Skocz do zawartości

Opinie o felgach Rota i jakie odsadzenie do Sti MY 11


Doktorek

Rekomendowane odpowiedzi

Mam zamiar zakupić takie felgi do swojego Sti 2011 Sedan

 

http://www.rota-wheels.pl/index.php?pag ... t&Itemid=2

 

Dwa pytania

Jak sprawa wygląda z jakością i wytrzymałoscia Felg Rota?

I drugie pytanie jakie odsadzenie wybrać ?

 

Z góry dzięki ,odpowiadać bo pomuki czekają :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doktorek, jeżdżę na ROTA'ch od 4 lat, na lato złote G-Force, na zimę GR-A Steel Grey, nie mogę powiedzieć złego słowa...

Chociaż, jakbym mógł wybrać (a nie moglem, bo wystepują w rozmiarze 18''), to wziąłbym GRAVEL - są megaprzekozackie i będą super pasować do STI 8)

 

gravel_1885_gold_NEW.jpg

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DNL a co to za Roty? Ja ich nie bronie, sam mam jeden kmpl i raz je naprawialem, ale pod takim zdjeciem to mozna wszystko napisac.

Doktorek zalezy do czego potrzebujesz te felgi, jak na codzien to dadza rade, jak na upalanki, to lepiej kup cos mocniejszego i nie koniecznie nowego :idea:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sprawa wygląda z jakością i wytrzymałoscia Felg Rota?

 

Z góry dzięki ,odpowiadać bo pomuki czekają :)

 

 

Miałem ponad rok co prawda w 350z ale właśnie Rota P45R 19' wszystko było ok amatorskie wypady na tor przeżyły ;)

 

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doktorek, użytkowałem felgi Rota GR-A 17" 5x100. Za te pieniądze (kupowałem nowe), bardzo dobry produkt - mocne (wahacze okazały się duuużo słabsze :mrgreen: ) i lekkie. Polecam. W porównaniu nimi ori 17" WRX (00-) to plastelina, a kute BBS-y od sti są trochę wytrzymalsze, przy podobnej wadze.

 

Bierz co najmniej o szerokości 8", chyba, że mają być pod zimówki, to wtedy węższe.