Skocz do zawartości

Konfesjonał. Dla tych, którzy kopią leżącego


Przemeq

Rekomendowane odpowiedzi

Tylko szczerze mowiac, bylem troche zawiedziony skrecaniem, a raczej nieskrecaniem, nawet LSD duzo nie ratowala.. Przestawialem geometrie, opony mialem dobre a i tak byla podsterowna jak diabli..

 

niestety masz racje, tzn w porownaniu do przecietnego auta z ulicy to tak zle nie bylo, ale jak na takie auto to powinno byc lepiej. Na suchym jeszcze jakos z lewym butem na hamulcu dalo rade ale na mokrym na odjezdzanie przodu nie bylo juz rady mimo dobrych opon :/

miales 4ws? ja nie mialem i zawsze mnie ciekawilo czy faktycznie czuc taka ponoc 'duza' roznice...

 

 

domyslam sie ze do mojej i tak by nie pasowalo ;) jak to sie wlasciwie montuje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najbardziej za skrzynia z Preludy tesknie, WRXowa trzeba machac pol metra w kazda strone jak lewarkiem w Ikarusie..

 

Eeee, bez przesady :!: Są auta, w których jest zdecydowanie gorzej (np. poprzednie mondeło, poprzednia octavia itp. dupowozy) :wink:

 

Ale WRX to nie dupowoz, po prostu spodziewalem sie troche wiecej po uturbionym AWD z ponad 200 kucami. :)

 

-- 9 wrz 2010, o 08:43 --

 

 

niestety masz racje, tzn w porownaniu do przecietnego auta z ulicy to tak zle nie bylo, ale jak na takie auto to powinno byc lepiej. Na suchym jeszcze jakos z lewym butem na hamulcu dalo rade ale na mokrym na odjezdzanie przodu nie bylo juz rady mimo dobrych opon :/

miales 4ws? ja nie mialem i zawsze mnie ciekawilo czy faktycznie czuc taka ponoc 'duza' roznice...

 

Nie, tez mialem odchudzona BB4. Do 4WSa wogole mam pecha, kupilem tez MX-6 JDM z KLZE pod maska, 4WS nie dzialal. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Pralkach ponoc co chwile trzeba bylo kolo tego robic hehe, dlatego w sumie dobrze ze nie mialem :)

 

p.s. jade posyczec :D

 

Tez slyszalem, ze czasem pada i jesli przeczyszczenie stykow nie pomoze, to juz wieksze koszty leca. Kolega mial i jedzilo fajnie, najbardziej podobalo mi sie w 3 gen, bo bylo mechanicznie rozwiazane. Caly czas mam sentyment do Pralki 3gen, moze w koncu sobie kupie klasyka. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Pralkach ponoc co chwile trzeba bylo kolo tego robic hehe, dlatego w sumie dobrze ze nie mialem :)

 

p.s. jade posyczec :D

 

Tez slyszalem, ze czasem pada i jesli przeczyszczenie stykow nie pomoze, to juz wieksze koszty leca. Kolega mial i jedzilo fajnie, najbardziej podobalo mi sie w 3 gen, bo bylo mechanicznie rozwiazane. Caly czas mam sentyment do Pralki 3gen, moze w koncu sobie kupie klasyka. :)

 

 

Panowie, cała ta dyskusja słabo pasuje do konfesjonału, brniecie w duży OT jak na mój gust

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Pralkach ponoc co chwile trzeba bylo kolo tego robic hehe, dlatego w sumie dobrze ze nie mialem :)

 

p.s. jade posyczec :D

 

Tez slyszalem, ze czasem pada i jesli przeczyszczenie stykow nie pomoze, to juz wieksze koszty leca. Kolega mial i jedzilo fajnie, najbardziej podobalo mi sie w 3 gen, bo bylo mechanicznie rozwiazane. Caly czas mam sentyment do Pralki 3gen, moze w koncu sobie kupie klasyka. :)

 

 

Panowie, cała ta dyskusja słabo pasuje do konfesjonału, brniecie w duży OT jak na mój gust

 

Ten wątek to jeden wieli OT, chociaż w Ogólnym :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subaruwowym tempem (nie osiągalnym w zakrętach dla zwykłych samochodów) i nieświadomie narażać ich na wypadnięcie

A dlaczego nieosiągalne dla zwykłych samochodów ?

Prawa fizyki są dla wszystkich takie same.

 

 

Widać, że nie miałeś okazji porównać Subaru do np. Skody (czy innego Tdi) w zakręcie o słabo przyczepnej nawierzchni :oops::cry::evil: :roll: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subaruwowym tempem (nie osiągalnym w zakrętach dla zwykłych samochodów) i nieświadomie narażać ich na wypadnięcie

A dlaczego nieosiągalne dla zwykłych samochodów ?

Prawa fizyki są dla wszystkich takie same.

