Skocz do zawartości

Szybkie i rodzinne do 70k


kitewinger

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 77
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 miesiąc temu...

Zapadły :mrgreen:

1 -sze miejsce (ze względu na preferencje żony i koszty utrzymania - podsumowała mi Forka :| ) Tiguan 2.0 TSI

2 -gie miejsce Forester 2.5 xt 2008 lub 2009 rok

3- cie miejsce S-Max 2.5 turbo (osłabiona jednostka z RS'a)

4- te miejsce BMW X3 3.0 si (praktycznie niedostępne i trochę przekraczają budżet)

 

Tiguana ciężko dorwać nie sprowadzanego z USA ale kusi mnie też mocno bo nowa jednostka, mało pali, bardzo duży potencjał do modzenia, niskie koszty utrzymania i brak problemu z zaworami przy LPG. Wersja 2.0 z DSG i lekkim modem objeżdża większość aut.

 

S- Max - silnik rewelka, też duży potencjał na mody (280 koni tylko softem), fajne wyposażenie i prowadzenie, problemem jest dostępność części i mała ilość dostępnych aut na sprzedaż. Pojeździłem trochę zmodzonym na 270 kucy i pięknie śmiga.

 

Forek - no cóż, stara sprawdzona jednostka, która wydmucha pewnie przy 150k uszczelkę, co 8k będę wymieniał olej, co 50k zawory do regulacji, padną SLS ale i tak dla mnie nadal faworyt :mrgreen: - chyba jak ktoś raz kupi Subaraka to jego kolejne wybory nie są już racjonalne kosztowo :P

 

W tym tygodniu będę oglądał 2 forki i tiguana, S-Max'y się sprzedały:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapadły :mrgreen:

1 -sze miejsce (ze względu na preferencje żony i koszty utrzymania - podsumowała mi Forka :| ) Tiguan 2.0 TSI

2 -gie miejsce Forester 2.5 xt 2008 lub 2009 rok

3- cie miejsce S-Max 2.5 turbo (osłabiona jednostka z RS'a)

4- te miejsce BMW X3 3.0 si (praktycznie niedostępne i trochę przekraczają budżet)

Ad.3:

Dlaczego nie Kuga 2.5t, tylko S-Max, skoro konkurentami w tej rywalizacji są małe suvy z napędami 4x4?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest tak że musi też być dotrysk benzyny oprócz gazu?

 

Wysyłane z mojego MT11i za pomocą Tapatalk 2

To zależy od instalacji. Obecnie nie jest już konieczny dotrysk benzyny.

 

O Kuga myślałem ale są prawie nieosiagalne. S-max że względu na wymiary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukass, H6 jest zaskakująco oszczędne. Przynajmniej poza obszarem zabudowanym :idea:

 

Jedno z kryteriów to montaż LPG i niestety H6 odpada. Nawet o tym myślałem ale Jako przekonał mnie, że tutaj akurat jest to rozwiązanie trochę bez sensu. S-Max i Forek palą podobnie, Tiguan - mniej, natomiast przy gazie różnica 2-3 litrów w jedną czy w drugą jest mało istotna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem z użytkownikiem Audi Q5 2.0TFSI. Mówił, że ten motor u niego pali jak smok, a dane spalania podawane przez VAG w materiałach reklamowych to zwykłe oszustwo.

Jeżeli spalanie jest dla Ciebie ważnym kryterium, to lepiej nie bierz pod uwagę tego co wypisuje VAG o TFSI.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem z użytkownikiem Audi Q5 2.0TFSI. Mówił, że ten motor u niego pali jak smok, a dane spalania podawane przez VAG w materiałach reklamowych to zwykłe oszustwo.

Jeżeli spalanie jest dla Ciebie ważnym kryterium, to lepiej nie bierz pod uwagę tego co wypisuje VAG o TFSI.

Pozdrawiam.

Pali jak smok to troche nieprecyzyjne określenie :wink: - dla jednego będzie to 10l dla drugiego 12, a nastepnego 18. Moje 300konne 2.0TFSi pali w Wawie w przedziale 11-13l. W trasie spokojnej nawet poniżej 8, ale przeważnie 9-10.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem z użytkownikiem Audi Q5 2.0TFSI. Mówił, że ten motor u niego pali jak smok, a dane spalania podawane przez VAG w materiałach reklamowych to zwykłe oszustwo.

Jeżeli spalanie jest dla Ciebie ważnym kryterium, to lepiej nie bierz pod uwagę tego co wypisuje VAG o TFSI.

Pozdrawiam.

Pali jak smok to troche nieprecyzyjne określenie :wink: - dla jednego będzie to 10l dla drugiego 12, a nastepnego 18. Moje 300konne 2.0TFSi pali w Wawie w przedziale 11-13l. W trasie spokojnej nawet poniżej 8, ale przeważnie 9-10.

 

Czyli w mieście podobnie jak mój Forek ale zdecydowanie mniej niż Forek na trasie - też trochę czytałem na temat silników TSI i bez wątpienia są co by nie mówić oszczędniejsze od boksera turbo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli w mieście podobnie jak mój Forek ale zdecydowanie mniej niż Forek na trasie - też trochę czytałem na temat silników TSI i bez wątpienia są co by nie mówić oszczędniejsze od boksera turbo.
kitewinger, Forek na trasie pali więcej z kilku powodów, ale głównie dlatego, że Japończycy zestopniowali jego skrzynię biegów pod swoje realia drogowe, nie nasze.

Sprawdź jakie obroty ma silnik w twoim Foresterze a jakie w Audi S3, gdy jedzie się na najwyższym biegu, z prędkością powiedzmy 130km/h.

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, każde z nich po zakupie idzie do gazu :)

W sumie, jeżeli chodzi o spalanie, to przewagą S-Max'a i Tiguana jest to, że mają napęd na przód (w przypadku Tiguana z chaotycznie dołączanym tyłem).

 

Tak, każde z nich po zakupie idzie do gazu :)

To rzeczywiście H6 w Twoim przypadku nie ma sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem z użytkownikiem Audi Q5 2.0TFSI. Mówił, że ten motor u niego pali jak smok, a dane spalania podawane przez VAG w materiałach reklamowych to zwykłe oszustwo.

Jeżeli spalanie jest dla Ciebie ważnym kryterium, to lepiej nie bierz pod uwagę tego co wypisuje VAG o TFSI.

Pozdrawiam.

 

To ja chyba mam popsute 2.0 TFSI bo mi pali 7,5-11. Fakt ja mam A4 Q manual z motorem BUL (220 koni) więc może dlatego pali mniej :mrgreen: . Wcześniej miałem 2.0 tdi z napędem na przód i palił 1-1,5 litra mniej... więc gdzie tu logika żeby kupować diesla? (tak na marginesie :wink: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Foryś sprzedany - trafił w dobre ręcę i odjechał do Trójmiasta - mam nadzieję, że nowy właściciel szybko zawita na forum a jak nie to pewnie zobaczymy się na polskim w Mikołajkach.

 

No i..... wczoraj prawie kupiłem maxia ale się sprzedał, w związku z tym, ostateczny wybór sam się dokonał :mrgreen: Zgodnie z planem Forek MY 09 został sprawdzony przed zakupem, decyzja od mojego serwisu - brać w ciemno więc dzisiaj jedziemy załatwiać formalności.

Nie ma to jak postraszyć żonę dieslami, dpf'em i cofanym licznikiem :twisted:

 

Jak będzie już po wszystkim to prześlę fotki nowego nabytku z opisem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...