej ile mozna uzyskac mocy ? :)

 

około 300

 

żaden rozsądny maper :wink: nie zaryzykuje pompowania 300KM na nieprzygotowanym motorze 2.0 w WRXie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy od strojącego...

 

ok 260, oraz do 400nM- to rozsądne wyniki

 

można pompować mocniej, ale to juz proszenie się o problemy

 

nie wykresem auto jedzie i cyferkami, można mieć wynik mocny w liczbach ale auto tego nie potwierdzi na drodze, wszystko zależy od pomysłu mapera dot. auta

 

-- 1 lip 2012, o 19:04 --

 

tez tak myslalem a na tej seryjnej ile mozna uzyskac mocy ? :)

 

około 300

 

żaden rozsądny maper :wink: nie zaryzykuje pompowania 300KM na nieprzygotowanym motorze 2.0 w WRXie :wink:

 

Jest jeden dla którego nie ma żadnego problemu i wiemy o kogo chodzi... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przemasek, jeżeli Twoje turbo jest zdrowe (oraz reszta czyli cały silnik i osprzęt) to spokojnie możesz zostawiać turbo w spokoju wymienić pompę uwolnić wydech od katalizatorów i komorówki i jazda na remap do kogoś ogarniętego znającego się na Subaru !!! żeby później nie trzeba było zakładać wątków o panewkach i płynących tłokach. Wtedy możesz spokojnie robić te 260-280 km i ok 380 Nm i powinno wszystko grać jeżeli oczywiście będziesz wszystko wedle przykazań robił dot rozgrzewania, olejów itd. ale to już przeczytasz w setkach innych tematów.

 

tak jak Carlos pisze 2x2 wiatraki to dobry pomysł :) moje auto ma się dobrze po strojeniu u nich :mrgreen:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...