K12DLA Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Mam pytanie dotyczące tego co dziś zaobserwowałem. Po krótkiej przejażdżce po mieście, na postoju nie gasząc silnika usłyszałem z zewnątrz dosyć ciche chrobotanie w okolicy grilla, takie wyrywkowe. Podniosłem maskę i o to co po krótkim nasłuchiwaniu znalazłem: Może to banalne pytanie ale mechanikiem nie jestem więc zapytam. Co to za element przy silniku (ten oznaczony strzałkami) i dlaczego coś z niego delikatnie podcieka? a przy tym delikatnie chrobocze Czy już mam się martwić? dodam, że przebieg wynosi 60k w milach czyli ok. 100kkm, silnik pracuje jak dotąd czyli bez żadnych problemów, zero błędów czy kontrolek, nic niepokojącego nie zauważam poza tym chrobotaniem i wilgotną plamą jak na zdjęciach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 to pompa wspomagania kierownicy. na fotach widać, że sie poci ale jeśli chrobocze, to lepiej sprawdz ilosc płynu do wspomagania, butelka jest obok pompy na podlużnicy, połaczona z pompa przewodem gumowym i zółtym korkiem, na butelce masz kreski oznaczające poziom płynu. -- Wt maja 22, 2012 11:09 pm -- ogólnie jak juz sie poci to wkrótce sie rozcieknie:) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malymala Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Rzekłbym pompa wspomagania chrobocze, należy sprawdzić poziom płynu w zbiorniku wspomagania, jak jest mało uzupełnić, i przy uruchomionym silniku mając pomocnika kręcić kierownicą i nasłuchiwać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Pompa wspomagania. W subaru czasami się poci. Jednakże sprawdź dokładnie źródło hałasu, czy przypadkiem nie są to rolki (prowadząca i napinająca) paska napędzającego tą pompę. Jedną masz poniżej i w prawo od pompy wspomagania a drugą jeszcze bardziej w prawo i troszeczkę do góry. Takie gładkie na zewnątrz, nie rowkowane. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 hmm... dzisiaj na zimnym silniku zero chrobotania, więc nie wiem czy może to ja jestem przewrażliwiony co do poziomu płynu to jest na maxa, zawsze wszystko sprawdzam kilka razy w tygodniu a szczególnie olej, tak już mam bede to obserwował, w każdym razie dzięki za podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się