 

 

Widać, że nie miałeś okazji porównać Subaru do np. Skody (czy innego Tdi) w zakręcie o słabo przyczepnej nawierzchni :oops::cry::evil: :roll: :mrgreen:

 

Przecież subaru to też zwykłe auta... Nie rozumiem, o co chodzi... Do tego podsterowne! A pojedź kawałek szybciej i się psują na to wszystko.

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten wątek to jeden wieli OT, chociaż w Ogólnym :P

 

W ogólnym jest dlatego, że zakładałem go za czasów, gdy miałem na tym Forum tzw. pozycję i - chyba dzięki właśnie temu - jakoś nikt się nie sprzeciwiał. I tak zostało do dziś :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten wątek to jeden wieli OT, chociaż w Ogólnym :P

 

W ogólnym jest dlatego, że zakładałem go za czasów, gdy miałem na tym Forum tzw. pozycję i - chyba dzięki właśnie temu - jakoś nikt się nie sprzeciwiał. I tak zostało do dziś :).

Trzeba było założyć w "Pytaniach do działu After Sales" :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 6000km w Szwecji, gdzie za przekroczenie o 5kmh płaci się jakieś 2500zł, a za 30kmh+ zabierają prawko, na drodze z promu w Gdyni do Poznania jedno 330d się za mną utrzymało kilkadziesiąt km, reszta doganiała tylko w zabudowanym a potem znowu znikali z tyłu :mrgreen:

Tak, to bardzo dobrze oddaje polski klimat... :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj miałem śmieszną przygodę. Spory ruch ja na lewoskręcie, niewielka dziura i ogień sporo miejsca za mną a tam rav 4 i pacjent trąbi z daleka i widzę, że ciśnie aby mi usiąść na zderzaku i pewnie postrzelać wiatraki. Wiadomo jak to się skończyło totalny odjazd. Ale na skrzyżowaniu stoi obok mnie i dalej się awanturuje i koniecznie chce odzyskać pozycje przed zwężeniem. światła zielone on ogień a ja specjalnie obok niego równo maska w maskę, widzi ,że nie daje rady i zwalnia no to ja też i trzymam go na lewym a za mnę zbliża się sznureczek aut, wyrównanie prędkości i rvawicz musiał poczekać aż przejedzie cały sznurek aby wejść na prawy. Mam nadzieję, że to go nauczy, że ja wjeżdża auto z plejadami to ma się nie awanturować 8) :twisted:

 

a tak po za tym jak założyłem tłumik prodrive to hałas działa jak odstraszacz i nie mam klientów do kopania :mrgreen:

 

Pozdrawiam

 

-- 16 wrz 2010, 00:58 --

 

Dodam, jako autor wątku, że swoim STI jechałem 250 km/h tylko raz. I było to w 2008 roku, gdy jechaliśmy na Nuerburgring. I działo się to na autostradzie w Niemczech.

 

to tak jak ja swoim ,o 5 rano na prostej a1 100% widoczność tylko prosto i nikogo więcej :mrgreen: tylko ja.- forek wyciąga 240 licznikowe przy 6krpm tłoki nie spłynęły silnik ma się dobrze olej 5w30 shell :mrgreen:

 

Chcialem tylko skromnie zauwazyc, ze kazdy twierdzi 'wg mnie jest bezpiecznie'. Niektórzy faktycznie bezpiecznie pojada te 250 na publicznej drodze, inni zawina sie na drzewie przy zakrecie, ale widze tu troche kali objechac RS4 dobrze, kalego sasiad objechac RS4 to juz nie ten watek..

 

bo to oto chodzi, aby nie przekraczać tej "100" trzeba odjechać a potem z pogardą odpuścić, i dać jasno do zrozumienia, że nie ma sensu dalej skoro to tak słabe auto i nie jest to dla Cibie żaden przeciwnik. Ma poczuć się skopany psychologicznie. Forek robi 100 na drugim biegu więc wiem co mówię :| :mrgreen:

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj miałem śmieszną przygodę. Spory ruch ja na lewoskręcie, niewielka dziura i ogień sporo miejsca za mną a tam rav 4 i pacjent trąbi z daleka i widzę, że ciśnie aby mi usiąść na zderzaku i pewnie postrzelać wiatraki. Wiadomo jak to się skończyło totalny odjazd. Ale na skrzyżowaniu stoi obok mnie i dalej się awanturuje i koniecznie chce odzyskać pozycje przed zwężeniem. światła zielone on ogień a ja specjalnie obok niego równo maska w maskę, widzi ,że nie daje rady i zwalnia no to ja też i trzymam go na lewym a za mnę zbliża się sznureczek aut, wyrównanie prędkości i rvawicz musiał poczekać aż przejedzie cały sznurek aby wejść na prawy. Mam nadzieję, że to go nauczy, że ja wjeżdża auto z plejadami to ma się nie awanturować 8) :twisted:

 

