ppmarian Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 dolozyłem malutki (25x25x10mm)wentylatorek na 12V do czujnika temp w kabinie, ktory znajduje sie po prawej stronie kierownicy calosc schowana za plastikami wiec nie ma sladu, dodatkowo dolozylem opornik na wentylatork tak aby obnizyc napiecie = praktycznie nie slyszlana praca ostatni wyjazd wykacyjny do holadnii = przez 10dni ani razy nie dotnalem pokretka temp. klima uistawiona: temp 22C, wentylator AUTO, nawiew szyba+nogi przed tym zabiegim ciagle albo za goraco albo za zimo w trybie AUTO i musiałem korygowac temp i siłą nadmuchu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sailingman Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Brzmi super! Masz może jakieś zdjęcia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 29 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 nie bylo co fotografowac wentylatorek kupiony w sklepie elektonicznym i tam mi dobrali opornik zamontowany opaskami plastikowymi bezposrednio na czujnik temp zasilane wziete "po stacyjce" z wlacznika (podswietlenia) swiatel przeciwmgielnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sailingman Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 praktycznie nie slyszlana praca A jak mozna to interpretowac? Slychac cos czy nic nie slychac? Raczej eliminuje trzaski i szmery w aucie a nie je instaluje. Nie chialbym swierszcza Czy efekt jest powalający? Jak z klimatem na tylnej kanapie - tak samo jak z przodu? Mam dziecko i dbam przede wszystkim o jego komfort. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 29 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 praktycznie nie slyszalny oznacza: jak silnik nie parcu to mozna uslyszac minimalny szmer jak silnik pracuje dziek ten jest nie slyszlany bylismy z 1,5 rocznym dzieckiem na urlopie w holandii i raz nie dotkalem panelu klimatyzacji - chyba wystarczajacy agrument co do klimatu na tylnej kanapie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 dolozylem opornik na wentylatork tak aby obnizyc napiecie = praktycznie nie slyszlana praca To jeszcze zdradź wartość oporu tego oporniczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Też myslałem aby coś z tym zrobić, ale ... w trybie AUTO siła nadmuchu jest mniej więcej taka jak przy ręcznym ustawieniu na "2" (nie ma tam skali, więc mozna powiedzieć, że jest to na około 30% zakresu pokrętła), a to położenie powoduje dość duży szum... Mi, niestety przeszkadzało... Więc wolę już co chwilę kręcić tym pokrętłem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 29 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 nie pomne wartosci oporu, sprzedawca dobral mi emirycznie, podlaczajac wentylatorek do zasilacza i szeregowo wpinal opory, wybralem ten ktory zwalnial obr. na tyle ze byl prawie nie slyszalny -- 29 maja 2012, o 10:44 -- piotruś, tez sie tego obawialem ale w trybie AUTO wpomaganym "wentylatorkiem" bardzo szybko wentylator schodzi do obr optymalnych - akceptowalnych - kompromis - wydajnosc/halas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subru Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 To jeszcze zdradź wartość oporu tego oporniczka nie pomne wartosci oporu, sprzedawca dobral mi emirycznie 56ohmów będzie ok. wentylator dmucha, a nie będzie go w aucie słychać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 rozumiem że wentylator dmucha na czujnik jak zdemontowałeś plastiki przy czujniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpilmar Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 wentylator dmucha na czujnik .. raczej wciąga powietrze z kabiny na czujnik .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 30 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 rozumiem że wentylator dmucha na czujnik wyciaga z kabiny i dmuch na czujnik jak zdemontowałeś plastiki przy czujniku to jest caly "panel" pod kierownica. trzyma sie na 3 srubach na dole i na "klipsy" u góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DerickB Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Macie foto gdzie jest ten czujnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 to -rozumiem-ma dawać stabilną pracę klimy?tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 No właśnie - gdzie jest seryjnie czujnik? U mnie "auto" to żadne auto - albo mróz, albo upał. Tak jest od nowości . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 30 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 czujnik jest po prawej stronie kierownicy za krateczka okolo 1x1cm teoretycznie zaciaga powietrze przez tak zwany inzektor z wentylacji ogolnej ale w praktyce to nie dzila. Dokladajc wentylatorek ktory zaciaga powietrze z kabiny i dmucha na czujnik skracamy czas jego bezwladnosci działania. Wiekszosc czujnikow temp w klimatroniku u innych producentow ma wlasnie male wentylatorki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubanow Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 czujnik jest po prawej stronie kierownicy za krateczka okolo 1x1cm teoretycznie zaciaga powietrze przez tak zwany inzektor z wentylacji ogolnej ale w praktyce to nie dzila. Dokladajc wentylatorek ktory zaciaga powietrze z kabiny i dmucha na czujnik skracamy czas jego bezwladnosci działania. Wiekszosc czujnikow temp w klimatroniku u innych producentow ma wlasnie male wentylatorki jakbyś ściągnął te plastiki i zrobił dokumentacje foto do tego patentu to byłbyś wielki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 31 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 to jest proste jak budowa cepa, naparwde nie ma co fotografowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohun Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 no.. ale gdzie ten czujnik? trzeba zdjąć schowek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sailingman Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 tak jak ppmarian pisze, czujnik jest przy stacyjce, na prawo jest krateczka - za nią czujnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaSH Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 W tym wątku viewtopic.php?f=22&t=128391&start=0 Burzum podał fajnego linka (który już teraz średnio działa) do moda właśnie z takim wentylatorkiem http://www.scoobymods.com/showthread.ph ... tml?t=4699 wszystko pieknie, ładnie opisane... pokazane gdzie są śruby itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrzoch Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 Hmm, Przymierzam się powoli do przesiadki z Forda Focusa C-Maxa na właśnie Forestera i tak sobie czytam czego po Subaru można się spodziewać. Kolejnego samochodu bez rozpoznania nie kupię. Wracając do tematu W Fordach czujnik temperatury jest zintegrowany z wentylatorkiem jako całość i nawet to działa. Na klimę w trybie Auto nie ma co narzekać, ale ... jeśli już założycie ten wiatraczek, to trzeba pamiętać, aby tam czasem zajrzeć, bo lubi się zakurzyć, a jak już się zakurzy, to zaczyna hałasować. Długo szukałem skąd mi ten dziwny dźwięk dochodzi po przekręceniu kluczyka. Po przedmuchaniu z kurzu praktycznie niesłyszalny teraz jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Hmmm, a czy podejrzewa ktoś, że ten patent zadziała w Imprezce GD'06? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Hmmm, a czy podejrzewa ktoś, że ten patent zadziała w Imprezce GD'06? He he - też u Ciebie działa to zerojedynkowo? Albo mróz, albo upał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eex2 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 ppmarian, jedna wątpliwość:- system klimy korzysta nie tylko z tego czujnika temperatury powietrza, ale również z czujnika nasłonecznienia (taki centymetrowy na środku pod szyba, przynajmniej w MY09). Czy po tej zmianie to jeszcze działa prawidłowo? Jak byłeś w Holandii to silnie grzało słońce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się