Hubeeert Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Warszawskiej ulicy Wirazowej przy Cargo Wrażliwych widzów proszę o wyłączenie dźwięku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Kto to? Olo? :shock: -Klasyka. To akurat jazda w druga manke ul. Wirazowej :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Kici kici [ Dodano: Sro Kwi 08, 2009 1:43 am ] Ale mimo wszystko film dobry a komentarz jeszcze lepszy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remlus Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 A tak poważniej - wbrew pozorom, wielu jest takich, którzy nie zdają sobie sprawy z różnicy dzielącej ich ośki od tego czym jeździmy. I, bez żadnego podpuszczania i kopania, sami pakują się w kłopoty próbując jechać "tak samo". I za onych takoż myśleć musimy - wszak Subaru oblige. Oj kolego, ty też uległeś złudnemu wrażeniu że AWD w zakrętach potrafi więcej od ośki. Nie potrafi! Wiedzą o tym nawet w hameryce . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 remlus, junasz pisał o śniegu :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Oj kolego, ty też uległeś złudnemu wrażeniu że AWD w zakrętach potrafi więcej od ośki. Nie potrafi! Wiedzą o tym nawet w hameryce . I Ty tak na powaznie? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubeeert Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Simon tez się dałes złapać? remlus lubi wywoływać dyskusje swoimi wypowiedziami ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 czesto rano miajam typa w Fiacinie 500. Gosc w gariaku, krawat, czarne okulary i blachy WO ZORRO poprawia mi to humor z rana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Hubeeert, chcialem najpierw spytac zanim uzyje opcji "ignoruj" :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junasz Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 remlus - czuję się w obowiązku uświadomić Cię, że nawet Subaru potrafi tylko tyle, ile kierowca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Każde auto potrafi dokładnie tyle ile jego kierowca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gres Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 czarne Q7 D0 BUZIobawiam się ze to Q7 to Porsche Obrazek Na bank Porsche Cayenne :wink:PS. To chyba trzeci raz jak to auto pojawia się tutaj sorki szybko było a auto czarne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remlus Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 remlus - czuję się w obowiązku uświadomić Cię, że nawet Subaru potrafi tylko tyle, ile kierowca. Tak się składa że kiedyś była tu dyskusja o hamowaniu silnikiem i przy okazji ogólnie o przewadze AWD. Ktoś (nie pamiętam kto) przytoczył jakieś amerykańskie forum na którym zamieszczono krótki wywód o tym ze tak naprawdę AWD żadnej przewagi nad ośką w zakręcie nie ma. Jak dla mnie to bez sensu bo mając napędzane cztery koła a nie dwa zawsze jest więcej możliwości wyboru koła z najlepszą przyczepnością czy to przez elektronikę czy tez przez układ mechaniczny. Przekładając to na jazdę po łuku takie auto powinno teoretycznie później (choćby minimalnie) wpaść w poślizg. Jednak nikt tutaj z autorem tej tezy nie dyskutował. Wygląda na to że nasi forumowicze mający doświadczenie w jeździe AWD również nie dostrzegają tej dla mnie oczywistej zależności ( ja jesnak takiego doświadczenie nie mam). Wniosek z tamtej dyskusji był taki że w zakrętach różnicy nie ma. To czy to jest na śniegu czy asfalcie nie powinno nic zmienić albo inaczej; jeżeli AWD ma przewagę w zakrętach na śniegu to powinien wg mnie mieć również na suchym. Hubeeert - nie chodzi mi o łapanie kogokolwiek (chociaż jak ktoś się bardzo prosi to mi się zdarza - avatar zobowiązuje ). Przepraszam że to powiem ale nudno tu jest również dlatego że pracowicie usuwasz wszystko co dla ciebie nie przedstawia wartości. Taka czasem bezsensowna z początku wymiana zdań często kończy się bardzo interesująco. Ty nie dajesz szansy by takie coś