dzioba Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 TGZOTCZ tam gdzie zawsze o tej co zawze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 dzioba, autorowi chyba chodzi o zagadnienia techniczne a nie skroty w Sms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 GC8 - Impreza pierwszej generacji sedan, silnik 2.0 GF8 - Impreza pierwszej generacji kombi, silnik 2.0 No to jeszcze GM8 były;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 GD - GH - RB5 22B - Św. Graal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 MLP - My Little Pony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taxus Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 GC8 - Impreza pierwszej generacji sedan, silnik 2.0 GF8 - Impreza pierwszej generacji kombi, silnik 2.0 No to jeszcze GM8 były;) O tym nie wiedziałem :roll: , pewno o cupetę chodzi :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nikko Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 GC8 - Impreza pierwszej generacji sedan, silnik 2.0 GF8 - Impreza pierwszej generacji kombi, silnik 2.0 No to jeszcze GM8 były;) O tym nie wiedziałem :roll: , pewno o cupetę chodzi :?: Nie coupe to też GC8 J D M - "Import" Model Codes Type/Version/HP • 1992 - 1995 GC8A48D.....WRX 4 door / 238 GC8A47D ... WRX Type RA 4 door / 238 GC8B48D ... WRX 4 door / 248 GF8B25D =. WRX 5 door / 218 GC8B47D ....WRX Type RA 4 door / 258 GC8B47D =. WRX Type RA STi V1 4 door / 272 GF8B58D = .WRX 5 door / 218 GF8B58D =. WRX Type RA 5 door / 248 GF8B58D =. WRX STi V1 5 door / 258 GC8C48D = WRX 4 door / 238 • 1995 - 1997 GC8C47D =.WRX STi V1 4 door / 258 GC8C47D = WRX Type RA STi V1 4 door /272 GF8C58D =. WRX 5 door / 218 GC8C4ED =.WRX STi V2 555 4 door /272 GC8C4DD =.WRX Type RA STi V2 / 272 GC8C4DD =.WRX Type RA STi V2 V-Limited / 272 GF8C58D = .WRX STi V2 5 door / 258 GF8C58D = .WRX STi V2 555 5 door / 258 GF8C58P = .WRX 5 door AT / 220 GC8D2DD =.WRX Type R STi 2 door / 278 GC8D48D =,WRX 4 door / 258 GC8D47D . .WRX Type RA 4 door /278 • 1997 - 1998 GC8D4ED = WRX STi V3 4 door / 278 GC8D4ED = WRX STi V3 Type V-Limited 4 door / 278 GC8D4DD = WRX Type RA STi V3 / 278 GF8D58D = WRX 5 door / 238 GF8D5ED = WRX STi V3 5 door / 278 GF8D5ED = WRX STi V3 V-Limited 5 door /278 GF8D58P = WRX 5 door AT / 238 • 1998 - 1999 GC8E2DD = WRX Type R STi V4 2 door /278 GC8E2DD = WRX Type R STi V4 V-Limited 2 door / 278 GC8E2SD = WRX Type R STi Type 22B / 278 GC8E27D = WRX Type RA V-Limited 2 door /278 GC8E48D = WRX 4 door / 248 GC8E47D = WRX Type RA 4 door /278 GC8E4ED = WRX STi V4 4 door /278 GC8E4DD = WRX Type RA STi V4 4 door /278 GC8E4DD = WRX Type RA STi V4 4 door V-Limited / 278 GF8E58D = WRX 5 door / 248 GF8E5ED = WRX STi V4 5 door /278 GF8E58P = WRX 5 door AT /240 GC8F2DD = WRX Type R STi V5 2 door /278 GC8F2DD = WRX Type R STi V5 V-Limited 2 door /278 GC8F27D = WRX Type RA V-Limited 2 door /278 GC8F48D = WRX 4 door /248 • 1999 - 2000 GC8F47D = WRX Type RA 4 door /278 GC8F4ED = WRX Type STi V4 4 door /278 GC8F4DD = WRX Type RA STi V5 4 door /278 GC8F4DD = WRX Type RA STi V5 4 door V-Limited / 278 GF8F58D = WRX 5 door / 248 GC8G2FD = WRX Type R STi V6 Limited / 278 GC8G48D = WRX Type RA 4 door / 278 GC8G47D = WRX Type RA Limited 4 door / 278 GC8G4DD = WRX Type RA STi6 4 door / 278 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Proszem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Juras K, Popraw pogrubienie przy haśle naleśnik a w definicji hasła H zamiast Juras K ma być [you ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nerqo Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Co do driftu, to przytoczę mały przykład(sorry za off top hehe) w InitialD, Takumi określił drift jako jazdę w kontrolowanym poślizgu, począwszy od utraty przyczepności osi przedniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Scooby - brytyjski pseudonim Subaru -- 21 cze 2012, o 19:32 -- [you] - Twój nick forumowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 I może jeszcze JSJI :jest Subaru jest Impreza 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 23 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Dzięki Aflincie za przeniesienie tematu do przyklejonych - teraz nie przepadnie w otchłaniach forum i będzie pomocny w zrozumieniu języka forumowego :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hemi112 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 GC8 - Impreza pierwszej generacji sedan, silnik 2.0 GF8 - Impreza pierwszej generacji kombi, silnik 2.0 o cholera,to moja świnia nie jest GC8 ,tylko GF8 :?: :shock: :!: ja myslałem,ze moja wanna to "GjeCek" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 A "8" to oznaczenie silnika (2.0). Tylko GC/GF to buda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 24 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 Prodrive - Należąca do Astona Martina, brytyjska firma tuningowa budująca m.in. rajdówki Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 3 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Pouzupełniane :!: coś dodać :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabio Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 nie ująć. Usunąć nic nie wnoszące posty! Takie jak ten. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 7 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 Pouzupełniane :!: coś dodać :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 9 Lipca 2012 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Drobna korekta do opisu silnika w układzie V: klasyczne V8 miało kąt pomiędzy rzędami cylindrów dokładnie 90 stopni; to zapewnia równomierne rozłozenia czasów zapłonu ( tak jak dla V6 optymalne jest 60 stopni ). Nie wiem czy już jest: SJS - Szkoła Jazdy Subaru Zlot - doroczne spotkanie uzytkowników Subaru, czyli Zlot Plejad ISR - Inteligentny System Ratunkowy Siemanko - Nazwa akcji na rzecz zrozumienia w ruchu drogowym zachowań niezrozumiałych Siemanko - Nick Wojtka Chuchały, kierowcy L-SPRT Elena - Nick Kamila Hellera, pilota L-SPRT CVT - Continuous Varable Transmission, skrzynia bezstopniowa (w Subaru Lineartronic ) S 201 ( 202, 203 etc )- limitowane wersje specjalne Imprezy STI JDM przygotowane przez ... STI ( firmę ) Spec C - zubożona wersja JDM STI przeznaczona jako bazowy samochód do przeróbki na wersję rajdową ( N lub R ) Kit LHD - kit do Spec C w celu przeróbki na LHD Grupa R -specyfikacja rajdowa umożliwiająca więcej przeróbek, niż w grupie N ( m.in. zmniejszenie masy, większy skok zawieszenia) S-AWD - Symmetrical All Wheel Drive ( chodzi tu o symetrię osiową, czyli lewo / prawo ) Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 S 201 ( 202, 203 etc )- limitowane wersje specjalne Imprezy STI JDM przygotowane przez ... STI ( firmę ) adekwatnie: S 401, 402 - limitowane wersje specjalne Legacy JDM przygotowane przez STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 Dyrekcja i saszynski - dzięki za uzupełnienie słownika :!: - pierwszy post uzupełniony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 10 Lipca 2012 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 VR - wymyślili fachowcy z VAGa, ponoć ma moc , układ hmm,ni to v ni to R, takie HGW, ale posiadacze twierdzą że są zadowoleni. VR istotnie wymyslili ludzie z VAG. Wprawdzie w koncernie były silniki V6 ( Audi ), lecz ambicje ówczesnego prezesa ( F. Piech ) były dla marki VW ... wysokie. Musiał więc być "własny" silnik VW.Miał być bardziej kompaktowy i tańszy od klasycznego V ( tak, aby pasował do Golfa ). VR to więc silnik V o bardzo małym kącie rozwarcia linii cylindrów ( w VR6 - 15 stopni ).Dzięki temu długość silnika jak w klasycznym V , ale szerokość znacznie mniejsza. Jednocześnie można było zastosować wspólną głowicę dla obydwu rzędów cylindrów. Oczywiście problem to nierównomierny zapłon obniżający kulturę pracy jednostki. O tym jednak ( ciekawe dlaczego ? ) dziennikarze niemieccy jakos nie wspominali. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nerqo Opublikowano 10 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 Dziękuje szanowna Dyrekcjo, ja nie potrafiłem ująć tego w tak kompetentny sposób, na przyszłość będę wiedział o tych zapłonach. A propos, czy przy kącie rozwarcia równym 90stopni układ nie będzie już silnikiem typu L, bo właśnie o takich informacjach czytałem, ale co do big block'ów to nie mam pojęcia jaki był kąt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hefty Opublikowano 12 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2012 Guziec, czyli Tribeca :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się