K12DLA Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 wiem, że odpowiedż na to pytanie padła już na forum nie raz ale doszukać się nie mogę jak w tytule: jaki olej do automatu i jaki do dyfrów, wszystkie podane w manualu nie dostępne w sieci :/ dodam, że olej w dyfrach wciąż lekko przeźroczysty o naturalnym kolorze, więc czy zmieniać? natomiast w skrzyni już troche ciemny, (wszystko było zmieniane 8k mil temu) przebieg 61000 mil (100kkm) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walus_legacy Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Oleje o ktore pytasz wymieniane byly 8k mil temu. Dobrze rozumiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 3 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Oleje o ktore pytasz wymieniane byly 8k mil temu. Dobrze rozumiem? tak, tak mówi książka i poprzedni właściciel, barwy olejów w dyfrach to potwierdzają, jednak barwa oleju w skrzyni mi się nie podoba dlatego wolałbym zmienić, stąd pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 (wszystko było zmieniane 8k mil temu) przebieg 61000 mil (100kkm) olej w skrzyni oraz ATF,przekładniowy w tylnym i przednim (AT) moście wymieniamy co 60kkm Manual transmission oil, rear differential gear oil and AT front differential gear oil - zgodny ze specyfikacją API GL-5 , 75W-90 , SUBARU ATF K0410Y0700 , jeżeli nie dostępny to możesz utknąć w wątku olejowym albo poprostu skorzystać z konfiguratora jakiejś marki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 (wszystko było zmieniane 8k mil temu) przebieg 61000 mil (100kkm) olej w skrzyni oraz ATF,przekładniowy w tylnym i przednim (AT) moście wymieniamy co 60kkm Manual transmission oil, rear differential gear oil and AT front differential gear oil - zgodny ze specyfikacją API GL-5 , 75W-90 , SUBARU ATF K0410Y0700 , jeżeli nie dostępny to możesz utknąć w wątku olejowym albo poprostu skorzystać z konfiguratora jakiejś marki. ile litrów potrzeba każdego z nich do skrzyni i dyfrów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 ATF - 9.8 (10.4, 8.6) Front differential gear oil - 1.4 (1.5, 1.2) Rear differential gear oil - 0.8 (0.8, 0.7) Power steering fluid - 0.8 (0.8, 0.7) Engine coolant - 7.7 (8.1, 6.7) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 tego mi było trzeba jako potwierdzenie danych odnalezionych w manualu do H6 ściągniętym z neta, dzięki za wszelkie info, które oczywiście nagradzam pomukami a o to co planuję zalać: -coolant: http://www.powerenhancer.co.uk/product.php/117/; -dyfry: http://www.powerenhancer.co.uk/product.php/248/ x2; -AT: http://www.walldonwaypartsshop.co.uk/product/ATF_FLUID_4LTR___5SPD%7C4SPD_AUT_K0410Y0700x2; niech mnie ktoś poprawi jeśli coś zle dobrałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 w układzie chłodzenia, bez chłodnicy ATF wchodzi 7,2 a z chłodnicą oleju ATF 7,7 l co do wymiany samego ATF w skrzyni, to oczywiście doczytaj o sposobach wymiany, bo te 9,8 litra to oczywiście cała pojemność, ale zazwyczaj nie wymieniają całości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 w układzie chłodzenia, bez chłodnicy ATF wchodzi 7,2 a z chłodnicą oleju ATF 7,7 l co do wymiany samego ATF w skrzyni, to oczywiście doczytaj o sposobach wymiany, bo te 9,8 litra to oczywiście cała pojemność, ale zazwyczaj nie wymieniają całości, stąd zapewne ten niepokojący Cię kolor tego oleju. Wystarczy, że w ukłądzie, w konwerterze zostało około 1,5 litra starego oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 w układzie chłodzenia, bez chłodnicy ATF wchodzi 7,2 a z chłodnicą oleju ATF 7,7 lco do wymiany samego ATF w skrzyni, to oczywiście doczytaj o sposobach wymiany, bo te 9,8 litra to oczywiście cała pojemność, ale zazwyczaj nie wymieniają całości, stąd zapewne ten niepokojący Cię kolor tego oleju. Wystarczy, że w ukłądzie, w konwerterze zostało około 1,5 litra starego oleju. jak klikniesz w link to zauważysz, że sprzedają w bańkach po 4l , zamówiłem 2 takie i liczę, że te przynajmniej 1,8l zostanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 w bańkach po 4l , zamówiłem 2 takie i liczę, że te przynajmniej 1,8l zostanie jeżeli zdecydujesz się na wymianę dynamiczną to będzie za mało, tak jak pisałem wyżej zapewne poprzednia wymiana też była statyczna dlatego mimo niewielu km, olej tak wygląda, co oczywiście nie znaczy, że jest zły 8) Poczytaj też TUTAJ i TUTAJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 5 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 w bańkach po 4l , zamówiłem 2 takie i liczę, że te przynajmniej 1,8l zostanie jeżeli zdecydujesz się na wymianę dynamiczną to będzie za mało, tak jak pisałem wyżej zapewne poprzednia wymiana też była statyczna dlatego mimo niewielu km, olej tak wygląda, co oczywiście nie znaczy, że jest zły 8) Poczytaj też TUTAJ i TUTAJ Dzięki za wszelkie info. Jak narazie czekam na dostawę. Dam znac jak poszlo po wymianie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi