Skocz do zawartości

Konfesjonał. Dla tych, którzy kopią leżącego


Przemeq

Rekomendowane odpowiedzi

Lynx, ale żeś się mnie uczepił, texty innych jakoś Cię nie zainteresowały? Nie można zadać kilku pytań? :roll:

 

Paweł_P sorry jeżeli to co napisałem zabrzmiało jak "czepianie się" albo osądzanie ... nic z tych rzeczy nie przyszło mi nawet do głowy ... nic do Ciebie nie mam, bo i z jakiej okazji miałbym mieć :?: Ja generalnie nie lubię "jedynie słusznych prawd" a odrobinę w ten sposób zrozumiałem Twój post o RS6, jak się okazuje nie do końca właściwie ..

 

pobądź trochę na forum a nie osądzaj ludzi podczas gdy sam masz dopiero 23 posty na forum

czy ilość postów na forum determinuje, czy ktoś ma coś sensownego do powiedzenia :?:

chyba nie :mrgreen:

 

sorry ale ty chyba nigdy nie jechałeś Audi po autostradzie :?:

 

Za to Ty pewnie RS6-tką przejechałeś pół europy i wiesz że to auto jest bardzo komfortowe.

 

Jeżeli chodzi o jazdę Audi po Europie - od 10 lat jeżdżę mocnymi Audi (ale masz rację nie RS6) po Europie. Na razie zrobiłem 3/4 Europy, jak zrobię 100% to zamelduję :mrgreen:

 

Dajmy sobie na luz, nawet jeśli się okaże, że nie do końca się z Tobą zgadzam ani myślę się czepiać czy krytykować Twoje poglądy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemeq, jeśli to było B7 to miało pewnie mniej więcej tyle mocy co Ty,może troche więcej ;) co przy masie 1700kg nie robi szału. Nie zmienia to faktu że przygarnąłbym takie auto jako daily drivera :razz:

 

O, no właśnie - podobno RS4 nie trzymają mocy.

 

A co do sensu RS6 - trochę mnie dziwi cała ta dyskusja, bo przecież i tak każdy kupi to, co chce ;-)

Ale, generalnie Audi ze stajni RS i Subaru od STI to auta tak nieporównywalne, jak nieporównywalne są łyżka i okręt wojenny :twisted:

Audi to przede wszystkim komfort i olbrzymia moc w każdym zakresie obrotów. Subaru to twardsze auta dla...twardszych ludzi :mrgreen: którzy nad jakość materiałów we wnętrzu przekładają fajny dźwięk i zwinność. Żywiołem Subaru są ciasne zakręty i luźna nawierzchnia. Audi to raczej ciasne kołnierzyki :twisted:

 

Ale, na autostradę wybrałbym na pewno Audi, do miasta i do zabawy STI :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja generalnie nie lubię "jedynie słusznych prawd"

Ja też nie :wink:

 

Ja też przepraszam za ostre słowa, może faktycznie trochę za mocno wypowiedziałem się o RS6.

 

czy ilość postów na forum determinuje, czy ktoś ma coś sensownego do powiedzenia :?:

chyba nie :mrgreen:

Oczywiście że nie, ale niestety często bywa że nowi forumowicze nie znając jeszcze jakby klimatu forum chcą narzucić innym swój tok myślenia i wprowadzać właśnie "jedynie słuszne prawdy" :mrgreen:

 

Na razie zrobiłem 3/4 Europy, jak zrobię 100% to zamelduję :mrgreen:

OK, to daj znać bo będę miał kilka pytań np. odnośnie jazdy w Alpach :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przemeq, jeśli to było B7 to miało pewnie mniej więcej tyle mocy co Ty,może troche więcej ;) co przy masie 1700kg nie robi szału. Nie zmienia to faktu że przygarnąłbym takie auto jako daily drivera :razz:

 

Mikad, ten cytacik to nie z mojego posta :mrgreen: :roll:

 

Ale, na autostradę wybrałbym na pewno Audi, do miasta i do zabawy STI :twisted:

