pawlaswrc Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Z której wersji Imprezy intercooler będzie p&p zamiast skośnego z EJ20G? Tak żeby pasowały wszyskie pipe-y. Np. taki z V3,4 podejdzie? Jakie są różnice między ICkami z V3,4 a V5,6 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Tak, zeby wszystkie rury pasowaly, to chyba tylko z tej samej wersji. roznica miedzy v3/4 a v5/6 jest glownie we flanszy. W starszych byla rura do zaworu, a w nowszych przykrecasz zawor prosto do intercoolera - co w starszych nie jest mozliwe, bo zawor by kolidowal z zaworem wolnych obrotow. Podejrzewam, ze w praktyce bedziesz musial szukac jak najwezszego intercoolera, zeby sie zmiescic miedzy kolektorem a sciana grodziowa. Czy wejdzie od nowszych gc8 - nie wiem. Ale moze poprzymierzaj. Ew. moze sprobuj od forka/wrx'a jakiegos nowego, gdzie byly te waskie, z plastikami intercoolery? Rozwiazanie nie idealne, ale moze sie zmiesci? A jak nie, to idz na calosc - fmic 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 da sie wstawic z ver-4-6 skracajac przepustnice i przerabiając wyjście na Dv, miałem tak w poprzednim aucie zrobione, było wszystko na ciasno i na styk przy kości/ grodzi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlaswrc Opublikowano 27 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 szociu, właśnie coś mi się kojarzy, że tak miałeś. Masz gdzieś jakieś fotki? Jak trzeba przerobić to wejście na DV? O ile skrócić przepustnicę i czym to zrobić? Podejrzewam, że skoro tak jeździłeś to nie było żadnych skutków ubocznych? To jeśli miałbym szukać takiego z V4-6 to raczej z mocowaniami??? I będąc na etapie wyboru, to który lepiej - V4 czy V5/6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smile Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 Ja mam taki z STI GC8. Potrzebny Ci zestaw naprawczy - w postaci pęsety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 Z której wersji Imprezy intercooler będzie p&p zamiast skośnego z EJ20G? Tak żeby pasowały wszyskie pipe-y.Np. taki z V3,4 podejdzie? Jakie są różnice między ICkami z V3,4 a V5,6 ? poszukaj dedykowany IC firmy ARC do Twojej wersji, one uchodzą za nejlepsze jakie były do staruchów. Pytanie jeszcze w jakie moce celujesz? Duzo lepszy od seryjnego czarnego jest również srebrny z STI z tamtych lat. Ja miałem u siebie z V5, nie trzeba było ciąć przepustnicy, tylko zaklepać blachę ze ściany grodziowej pod intercoolerem (IC z sti maja porządny odlewany z aluminium T-pipe i własnie on nie pasuje) Do tego musisz kupić zestaw z Samco TCS22 i odpowiednio go zaadoptować do Twojego IC i zawór DV wchodzi jak w serii Oryginalne gniazdo na DV w IC z v5 zaślepiasz aluminiową blaszką. Wygląda to tak jak tutaj: oczywiście zapomnij o rozpórce, chyba że wsadzisz taka jak na focie czyli "puszczoną" przodem (Whiteline robic coś takiego) jeżeli chcesz pójść o krok dalej to zmień kolektor ssący na ten z wersji 3 i 4, wtedy dostakowo zyskasz łatwa opcję zrobienia Front Entry do turbiny, a oprócz tego możesz wsadzić IC nawet z new Age STI 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smile Opublikowano 27 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2012 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlaswrc Opublikowano 31 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 komancz, właśnie ja BARDZO bym chciał, żeby wszedł IC z V4-6 i została OEM karbonowa rozpórka, dlatego chyba muszę pomęczyć szocia o jakie ś zdjęcia i poradnik DIY Do wszystkich pomocnych lecą pomuki -- 31 maja 2012, o 15:45 -- Założyłem osobny temat, ale jeszcze tu zapytam: czy ten IC: http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI. ... TQ:GB:1123 wygląda na sprawny? Jest tylko przybrudzony, czy blaszki pogniecione? Jakoś nie mogę wysnuć wniosków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 ze zdjecia to wiele nie ocenisz, bo moze gdzies wyciekac i lipa. troche pomasakrowany juz jest prawde mowiac tez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Założyłem osobny temat, ale jeszcze tu zapytam:czy ten IC: http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI. ... TQ:GB:1123 wygląda na sprawny? Jest tylko przybrudzony, czy blaszki pogniecione? Jakoś nie mogę wysnuć wniosków. ten jest kozak: http://www.ebay.com.au/itm/MRT-Top-Moun ... 35b940c95f Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się