potok Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 Witam, wczoraj chciałem wystartować w Ab Cup które odbywało się w pobliżu Wrocławia, wszystko było przygotowane, samochód dostał nowe oleje , zmienione opony itp. Kilka dni wcześniej zmieniłem mu IC na STI bo szykuje sie na mapowanie (niestety nie było terminu w 4t w tym tygodniu). Po zmianie pojezdziłem trochę po mieście ale generalnie auto użytkowane jako drugie więc stało potem w garażu. Wczoraj wpłaciłem kase na start podjechałem do odcinka treningowego , przejechałem sobie zapoznanie na 50 % tak zeby zobaczyć co i jak, drugi przejazd - pocisąłem troche mocniej i nagle patrze a ładowanie spada do 0,5 i potem już wgóle go nie ma. Spokojnie pojechałem do "bazy" otwieram maske i okazało się ze zsuneło się czerwone kolanko pod IC. Więc cyk cyk 15 min i było zamontowane odnowa. Przeleciałem się po prostej zeby sprawidzić co pokazu zegarek - a tam się świeci 1,7 bara :shock: czasem nawet trochę ponad! Ja w ciężkim szoku, postawiłem furę i start odpuściłem... bo nie chciałem wysadzić silnika w powietrze! Nie mam bladego pojęcia dlaczego taki numery. Czy jest opcja ,że to przez zmieniony IC? Bo jakoś mi się nie wydaje... Wydech mam jeszcze seryjny więc też nie powinno być taki numerów... Na początku myślałem ,że kolanko spadło bo IC jest zamontowane na "starych Wrx'owych" mocowaniach i przez to kolanko jest minimalnie pod innym kontem i się zsuwa... Ale potem jak dmuchnęło 1,7 bara to raczej układ nie wytrzymał. Ma ktoś jakiś pomysł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 a ponmiar ciśnienia w WRXie jest przed czy za IC? bo jeśli przed, to niefajnie z tym IC coś jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buras Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 nie ma takiej opcji żeby IC od sti ,czy jakiekolwiek inne narobiło takiego bigosu ,ma bardzo nikły wpływ na poziom doładowania ,na pewno nie takie różnice ,przypomnij sobie lepiej przy czym grzebałeś wymieniając IC ,lub co mogłęś przez przypadek ściągnąć (sprawdź wężyki ,restryktor ,wg ,itp),raczej tam leży przyczyna . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potok Opublikowano 27 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 nie ma takiej opcji żeby IC od sti ,czy jakiekolwiek inne narobiło takiego bigosu ,ma bardzo nikły wpływ na poziom doładowania ,na pewno nie takie różnice ,przypomnij sobie lepiej przy czym grzebałeś wymieniając IC ,lub co mogłęś przez przypadek ściągnąć (sprawdź wężyki ,restryktor ,wg ,itp),raczej tam leży przyczyna . Nie mam pojęcia właściwie co to może być. Jutro jestem umówiony na mechanika. Będziemy sprawdzać czy przypadkiem czegoś nie pominęliśmy - nie sądzę, ale trzeba wszystko sprawdzić. Jak nie będzie rezultatu to lecę gdzieś to ogarnąć! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Miałem tak dokładnie po wymianie wężyków podciśnienia z twardych czarnych (już były jak z kamienia) na niebieskie samco. Auto pokazało 1,5 chyba a więcej bałem się kręcić. Pojechałem do Mysiadła, oddałem Adamowi i wieczorem było wszystko znowu w normie. Nie wiem co zorobił bo nie chciał powiedzieć , ale naprawił, aaaaaaaaaa no i pół baku mi wyjeździł pewnie tak się cieszył, że subarakiem może sobie polatać a nie tym swoim evo :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Witam,wczoraj chciałem wystartować w Ab Cup które odbywało się w pobliżu Wrocławia, wszystko było przygotowane, samochód dostał nowe oleje , zmienione opony itp. Kilka dni wcześniej zmieniłem mu IC na STI bo szykuje sie na mapowanie (niestety nie było terminu w 4t w tym tygodniu). Po zmianie pojezdziłem trochę po mieście ale generalnie auto użytkowane jako drugie więc stało potem w garażu. Wczoraj wpłaciłem kase na start podjechałem do odcinka treningowego , przejechałem sobie zapoznanie na 50 % tak zeby zobaczyć co i jak, drugi przejazd - pocisąłem troche mocniej i nagle patrze a ładowanie spada do 0,5 i potem już wgóle go nie ma. Spokojnie pojechałem do "bazy" otwieram maske i okazało się ze zsuneło się czerwone kolanko pod IC. Więc cyk cyk 15 min i było zamontowane odnowa. Przeleciałem się po prostej zeby sprawidzić co pokazu zegarek - a tam się świeci 1,7 bara :shock: czasem nawet trochę ponad! Ja w ciężkim szoku, postawiłem furę i start odpuściłem... bo nie chciałem wysadzić silnika w powietrze! Nie mam bladego pojęcia dlaczego taki numery. Czy jest opcja ,że to przez zmieniony IC? Bo jakoś mi się nie wydaje... Wydech mam jeszcze seryjny więc też nie powinno być taki numerów... Na początku myślałem ,że kolanko spadło bo IC jest zamontowane na "starych Wrx'owych" mocowaniach i przez to kolanko