 

popieram .... i realizuję w realu :mrgreen:

 

[ Dodano: Nie Lut 14, 2010 8:18 pm ]

 

Na razie zrobiłem 3/4 Europy, jak zrobię 100% to zamelduję :mrgreen:

OK, to daj znać bo będę miał kilka pytań np. odnośnie jazdy w Alpach :mrgreen:

 

ok, deal ... a na razie możemy pogadać odnośnie jazdy w Alpach ... na nartach :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paweł_P, Lynx,

Pogódzcie się plisss. Czy czasem Audi RS6 to najszybszy na świecie seryjnie produkowany sedan? Zresztą to najważniejsze auto w gamie pojazdów z Ingolstadt. Koszt rzędu 470 000 peelenow. Przy takim budżecie można mieć nienajgorzej doinwestowanego STiaja, który nie dość że bedzie dawał większą radośc z jazdy to na ironię będzie praktyczniejszy chocby z racji tego ze u Nas niewiele jest autostrad. :mrgreen: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos audi. Sobota, wieczór. Grzecznie jadę z moim Ministrem Finansow , która jest niczym komputer pokładowy i kontorlka rezerwy paliwa - skutecznie ostrzega o zużyciu beny. Trzypasmowa ul. Pabianicka. Czerwone swiatło, na środkowym pasie stoi nowiutko-czysciutkie A6. Podjezdzam na prawy pas, a mając swiadomość istnienia kontroli zuzycia paliwa na moim parwym fotelu nawet nie zamierzam mierzyć się z kierowcą audi. Zielone. Słyszę wycie silnika A6 i widzę jak na chwilę znacznie się podnosi przód auta. Audi stoi. Grzeczie ruszając kątem oka dostrzegam że w audi koła przedniej osi to raz buksują to raz się zatrzymują. Mija chwila i dobre kilkadziesiąt metrów, a w lusterku widzę podnoszące się swiatła A6 - znak że kierownik wrzucił bieg na wyższy i w końcu jest szansa że ruszy.

Nie wiem co się stało, ale na następnym skrzyzowaniu Audi A6 kurtuazyjnie ustawiło się za moim dupowozem choć były wolne jeszcze dwa pasy. :shock:

Czyzbym niechcącym zadał kopanko? Czy i tym razem A6 nie przycimło mnie swoimi diodowymi światłami? :mrgreen:

Proszę o rozgrzesznie to nie z mojej winy :wink:

 

p.s. jak podjeżdżałem do tego audi to pomimo rażacych diod stopu dopatrzyłem się na klapie napisu "3.0 TDI" Czasem zastanawiam dla kogo ta informacja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale, na autostradę wybrałbym na pewno Audi

 

Dlatego właśnie napisałem, że wyobrażam sobie posiadanie RS6. RS4 i to sedan jest mimo wszystko zbyt zbliżone auto do STI (z przewagami po obu stronach: po jednej materiały wykończeniowe, komfort, po drugiej zwinność i ogólna szybkość), natomiast RS6 kombi - czemu nie. I dlatego kupię legaca 2.5GT :mrgreen:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I ku mojemu zdziwieniu na skrzyżowaniu Al. Jerozolimskich z Bracką melduję się jako pierwszy. Nie pytajcie mnie jak, nie mówcie, że to niemożliwe, że RS4 ma zylion koni więcej itp. itd. Fakt jest faktem.

