Skocz do zawartości

Jaki intercooler zamiast skośnego?


pawlaswrc

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, zeby wszystkie rury pasowaly, to chyba tylko z tej samej wersji.

 

roznica miedzy v3/4 a v5/6 jest glownie we flanszy. W starszych byla rura do zaworu, a w nowszych przykrecasz zawor prosto do intercoolera - co w starszych nie jest mozliwe, bo zawor by kolidowal z zaworem wolnych obrotow.

 

Podejrzewam, ze w praktyce bedziesz musial szukac jak najwezszego intercoolera, zeby sie zmiescic miedzy kolektorem a sciana grodziowa. Czy wejdzie od nowszych gc8 - nie wiem. Ale moze poprzymierzaj. Ew. moze sprobuj od forka/wrx'a jakiegos nowego, gdzie byly te waskie, z plastikami intercoolery? Rozwiazanie nie idealne, ale moze sie zmiesci?

 

A jak nie, to idz na calosc - fmic :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szociu, właśnie coś mi się kojarzy, że tak miałeś. Masz gdzieś jakieś fotki?

Jak trzeba przerobić to wejście na DV?

O ile skrócić przepustnicę i czym to zrobić? Podejrzewam, że skoro tak jeździłeś to nie było żadnych skutków ubocznych?

To jeśli miałbym szukać takiego z V4-6 to raczej z mocowaniami??? I będąc na etapie wyboru, to który lepiej - V4 czy V5/6?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z której wersji Imprezy intercooler będzie p&p zamiast skośnego z EJ20G? Tak żeby pasowały wszyskie pipe-y.

Np. taki z V3,4 podejdzie? Jakie są różnice między ICkami z V3,4 a V5,6 ?

 

poszukaj dedykowany IC firmy ARC do Twojej wersji, one uchodzą za nejlepsze jakie były do staruchów. Pytanie jeszcze w jakie moce celujesz?

 

Duzo lepszy od seryjnego czarnego jest również srebrny z STI z tamtych lat.

 

Ja miałem u siebie z V5, nie trzeba było ciąć przepustnicy, tylko zaklepać blachę ze ściany grodziowej pod intercoolerem (IC z sti maja porządny odlewany z aluminium T-pipe i własnie on nie pasuje)

 

Do tego musisz kupić zestaw z Samco TCS22 i odpowiednio go zaadoptować do Twojego IC i zawór DV wchodzi jak w serii :)

 

Oryginalne gniazdo na DV w IC z v5 zaślepiasz aluminiową blaszką.

 

Wygląda to tak jak tutaj:

 

subaru3fjq.jpg

 

oczywiście zapomnij o rozpórce, chyba że wsadzisz taka jak na focie czyli "puszczoną" przodem (Whiteline robic coś takiego)

 

jeżeli chcesz pójść o krok dalej to zmień kolektor ssący na ten z wersji 3 i 4, wtedy dostakowo zyskasz łatwa opcję zrobienia Front Entry do turbiny, a oprócz tego możesz wsadzić IC nawet z new Age STI

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

komancz, właśnie ja BARDZO bym chciał, żeby wszedł IC z V4-6 i została OEM karbonowa rozpórka, dlatego chyba muszę pomęczyć szocia o jakie ś zdjęcia i poradnik DIY :twisted:

Do wszystkich pomocnych lecą pomuki :mrgreen:

 

-- 31 maja 2012, o 15:45 --

 

Założyłem osobny temat, ale jeszcze tu zapytam:

czy ten IC: http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI. ... TQ:GB:1123 wygląda na sprawny? Jest tylko przybrudzony, czy blaszki pogniecione? Jakoś nie mogę wysnuć wniosków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założyłem osobny temat, ale jeszcze tu zapytam:

czy ten IC: http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI. ... TQ:GB:1123 wygląda na sprawny? Jest tylko przybrudzony, czy blaszki pogniecione? Jakoś nie mogę wysnuć wniosków.

 

ten jest kozak:

 

http://www.ebay.com.au/itm/MRT-Top-Moun ... 35b940c95f

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...