hercooles Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Czy 99 Forester S-turbo ma samopoziomujące zawieszenie z tyłu?? Czy tłumik końcowy z imprezy pasuje P&P jeżeli tak to z klasyka czy new age? Czy kierownica z WRX new age pasuje P&P do leśnika?? Czy to normalne że w forku tak szumi (słabo wyciszony) w szczególności z tyłu?? Z góry dzięki za pomoc:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 O Hejka 1. tak ma 2. Pasuje ale jeden wieszak chyba trzeba przespawać 3. z New Age nie wiem z GT momo na pewno pasuje 4. Czy szumi trudno powiedzieć jest to jednak wielkie pudło rezonansowe wszystko zależy od rodzaju bieżnika na oponie ew może sypie ci się łożysko w kole chociaż bardziej huczy aniżeli szumi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 1. seryjnie ma,ale może byc inne wpakowane. 4.co szumi? powietrze czy mechanika? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hercooles Opublikowano 15 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 powietrze i chyba opony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Wsadź pasażera ,który osłucha nieszczelności w drzwiach,szybach,moga być zwyczajnie zamki drzwi lekko luźne (do regulacji).Spróbuj mocno dopychać zamknięte drzwi,czy nie ma luzu.A forek coś tam zawsze szumi,Jesli nie ma groźnych słuchów z mechaniki to spoko.Opony mogą nieźle dawać i trzebaby na próbę inne koła założyć. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 w przednich drzwiach na pewno jest regulacja pochylenia szyb w tylnych pewnie również żeby lepiej przylegały do uszczelek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekkkk Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 4. Szumi, szczególnie z tyłu gdzie wygłuszeń nie ma lub prawie nie ma, ja kiedyś w swojej wannie jadąc w trakcie deszczu dwa razy wychodziłem sprawdzić czy mam klapę z tyłu zamkniętą, bo tak szumiało jakbym jechał z otwartą 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 u mnie jakoś nie za bardzo szumi. Na zimówkach owszem nawet bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hercooles Opublikowano 15 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 Od poniedziałku się za niego wezmę i będę dochodził co i jak bo tak naprawdę to zrobiłem nim 150 km do domu i teraz stoi w firmie. -- 15 cze 2012, o 17:35 -- 2. Pasuje ale jeden wieszak chyba trzeba przespawać Mam back boxa szukać z new age czy klasyka??. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 15 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2012 raczej obojętne wygięcia rury są te same Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igi_666 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 1. Ma, ale forki po 2000 roku (a na pewno S - Turbo) nie miały problemów z tymi amorami więc się bać nie ma co 4. Cudów od budki z aerodynamiką kiosku ruchu nie ma co wymagać . Można podregulować trochę szyby i pobawić się tymi uszczelkami przy drzwiach. Zawsze może coś tam pomóc . Pozdrawiam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hercooles Opublikowano 16 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 On jest 99r Ocencie czy jest ok, czy mam zacząć szukać tylnych amortyzatorów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igi_666 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 hercooles, już widzę że jest jak najbardziej ok . Poszukam zaraz i postaram się pokazać zdjęcie gdzie amory już nie są ok Pozdrawiam -- 16 cze 2012, o 14:59 -- Na tym zdjęciu widać zdecydowanie że tył siedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hercooles Opublikowano 16 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 No to dobrze .Dzięki Mogę kasę wydać na backboxa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawa Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Ze zdjęcia nie wygląda na to, żeby amortyzatory siadły. Jakby coś, to mogę poszukać foto mojego forka przed wymianą i zobaczysz jak potrafi kucnąć (choć widziałem gorsze ) Planujesz jakieś upgrady? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hercooles Opublikowano 16 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Ze zdjęcia nie wygląda na to, żeby amortyzatory siadły. Jakby coś, to mogę poszukać foto mojego forka przed wymianą i zobaczysz jak potrafi kucnąć (choć widziałem gorsze )Planujesz jakieś upgrady? Na razie tylko wydech póżniej się zobaczy..Może remap i turbo i hamulce i zawias ....nieee i jak by nie kombinować znowu taczka mi wyjdzie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
n3wbi3 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Zanim remap i turbo to słyszałem że bezpieczniej zacząć od chłodnicy oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Ma, ale forki po 2000 roku (a na pewno S - Turbo) nie miały problemów z tymi amorami więc się bać nie ma co pierwsze słyszę :shock: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hercooles Opublikowano 16 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Zanim remap i turbo to słyszałem że bezpieczniej zacząć od chłodnicy oleju. Chłodnicę oleju?? nie będę robił 350 koni zdecydowanie 250 wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igi_666 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2012 Ma, ale forki po 2000 roku (a na pewno S - Turbo) nie miały problemów z tymi amorami więc się bać nie ma co pierwsze słyszę :shock: :roll: Nie napisałem że się w ogóle nie psują, tylko że nie są one już tak awaryjne jak w poprzedniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Igi_666, pozwole sobie stwierdzic, ze to bzdura Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arq Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Igi_666, pozwole sobie stwierdzic, ze to bzdura I to duża, biorąc pod uwagę że musiałem wymieniać po 40kkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Zanim remap i turbo to słyszałem że bezpieczniej zacząć od chłodnicy oleju. Chłodnicę oleju?? nie będę robił 350 koni zdecydowanie 250 wystarczy też jestem zdziwiony rewelacjami z tego wątku. nie dość, że piszą herezje o SLS-ach (że niby się "mniej psują") , to jeszcze o chłodnicy oleju. po pierwsze a) SLS-y sprawne działają fajnie, ale za długo w 10-letnim Forku sprawne nie pozostają, po drugie mam 250KM w swoim forku i nic mi nie wiadomo o chłodnicy oleju, ani też potrzeby takiej nie odczuwam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igi_666 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 To skoro się tak super znacie to co powiecie ciekawego o dyfrach w forkach od 97 do 02 w wolnych ssakach i turbo? ;] Moje info jest potwierdzone przez serwis subaru w Niemczech. SLS-y te (teraz już nie pamiętam który to kolor) chyba czerwone są już mniej awaryjne. Arek_W, jak rozumiem Ty wymieniałeś i na nowe oryginalne a nie te pasujące niby od 97 - do nie wiadomo którego roku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 po pierwsze a) SLS-y sprawne działają fajnie, ale za długo w 10-letnim Forku sprawne nie pozostają,po drugie mam 250KM w swoim forku i nic mi nie wiadomo o chłodnicy oleju, ani też potrzeby takiej nie odczuwam. Yyy chłodnicę oleju to zapewne masz - oryginalną -> A co do SLSów - ja nie mam 8) I dobrze mi z tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się