 

Przemeq wierze Ci :idea: bo tak jest, RS4 nie jest mistrzem sprintu od 0 , a w szczególnosci jak ktoś zapomniał wyłączyć ASR/ESP . Zwyczajnie jest problem z ruszeniem ( jest też jakieś dziwne sprzegło) i jak wbijasz dwójke ( w momencie jak jedynkę dokreciłeś do końca) puszczasz sprzegło i ASR momentalnie wychwyci poslizg kół i odetnie na chwile przepustnice i dupa blada :twisted: . Nawet jak wyłączysz ASR , to i tak ciezko mu będzie z STI lekko dłubnietym . Potem tak powyżej 100km/h , nawet lekko dłubnietym STI powiedzmy coś jak Twoje, bedziesz miał wielki problem, nie mówiąc już o predkościach powyzej 180km/h :cool: To że RS4 ma teoretycznie 420 KM , to nie wszystko, jest 200kg cięższy i ma do dupy sprzegło, natomiast w trasie czy na autostradzie , możesz zapomnieć o ściganiu sie :twisted: , Twój STI sie cały spoci, ty bedziesz miał zęby zaciśniete :mrgreen: , a ja spokojnie z petem w ustach , telefonem przy uchu, ziewając do słuchawki, przegryzając batonika, bedem sie z Ciebie śmiał :mrgreen: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

telefonem przy uchu, ziewając do słuchawki, przegryzając batonika, bedem sie z Ciebie śmiał

carfit, czy Ty jesteś kosmitą? Ileż Ty masz rąk? :shock: Kierownica+telefon+batonik= przynajmniej trzy :cool: :wink:

 

Chyba, że RS tak się dobrze sam prowadzi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdziwi twardziele tacy jak Edwin pety łykają bez popity :)

 

A ja do konfesjonału wpisuje moje dzisiejsze osiągnięcie, bo skopałem nie wiem co:

 

Z połamanymi paluchami w gipsie ogarniam latanie bokiem... wiedziałem, że trzeba było jechać wczoraj do Verta :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w trasie czy na autostradzie , możesz zapomnieć o ściganiu sie :twisted: , Twój STI sie cały spoci, ty bedziesz miał zęby zaciśniete :mrgreen: , a ja spokojnie z petem w ustach , telefonem przy uchu, ziewając do słuchawki, przegryzając batonika, bedem sie z Ciebie śmiał :mrgreen: :wink:

 

A czy ja się próbowałem łapać z tym RSem na autostradzie, czy w centrum miasta? No właśnie :mrgreen:.

 

Co do jazdy z wysoką prędkością - wystarczy się przejechać po autostradzie w Reichu, by zrozumieć, jak dobre są Audi, czy BMW na prawdziwe autostrady. 200 km/h, cisza, spokój, luz, kierowcy tych wozów jadą lekko ziewając. Wielkie to, ciężkie, stabilne, opony - gigantyczne. Po prostu super. Rzecz w tym, że u nas autostrad wciąż jak na lekarstwo, a i sytuacji, w których STI na polskich drogach spotka się np. z takim Audi, czy mocnym BMW, jest baaaardzo mało 8).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi ściemą pachnie, bo 3.0 TDI sprzedawane jest tylko w wersji quattro.

być może potrzebny mi okulista jednak z czystej ciekawości pozwoliłem sobie wejść tutaj http://www.audi.pl/modele/a6/avant/dane-techniczne :shock:

rozumiem Twoją teorię spisku ale w ofercie wyraźnie dostrzegam wersję A6 Avant

3.0 TDI 240 KM (176 kW), skrzynia biegów: tiptronic, napęd: oś przednia :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZiomalGrunt, zwracam honor. Pozmieniało się, kiedyś A6 3.0TDI było do wyboru tylko z automatem i tylko quattro ;)

 

Swoją drogą to porażka taki samochód FWD :roll: I jeszcze z manualem... Miałem kiedyś przyjemność potestować, ale właśnie quattro+automat. I to coś sobą reprezentowało :wink:

 

Trzeba przyznać, że wkręca to to się bardzo szybko, ale jeszcze szybciej osiąga maksymalne obroty... Nie wyobrażam sobie czegoś takiego w manualu - zakwasy w prawej ręce murowane! :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carfit, czy Ty jesteś kosmitą? Ileż Ty masz rąk?

 

To chyba nie o liczbę rąk chodzi.

 

z petem w ustach , telefonem przy uchu, ziewając do słuchawki, przegryzając batonika, bedem sie z Ciebie śmiał

 

Ile on ma par ust??!!!

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...