jest minimalnie pod innym kontem i się zsuwa... Ale potem jak dmuchnęło 1,7 bara to raczej układ nie wytrzymał. Ma ktoś jakiś pomysł? moim zdaniem jakiś przewód ci padł mi tak się stało jak padło uszczelnienie przy turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Na dzień dobry sprawdź wszystkie podciśnienia związane z turbo, solenoidem WG itd itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Miałem tak dokładnie po wymianie wężyków podciśnienia z twardych czarnych (już były jak z kamienia) na niebieskie samco. Auto pokazało 1,5 chyba a więcej bałem się kręcić. Pojechałem do Mysiadła, oddałem Adamowi i wieczorem było wszystko znowu w normie. Nie wiem co zorobił bo nie chciał powiedzieć , ale naprawił, wsadzil restryktor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potok Opublikowano 29 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 nawet nie mam czasu zajrzeć co tam się stało... Pewnie dopiero bliżej weekendu będzie trochę wolnego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 wsadzil restryktor wiesz czy domniemujesz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Miałem tak dokładnie po wymianie wężyków podciśnienia z twardych czarnych (już były jak z kamienia) na niebieskie samco. Auto pokazało 1,5 chyba a więcej bałem się kręcić. Pojechałem do Mysiadła, oddałem Adamowi i wieczorem było wszystko znowu w normie. Nie wiem co zorobił bo nie chciał powiedzieć , ale naprawił, wsadzil restryktor Odnosze wrazenie, ze efekt bylby raczej przeciwny bez restryktora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Odnosze wrazenie, ze efekt bylby raczej przeciwny bez restryktora. skoro powymienial wezyki to usunal ten z restryktorem a zalozyl bez... stad efekt. wiesz czy domniemujesz ? zapytaj tego co naprawial to wtedy bedziesz wiedzial. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 AMI napisał(a):Odnosze wrazenie, ze efekt bylby raczej przeciwny bez restryktora. skoro powymienial wezyki to usunal ten z restryktorem a zalozyl bez... stad efekt. Nadal sadze, ze byloby dokladnie na odwrot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Nadal sadze, ze byloby dokladnie na odwrot wlasnie widze... faktycznie bez restryktora WG bylby otwarty za wczesnie... ZWRACAM HONOR I PRZYZNAJE SIE DO POMYLKI wiec moze ten restryktor sie odrocil i zatamowal calkowicie przeplyw powietrza w WG taakkk.. teraz sobie gdybam... nie mam u siebie restryktora wiec objawow jego braku nie znam do konca:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kts Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Ami ma racje. Jak mialem zepsuty restryktor, dmuchał mi tylko na 0,6 i Type r jechał jak Gt kolegi zrobiony na 250km Po wymianie res. było juz 1,1b i Type R urwa łeb.... : :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Czyli nadal nie wiadomo co Adam naprawił, a że jest "złośliwa bestia" to nie powie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potok Opublikowano 31 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Kurcze ja ciągle z braku czasu nie zajrzałem jeszcze do auta... Jak się dowiem czegoś to dopiero w weekend... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 No sprawdz to i pozniej jak naprawisz to zrob remap. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potok Opublikowano 2 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 ADK90, dokłądnie taki jest plan. Musze to ogarnąć i jade do 4T. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 A reszta gratow masz seryjne? Czy cos dlubales? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potok Opublikowano 2 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 reszta prawie seria... pompa wallbro, up-pipe bez kata, downpipe z szerokim kolniezem czeka na montaż itp itd -- 2 cze 2012, o 18:23 -- reszta prawie seria... pompa wallbro, up-pipe bez kata, downpipe z szerokim kolniezem czeka na montaż itp itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 2 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2012 Czyli mozna powiedziec ze standard. Sam mam Walbro wydech 3.5 Blitza niestety katem i reszta seria. I Twoj motor to 2.0 160kW? Ciekawe ile po remapie wypluje. Sam sie przykladam do takiej operacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
potok Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 ADK90, tak dokładnie taki silnik jak piszesz. Wstawiłem jeszcze skrzynię z forka 06 więc tyle dobrze ,że więcej wytrzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Ciekaw jestem ile Ci wypluje. Sam mam taki motor i w przyszlosci planuje go troche urozmaicic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się