Jump to content
-=nikon=-

Wątek medialny ZLOT PLEJAD AD 2012

Recommended Posts

Ja wiem !!! jak wyglądała reszta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak widać na załączonym materiale warto być wcześniakiem :wink: :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ech wspomnienia :lol::lol::lol:

 

:twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
jak widać na załączonym materiale warto być wcześniakiem

oj warto, warto :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zapuścilem uploady na Tubę, mam ponagrywane spore fragmenty imprezy na zakończenie Plejad - pliki są dość znaczne także będę wrzucał stopniowo...

 

od razu dodam, ze ten materiał nie należał do mnie, a do mojego pilota który nie widział powodu aby go upubliczniać, po wielu epitetach i groźbach slownych otrzymałem je na własność :lol:

 

-- 20 sie 2012, o 15:47 --

 

 

-- 20 sie 2012, o 16:16 --

 

macanko BRZeta

 

 

 

-- 20 sie 2012, o 23:06 --

 

II miejsce Trasa Terenowa - ceremonia wręczenia nagród + prszeszeszemowa :D

 

(jeszcze sie uploaduje - bedzie za pare min)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm... uprzejmie dziekuję tym gentelmanom, ktorzy sie pod nas podszyli wychodzac na scene za przekazanie później nagrod i dyplomow....

Share this post


Link to post
Share on other sites

przez przypadek wylowil sie kawalek z jazdy terenowej

Share this post


Link to post
Share on other sites
hmmm... uprzejmie dziekuję tym gentelmanom, ktorzy sie pod nas podszyli wychodzac na scene za przekazanie później nagrod i dyplomow....

nie dostałeś ich ? uuu grubo 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carlos, ratujesz ten wątek przed otchłanią 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

to jeszcze nie koniec - mam jeszcze trochę tego, teraz siedze w robocie i mam kijowe łącze - przygotuje sobie pliki i wrzucę w domu

Share this post


Link to post
Share on other sites

będzie jeszcze gorzej ? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdecydowanie i słowo "tragicznie" jest tego najlepszym określeniem :lol:

 

ale to już poza "ogólnym" do wglądu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak wpadne kiedyś do tej Łodzi , to ci jaja u samej dupy urwę :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

a wrzucę jeszcze takiego "malucha" i wam podeślę na PW - ja "zwariowałem" jak to zobaczyłem... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
a wrzucę jeszcze takiego "malucha" i wam podeślę na PW - ja "zwariowałem" jak to zobaczyłem... :lol:

Carlos,

kurna, jedno życie, a tak nim szastasz... :twisted::P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pada czy Nie Pada :) Musztardę se wydłub - Fure se wystrój....

 

czyli konkretne dyskusje Plejadowe :lol:

 

 

-- 21 sie 2012, o 18:16 --

 

APACZ / SEBEKIAN

TURBO wręczenie nagród

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikon, jak masz wolnego neta, to Ci opchnę i szybko zaaploudujesz i obejrzymy filmik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przepraszam, że dyskusję przerwę. Oficjalny film SIP z tegorocznego zlotu kiedy się ukaże :?: Już w robocie nie mam co oglądać :( .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przepraszam, że dyskusję przerwę. Oficjalny film SIP z tegorocznego zlotu kiedy się ukaże :?: Już w robocie nie mam co oglądać :( .

 

 

Film ze Zlotu prawdopodobnie będzie dostępny przed Świętami Bożego Narodzenia, albo przed Nowym Rokiem,co stało się tradycją od kilku lat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Przepraszam, że dyskusję przerwę. Oficjalny film SIP z tegorocznego zlotu kiedy się ukaże :?: Już w robocie nie mam co oglądać :( .

 

 

Film ze Zlotu prawdopodobnie będzie dostępny przed Świętami Bożego Narodzenia, albo przed Nowym Rokiem,co stało się tradycją od kilku lat.

 

Dokładnie to zostanie wysłany pocztą jako dodatek do ostatniego wydania Plejad w tym roku :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przynajmniej przed X Plejadami będę mógł obejrzeć co było w poprzednim odcinku :mrgreen: . Na razie filmy zza kulis :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Film dostają tylko uczestnicy Plejad... i to czasem nie wszyscy :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiem, wiem. Zeszłoroczny oglądam dzięki uprzejmości jednego z forumowiczów. Na tegoroczne niestety nie wyrobiłem się z zakupem auta :( .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...