Jump to content

Konfesjonał. Dla tych, którzy kopią leżącego


Recommended Posts

3. na śniegu/lodzie dobry kierowca w ośce pojedzie bezpieczniej i szybciej niż przeciętny w 4x4.

 

 

To bardzo zależy od konfiguarcji trasy. Na bardzo szybkich partiach i zwykłuych oponach to ośka jest po prostu szybsza, na bardzo wolnych i nawrotach nawet przy kiepskim kierowcy AWD masakruje

Link to post
Share on other sites
  • Replies 15.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Zwykły GTek, "na wieśniaku", czyli niebiesko-złota klasyka          

Wracam sobie wczoraj wieczorem Subarką do domu, grzecznie stoję na prawym pasie na światłach, z lewej podjeżdża niebieskie BMW. Okno miałem otwarte bo gorąco i słyszę że BMW lekko podkręciło obroty...

Niedziela, późny wieczór, droga po deszczu - mokro. Droga dwujezdniowa, trzypasmowa. Ustawiam się grzecznie na prawym pasie. Na lewy podjeżdża porobione S3 z klatką - wyglądało pięknie, więc kciuk w g

Posted Images

No, mam nadzieję drodzy forumowicze, że przeniesiecie się teraz do wątków bardziej pozytywnych.
Ale to jest najbardziej pozytywny wątek na tym forum.
Link to post
Share on other sites
To bardzo zależy od konfiguarcji trasy. Na bardzo szybkich partiach i zwykłuych oponach to ośka jest po prostu szybsza, na bardzo wolnych i nawrotach nawet przy kiepskim kierowcy AWD masakruje

 

Jak zwykle słusznie prawi :) zresztą awd wystarczy pojechać normalnie (!) po nieodgarniętym i jeszcze krętym... w rear view robi się pusto :twisted:

Link to post
Share on other sites

Jasne że wiele zależy od trasy, moim zdaniem przy 4x4 (w dodatku bez ESP) przeciętny kierowca będzie się zwyczajnie bał wykorzystać możliwości swojego napędu. (bo tył będzie pływał, bo raz będzie podsterowny a raz nadsterowny etc).

Przecież jazda to nie tylko przyspieszanie ale również dohamowania, trajektoria, umiejętność ciągnięcia za ręczny ( ;) ).

 

Dlatego, uważajcie ponieważ w zimie możecie być skopani przez jakieś seicento z dobrym i zdeterminowanym kierownikiem.

Link to post
Share on other sites
Dlatego, uważajcie ponieważ w zimie możecie być skopani przez jakieś seicento z dobrym i zdeterminowanym kierownikiem.

nie strasz :cool:

 

a nawet gdyby to co z tego :mrgreen:

 

zawsze jak jadę na sliskim to uważam a wariatom robie miejsce :mrgreen:

Link to post
Share on other sites
zdeterminowanym kierownikiem

 

wszystko - jak zawsze - zależy od poziomu determinacji kierownika :wink:

kiedyś(?) w USA robili nawet zawody w poziomie determinacji - dwóch kierowników jechało na siebie na czołówkę - chyba wszyscy to widzieli na filmach...

Link to post
Share on other sites

 

Dlatego, uważajcie ponieważ w zimie możecie być skopani przez jakieś seicento z dobrym i zdeterminowanym kierownikiem.

 

Nie Seicento, tylko nowe Clio i nie skopany tylko nie mogący skopać. :roll: Posuwał wczoraj taki jeden bardzo ładnie. Aż miło było patrzeć.

Link to post
Share on other sites

zawsze jak jadę na sliskim to uważam a wariatom robie miejsce :mrgreen:

 

Po którymś tam aucie jadącym 50 km/h na drodze krajowej gdzie można 90 (jezdnia jest prawie czarna i przyczepna, jedynie pada pierwszy od dawna śnieg), nie oceniasz tego jako kulturalne zachowanie.

Wariatów również puszczam (nie jestem kamikadze), dzięki temu udało mi się przejechać wieleset tysięcy kilometrów po naszych ukochanych drogach.

Wiem że 4x4 to jednak 4x4, nie dyskutuję z tym że może zmasakrować ośkę i że super się jeździ (zresztą kiedyś pewnie takie auto kupię, przynajmniej dla żony).

Pozdrawiam maskrujących posiadaczy Subaru, również cieszę się że mamy zimę.

