petronews Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Czy Outback 2.5 rocznik '97 ze skrzynią 4EAT, wersja EU posiada wiskotyczny mechanizm o ograniczonym poślizgu w tylnym dyferencjale? -- So maja 26, 2012 2:19 pm -- Ok, już wiem, że ma: http://www.subaru.de/fileadmin/download ... k96_97.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twardziel Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 a wersja USA obk 2.5 skrzynia 4eat 96' czymś się różni w tej kwestii ? jaki typ mechanizmu jest miedzy osiami, jaki w przedniej osi, a jaki w tylnej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petronews Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 otwarty dyfer na przedniej osi międzyosiowe sprzęgło wielopłytkowe sterowane hydraulicznie tylny most otwarty lub wiskotyczna szpera, łątwo sprawdzić co masz u siebie, wystarczy podnieść tylną oś na dwóch podnośnikach, lewarek ustawić w pozycji N i kręcić jednym kołem - jeśli drugie będzie się kręcić w tą samą stronę, to masz LSD, a jeśli w przeciwną, to nie masz. Ot, co. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twardziel Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 kręcę tylnym kołem , a drugie nie kręci się w ogóle - co to oznacza ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Ze masz hebel zapieczony. Pytanie czy szczeki czy klocki. otwarty dyfer na przedniej osi międzyosiowe sprzęgło wielopłytkowe sterowane hydraulicznie tylny most otwarty lub wiskotyczna szpera, łątwo sprawdzić co masz u siebie, wystarczy podnieść tylną oś na dwóch podnośnikach, lewarek ustawić w pozycji N i kręcić jednym kołem - jeśli drugie będzie się kręcić w tą samą stronę, to masz LSD, a jeśli w przeciwną, to nie masz. Ot, co. Zeby to sprawdzic musisz podniesc 4 kola. Krecisz tylnym i kreca sie wszystkie = jest szpera. Krecisz tylnym a drugie sie kreci w przeciwna strone = otwaty dyfer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł951 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 "...Krecisz tylnym i kreca sie wszystkie = jest szpera...." To na zgaszonym silniku? Skoro 4EAT ma sprzęgło wielopłytkowe sterowane hydraulicznie to czy tez przeniesie napęd przy takim sprawdzeniu jak w układzie nie ma prądu ani ciśnienia? Chyba, że jest tak: silnik zgaszony spięte na stałe. Silnik zapalony hydraulika steruje uwalnianiem przenoszenia napędu. W Pajero jest tak z dołączaniem przedniego napędu. Lewarek reduktora w 2H gaszę silnik słychać "klik" bo znika podciśnienie i sprężyna wbija bolec dołączając przód (czasem potrzeba delikatnego obrotu koła o np kilka cm, żeby się zazębiło). Zapalam - podciśnienie wraca i cofa blokadę - przód odpięty. W 4H to już wiadomo - na pracującym silniku ja steruje poprzez elektrozawór dopięciem przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Skoro 4EAT ma sprzęgło wielopłytkowe sterowane hydraulicznie to czy tez przeniesie napęd przy takim sprawdzeniu jak w układzie nie ma prądu ani ciśnienia? Chyba, że jest tak: silnik zgaszony spięte na stałe. Silnik zapalony hydraulika steruje uwalnianiem przenoszenia napędu. sprawdz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł951 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Mnie też to dotyczy bo mam takie auto ale nie mam w tej chwili możliwości wpaść na taki podnośnik. Jak tylko będzie wisiał to zobaczę bo mnie to ciekawi. W Pajero mam z tyłu LSD, jak kręcę jednym drugie obraca się w tą samą stronę. W OBK jeszcze nie sprawdzałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się