IMO zachowałeś się jak "burak" wystarczyło odjechać i dać se spokój...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj miałem śmieszną przygodę. Spory ruch ja na lewoskręcie, niewielka dziura i ogień sporo miejsca za mną a tam rav 4 i pacjent trąbi z daleka i widzę, że ciśnie aby mi usiąść na zderzaku i pewnie postrzelać wiatraki. Wiadomo jak to się skończyło totalny odjazd. Ale na skrzyżowaniu stoi obok mnie i dalej się awanturuje i koniecznie chce odzyskać pozycje przed zwężeniem. światła zielone on ogień a ja specjalnie obok niego równo maska w maskę, widzi ,że nie daje rady i zwalnia no to ja też i trzymam go na lewym a za mnę zbliża się sznureczek aut, wyrównanie prędkości i rvawicz musiał poczekać aż przejedzie cały sznurek aby wejść na prawy. Mam nadzieję, że to go nauczy, że ja wjeżdża auto z plejadami to ma się nie awanturować 8) :twisted:

 

a tak po za tym jak założyłem tłumik prodrive to hałas działa jak odstraszacz i nie mam klientów do kopania :mrgreen:

 

 

AdaSch w ten sposób nikogo nie nauczysz jeździć....odpuść bo to nic nie da a co najwyżej może się źle skończyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj miałem śmieszną przygodę. Spory ruch ja na lewoskręcie, niewielka dziura i ogień sporo miejsca za mną a tam rav 4 i pacjent trąbi z daleka i widzę, że ciśnie aby mi usiąść na zderzaku i pewnie postrzelać wiatraki. Wiadomo jak to się skończyło totalny odjazd. Ale na skrzyżowaniu stoi obok mnie i dalej się awanturuje i koniecznie chce odzyskać pozycje przed zwężeniem. światła zielone on ogień a ja specjalnie obok niego równo maska w maskę, widzi ,że nie daje rady i zwalnia no to ja też i trzymam go na lewym a za mnę zbliża się sznureczek aut, wyrównanie prędkości i rvawicz musiał poczekać aż przejedzie cały sznurek aby wejść na prawy. Mam nadzieję, że to go nauczy, że ja wjeżdża auto z plejadami to ma się nie awanturować 8) :twisted:

Tak jest :!: O to chodzi :!: Śmierć raviczom :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpuść bo to nic nie da a co najwyżej może się źle skończyć.

 

bezpieczeństwo przede wszystkim :mrgreen:

 

niektórych kultury trzeba uczyć siłowo :oops:

 

-- 16 wrz 2010, 10:07 --

 

IMO zachowałeś się jak "burak" wystarczyło odjechać i dać se spokój...

 

koniecznie chce odzyskać pozycje przed zwężeniem

 

to tylko dla tego :twisted:

 

IMO zachowałeś się jak "burak"

pyra :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subaruwowym tempem (nie osiągalnym w zakrętach dla zwykłych samochodów) i nieświadomie narażać ich na wypadnięcie

A dlaczego nieosiągalne dla zwykłych samochodów ?

Prawa fizyki są dla wszystkich takie same.

 

:shock: o jaka ciekawa teoria - całe życie się człowiek jednak uczy :D a czy ja dobrze pamiętam jeszcze z podstawówki, że przyczepność również da się zdefiniować właśnie przy pomocy nauki zwaną FIZYKĄ?? i własnie przyczepność jest dla KAŻDEGO auta inna :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akow, Masz rację, ale tych różnic nie należy demonizować :!: . Zwykły "dupowóz" z dobrymi oponami naprawdę może osiągnąć więcej w zakręcie niż mocne Subaru z legendarną trakcją, ale np. na kiepskich lub zużytych oponach :idea: . Te różnice w przyczepności między Subaru i nie-subaru, nie są aż tak olbrzymie, a jak już stracisz przyczepność, to dupa blada, panie i po ptokach :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akow, Masz rację, ale tych różnic nie należy demonizować :!: . Zwykły "dupowóz" z dobrymi oponami naprawdę może osiągnąć więcej w zakręcie niż mocne Subaru z legendarną trakcją, ale np. na kiepskich lub zużytych oponach :idea: . Te różnice w przyczepności między Subaru i nie-subaru, nie są aż tak olbrzymie, a jak już stracisz przyczepność, to dupa blada, panie i po ptokach :wink:

jasne, że tak dlatego nie można napisać, że prawa fizyki są dla wszystkich aut takie same - one są właśnie dla WSZYSKICH aut inne... :lol: koniec kropka - to była tylko taka mała wrzuta w celu zadbania o jakość teorii na forum :mrgreen:Ordnung muß sein!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

jasne, że tak dlatego nie można napisać, że prawa fizyki są dla wszystkich aut takie same - one są właśnie dla WSZYSKICH aut inne... :lol: koniec kropka - to była tylko taka mała wrzuta w celu zadbania o jakość teorii na forum :mrgreen:Ordnung muß sein!!!

A Ty co, w przestrzeni wirtualnej żyjesz? :wink:

Prawa fizyki są IDENTYCZNE dla wszystkich ciał. Siła akcji zawsze równa się sile reakcji, a przyspieszenie zależy od masy i działającej siły i czy będziesz miał 2x4, 4x4 czy 6x6 obowiązują te same zasady.

Koniec kropka :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...