Skocz do zawartości

Forester X czy XT ? Benzyzna czy LPG ?


TomekStunt

Rekomendowane odpowiedzi

Jest jeszcze jedna opcja:

2,5 n/a - 165 - 175 KM (dokładnej wartości do tej pory nie udało mi się ustalić) i coś koło 225 Nm momentu (sporo więcej niż w 2.0 n/a), podobno bardzo dobrze znoszą gaz, ale tego jeszcze osobiście nie testowałem.

Minus tego jest taki, że takie silniki praktycznie tylko w modelach ściąganych z USA, a tu można się przejechać, bo panuje opinia, że 90% tego co przyjeżdża z zza wielkiej wody to auta po dzwonach, karambolach i łatane z kilku innych (dowody można znaleźć na forum, można sprawdzić carfax itd.). Sam mam takie auto, ale kupowałem już od polskiego właściciela. Mechanicznie sprawdzałem je w ASO w Gdańsku + dodatkowo oglądała go osoba rozeznana w temacie, auto miało łatany prawy przód, na szczęście niegroźnie. Kolejna wada/zaleta to to że taka opcja występuje głownie z automatem.

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli Forek ma jechac, to 2.5XT.

Jeśli do tego ma być ekonomicznie, to z LPG od Jako :)

np. ten - mój ;)

http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=15&t=154956

pzdr,

Dominik

 

Wow,

dokładnie taki jakiego sobie kiedyś wymarzyłem, kolor, szyber, manual, stara buda, rocznik, przebieg... Czemu dopiero teraz, a nie 3 miechy wcześniej ?! :D

Ale swojego nadal kocham :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, tylko nie po to kupuje się turbo, żeby jeździć nimi w kapeluszu jak w N/A

no co ty :mrgreen: używam tylko przy wyprzedzaniu, ew czasem do killa :twisted: Jeśli Forek ma jechac, to 2.5XT.

 

dokładnie tak :mrgreen:

I wg mnie jest ekonomiczny :idea: ZTCW dzięki TGV ale faktem jest, że mocno kusi by depnąć i to auto idzie jak wściekłe. Jest minimalnie wolniejszy od nowego WRX-a ale mało ich, tak samo szybki jak wrx 2006 (potem opory powietrza) no i szybszy od "normalnej" reszty a po modach, to już potrzeba większa artyleria.

 

używam, jestem zadowolony, tym bardziej, że ostatnio jak szukałem s-turbo to trochę pojeździłem forkami i imprezami 2.0 i dupa. Bez porównania do 2.5T. Jednak zawsze można zrobić mody i jest wtedy bardzo dobrze.

niestety, te silniki niszczą się na LPG :idea:

 

Co do terenu to w 2.5t łatwo spalić sprzęgło, zdecydowanie lepiej poradzi sobie automat.

 

co do modeli. Najciekawiej wygląda my05 ponieważ

ma najfajniejsze fotele, ma już 2.5T nie tak mocne jak my06 ale i tak dobrze

ma spryskiwacze swiatęl nie zintegrowane ale nie ma ksenonów, w wersjach EU skrzynia biegów ma pompę oleju. Chyba wadą jest precat który jeżeli się sypnie chyba niszcz turbo ale to trzeba dodatkowo potwierdzić. jest z wersja z navi

 

my06 ma ksenony i zintegrowane spryskiwacze, ale znacznie gorsze fotele - bez trzymania bocznego. skrzynia ma pompę oleju, silnik jest w najmocniejszej wersji i ECU jest 32 bit czego nie jestem pewny w my05. Wadą my05 i my06 jest gorsze zabezpiecznie antykorozyjne na tylnych podłużnicach co poprawiono w my07 - jest tam grubo baranka. Jest wersja z NAVI. nie wiem czy były już automaty 5 biegowe sport shift, wg mojego manuala tak.

 

no i my07

ma dodatkowe uchwyty na butelki w drzwiach, chyba niektóre w tylnej kanapie mają rozkładany podłokietnik, skrzynia nie ma pompy oleju ale nie potrafię określić jednoznacznie czy to w ogóle jest jakąś wadą. My07 ma składane lusterka i ksenony. były automaty 5 biegowe sport shift.

 

co no my03 mogę napisać, że mają fajne fotele skórzane z fajnym bocznym trzymaniem, skrzynie z pompą oleju, silnik niestety 177km z precatem ale po modach mogą dużo.

 

komentarze moje dotyczą tylko topowych wersji czyli z turbo, skórą itp.

 

tak naprawdę ja sam bym miał problem co wybrać. Chyba został bym przy my06 ze względu na ksenony, moc i jednak manual, dla osiągów. W terenie jeżdżę tylko po śniegu. te auto i tak średnio się nadaję do grubego terenu ze względu na zwisy i w ogóle.

 

Fajną opcją jest s-turbo, auto nie jest drogie, a ma ogromny potencjał i sporo dawców części. Sporo osób ma grube mody i LPG Czyli szubko i tanio. W modelach które oglądałem to problem był z tylnymi nadkolami, ale w wersjach przed liftingiem.

 

no i na koniec, znalezienie odp modelu to zupełnie inna historia, więc jeżeli masz kasę

 

Jeśli Forek ma jechac' date=' to 2.5XT.Jeśli do tego ma być ekonomicznie, to z LPG od Jako np. ten - mój viewtopic.php?f=15&t=154956pzdr,Dominik[/quote]

nikd"]

to jedno z mega rzadkich aut, jedno z legendarnie fajnych-fajowych-wyśmienitych, jak masz to jedź, całuj grzecznie w rączkę i bierz. Kupienie takiego z pełną kwitologią to szczyt fartu(a)

 

w pl sprzedano go w super małych ilościach. Gdyby nie wiek to żółte tablicę mu się należą jak nic. :mrgreen:

 

jedyne czego nie ma to ksenonów, dlatego ja czekałem na nową wersję z większą mocą i zbladłem jak zobaczyłem kanapy a nie fajowe trzymające fotele.

 

tyle ode mnie pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Kolega AdaSch dobrze prawi :)

MY05 jest według mnie najfajniejszym Forkim z najwygodniejszymi fotelami.

A w tym moim egzemplarzu naprawdę nie ma się do czego przyczepić. No i jak zostało powiedziane, na wszystko są kwity.

Co do żółtych tablic, to może jeszcze trochę czasu, ale jak kupowałem gumy do stabilizatorów i łączniki w ASO Koper, to dostałem 7% rabatu ze względu na wiek samochodu ;)

pozdrawiam i polecam,

Dominik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...