się rozwinęło. Poczucie humoru forumowiczów na tym forum mnie osobiście od początku zachwyciło. Niezależnie od tego co działo się później zdania nie zmieniłem. Pomijając bardzo nielicznych piszą tu ludzie na poziomie, ale działa to na zasadzie; ten coś doda, tamten coś dopisze i robi się ciekawie. Teraz nie ma co komentować bo wszystko ląduje na śmietniku. Aż się nie chce tu zaglądać. Kiedyś mogłem się chociaż "pokłócić", jak ktoś miał poczucie humoru to źle się to nie kończyło, bo też nigdy nie miałem złych intencji. Może przemyśl to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 kiedyś była tu dyskusja o hamowaniu dokładnie o hamowaniu nawet została przeniesiona do innego wątku :razz: o zakrętach tam nie było z tego co pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junasz Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 ...jeżeli AWD ma przewagę w zakrętach na śniegu to powinien wg mnie mieć również na suchym... I ma. I na śniegu i na suchym. Ale to widać wyraźnie dopiero przy jeździe bardzo blisko tej cieniutkiej linii, za którą samochód zaczyna żyć własnym życiem. :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 W wątku o hamowaniu była też mowa o skręcaniu. I wniosek taki jak powiedział remlus. Ale nie zaczynajmy tematu od nowa,plis :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 W początkach SIP - jeszcze w hotelu forum . Siedzimy sobie w czwórkę : ja , maje dzieci i pan Rogalski . Rysujemy na kartce papieru zasady działania AWD . Nawet moja młodzież zrozumiała rysowane wektory i koła . Im dłużej tłumaczył , tym więcej pytań zadawały . Może czas , aby ponownie znależć czas panie prezesie . AWD zawsze będzie miało przewagę w zakręcie w stosunku do ośki - pod warunkiem , że ma o tyle więcej mocy którą zużywa na pokonanie oporów wszystkich swoich dodatkowych mechanizmów . Trochę inaczej rozkładają się siły na poszczególnych kołach . Gdyby nie było różnic to po co tworzyli by klasy w rajdach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Gdyby nie było różnic to po co tworzyli by klasy w rajdach ? A co powiesz o wyścigach ? I czemu tam nie ma AWD ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Bo tam się ścigają tylko ośki . Na torach AWD daje mniejszą przewagę , ale daje . W zamian za to musi mieć trochę więcej mocy tam gdzie traci tzn. na prostej . Potrzebuje na pokonanie oporów mechanizmów . W wrx , to chyba z 20 KM ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Bo porównywalne AWD byłoby wolniejsze. Dobry przykład to BMW,3 z xdrivem ma sekunde gorsze przyspieszenie do 100 od RWD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 To tak z ciekawości, ja taki oblatany nie jestem jak koledzy - jaki 230 konny samochód - ośka - ma 6 sekund do setki? (w serii oczywiście) A argument, że x-drive czy jak tam, jest tu dobrym przykładem, jest wysoce dyskusyjny, bo może rodzic pytanie, czy to przypadkiem ten x-drive nie jest taki cienki, że powoduje pogorszenie osiągów :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Kto na wyścigach jeżdzi poniżej setki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 A argument, że x-drive czy jak tam, jest tu dobrym przykładem, jest wysoce dyskusyjny, bo może rodzic pytanie, czy to przypadkiem ten x-drive nie jest taki cienki, że powoduje pogorszenie osiągów nie no generalnie 2 osie się rozpędzają wolniej od jednej do pewnej granicy rozsądku - kiedy przyspieszanie ośką powoduje zerwanie trakcji ze względu na olbrzymią moc na jednej osi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 slesz, tak na mój pusty łeb, to mając pod maską spore stadko koni, lepszy start będę miał z napędzanych 4 kół niż 2. Przyczyna taka jak podałeś - trudniej zerwac przyczepnośc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Tomasz, dokładnie ale jeżeli jest sucho i mamy dwa auta o podobnej mocy - jedno 4x a drugie 2x to ośka szybciej się rozpędzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się