Link to post
Share on other sites
Dlatego, uważajcie ponieważ w zimie możecie być skopani przez jakieś seicento z dobrym i zdeterminowanym kierownikiem.

 

A tam, gadu gadu, ja kiedyś w lecie skilowałem Maluchem Jaguara XJ :cool:

 

Czy coś z tego wynika? W szczególności, że Maluch jest lepszy od Jaga? Na pewno nie.

 

Widzę po sobie, że z wiekiem mam coraz mocniejsze samochody i coraz wolniej (średnio) jeżdżę. Chyba przybywa mi wyobraźni. :???:

 

P.S. Alfa śliczne maszyny robi...

Link to post
Share on other sites
kierownik jest lepszy

 

A bo ja wiem? Dzisiaj bym tak nie pojechał :mrgreen:

 

Biedny maluszek, kiedyś zaliczył ze mną lot koszący. Dalej poleciałem, niż bracia Wright :roll:

Link to post
Share on other sites

No więc dzisiaj skopałem ulubioną przezemnie markę czyli Passata TDI.

A wyglądało to tak, wyszedłem z kursu tańca i stoję do skrętu w lewo w Kasprzaka. Obok mnie ustalił się jakiś koleś w Passku, łysy, leży na lewym boczku i gada przez komórkę, na początku myślałem że kopania nie będzie. Ale ów Pan z pasa na wprost skręcił w lewo w Kasprzaka i stanoł na środkowym pasie na czerwonym świetle na kasprzaka. Ja stanołem na lewym. Jako że wracałem ze swoją panią stwierdziłem że kopać nie będę, bo on dalej gada przez komórkę. No ale zapala się zielone i słyszę buksowanie kuł, ja ruszyłem sobie spokojnie, a więc 1,2 do 4 tys obrotów. Ale że pan był uparty no to stwierdziłem że skopie go do końca, 3 pociągnełem trochę wyżej i odjechałem panu na jakieś 200m. potem już jechałem sobie spokojnie a ów Pan mnie gonił a potem na czerwonym skręcił w kierunku Hotelu Sobieskiego....

Link to post
Share on other sites
Biedny maluszek, kiedyś zaliczył ze mną lot koszący. Dalej poleciałem, niż bracia Wright :roll:

 

Sie nie chwal, bo wpadnie prezes ULC-u (Urzedu Lotnictwa Cywilnego) i za brak licencji oraz latanie ponizej przepisowych wysokosci wymierzy Ci kare do lat pieciu oraz grzywne. :wink:

Link to post
Share on other sites
wyszedłem z kursu tańca

Szczególny sposób kopania leżacego... :mrgreen: :wink:

 

Dziś po Kielcach jeździłem trzema autami. Najlepiej kopało mi się najbardziej wołowatym (Suzi SX4), ale na najlepszych zimówkach. Nokiany WR rulez ;-)

 

Jak fajnie buksują te calibry... niestety, żaden pasek tdi się nie nawinął ;-)

Link to post
Share on other sites
Kill. kill, kill, kill, wszędzie kill, o i tu kill, skręcam w... też kill, cofam...kill, jadę bokiem - kill!

Boże, jak mi sie podoba ta pogoda!

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Piękny post, dzięki :twisted:

 

Kurde, chyba zesikam się ze szczęśćia jak już kupię Evo :mrgreen: jeszcze tylko kilka miesięcy, już za chwileczkę, już za momencik :grin:

Link to post
Share on other sites

Ostatnio kumpel wsiadl na mojego quada (Yamaha Raptor 660) i sprawdzalismy go na odejscie :) Troch mokro bylo i go objechalem ale na suchym nie bedzie tak latwo. Tu wgralem filmik z tej zabawy.

 

 

A tu moje zabawki

 

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=4067&g2_serialNumber=1

 

A tu zabawa w blocie.

 

main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=4121&g2_serialNumber=1

Link to post
Share on other sites

Pewno tak, pod warunkiem, ze nie jest to bloto w spray dodawane tam do SUV-ow i innych pseudo terenowek, ktore z zalozenia maja w terenie robic tylko bling-bling... :mrgreen:

Link to post
Share on other sites

Wczoraj w nocy jadac przez miasto przepisowo trafiłem jakiegos maniaka w Astrze GSI, przez 5 kolejncyh swiateł go kopałem, od zera potem probował z rozpedu jak hamowachłem przed światłami ale to też nie pomogło. :mrgreen::twisted:

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...