MARKO RALLY Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 nie daja tyle radosci z jazdy co turbo Celica, turbo Impreza O ! Z tym akurat się zgodzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 jezdzilem starszym ITR'em, starszym CTR'em, Celica TS.. A ta Celica TS to co robi w tym porównaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 jezdzilem starszym ITR'em, starszym CTR'em, Celica TS.. A ta Celica TS to co robi w tym porównaniu? chodzi o wysoobrotowe silniki z malym torkiem... Celica TS: 1.8L, 192 KM/7800rpm i 180Nm/6800rpm - tym nie da sie normalnie jezdzic, podobnie jak i wspomnianymi Hondami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Celica TS: 1.8L, 192 KM/7800rpm i 180Nm/6800rpm - tym nie da sie normalnie jezdzic, podobnie jak i wspomnianymi Hondami Ciekawe, co piszesz. Jest po prostu inna charakterystyka silnika. PS. Wydaje mi się, czy wykresy TS i TR'a są zupełnie inne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 W Twoich żyłach nie płynie benzyna tylko jakaś krew. Albo ropa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 W Twoich żyłach nie płynie benzyna tylko jakaś krew. Albo ropa a owszem, moj tata spedzil sporo czasu w czolgu, wiec iles tam ropy napewno przedostalo sie i do moich genow p.s. poza tym, niektore ropniaki sa naprawde super! :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 de gustibus non disputandum est Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 wg mnie jazda ITRem i CTRem sprawia wieksza frajde, niz turbodoladowanymi. jedziesz caly czas powyzej vtec-u, po co jakies podtrzymanie turbo. 7-9k rpms wciaz na zegarze, jak to moze sie nie podobac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 foreksz, N/A ma koszmarnego laga...do odcinki. No i nie jedzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Azrael, w jakim sensie laga? pisalem o przyjemnosci jazdy specyfikami N/A od Hondy, bo ktos uwazal to za absurd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 w jakim sensie laga No laga = pyton = king dong... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Azrael, w jakim sensie laga? W takim że nie ma doładowania o 0 rpm do limitera Od 1,5 bara przy 4tys rpm lepsze jest 1,5 bara przy 10 tys rpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 ok, zalapalem http://pl.youtube.com/watch?v=dPmzdd9LTvo wcale niezgorzej ta ITR jak na tego laga i oske jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk55XL Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 trzeba umiec w osce gazu dodawac. nie mieli, tylko przez ulamek sekundy zapiszczy. Nie chodziło mi tu za bardzo o mielenie kołami, bardziej o to, że przy tej mocy na 1oś auto zdziebko narowiste jest przy szybszej jeździe, niema tej "ogłady" i płynności przy przekazywaniu pełnej mocy. Tzn. prz tej mocy generalnie jeszcze przyjemnie się jeździło ale przy większej mocy ta przyjemność obróciła by się raczej w sadyzm. Może kwestia gustu i przyzwyczajeń, ale to takie moje skromniutkie zdanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 foreksz, N/A ma koszmarnego laga...do odcinki. No i nie jedzie... Nadłubany CTR jedzie tak samo, jak STi po wydechu i remapie w nie-ASO. A wypluło mu chyba 330 KM? CTR jedyne 255. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAZA666 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Patryk55XL, niech Cię ktoś przewiezie CTRem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk55XL Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 FAZA666, może i fajnie jest, ale niewolałbym Ja se kupie jakiego Vipera albo Corvette i bede miał mocną ośkę Jak to mawiają starzy indianie: nic nie zastąpi pojemności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 przy większej mocy ta przyjemność obróciła by się raczej w sadyzm jak ktos robi w CTR 250+, to na pewno ma tez Quaife'a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk55XL Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Quaife'a. heee :?: nieznam :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Quaife'a. heee :?: nieznam :?: nie znasz ? w to sie po sieci gra najlepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foreks Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 quaife Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buncol555 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Miałem wczoraj wątpliwą przyjemność kierować paskiem 2.0 TDi nówką sztuką. CO ZA DRAMAT!!! Mówienie o tym, że "nowe diesle nie klekoczą" to kompletna bzdura. Klekocze jak traktor. mówisz o klekocie słyszanym na zewnątrz czy w środku? Ja jeździłem troche takim paskim i w środku jest ok. Słychać silnik i lekki świst turbo. Ale klekotu jako takiego nie ma. Oczywiście jak się otworzy szybe, to następuje katastrofa, temu nie przecze podsumowując. PB rządzi. ON ssie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 foreksz, N/A ma koszmarnego laga...do odcinki. No i nie jedzie... Nadłubany CTR jedzie tak samo, jak STi po wydechu i remapie w nie-ASO. A wypluło mu chyba 330 KM? CTR jedyne 255. na prostej :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 erixon, śmiem twierdzić, że na równym torze nawet szybciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się