Jump to content

czerwona dioda pod wskaźnikiem paliwa?


KiF
 Share

Recommended Posts

Witam,

po chwilowym staniu (tak długo jak trwała kontrola policyjna) odpaliłem i zaświeciła się dioda pod wskaźnikiem paliwa w lewym dolnym rogu licznika, po chwili (ok 10 sec.) zgasła, co to oznacza? Samochód to wrx 2002.

Dziękuje za pomoc.

Pomuki:)

Link to comment
Share on other sites

jest i było ponad pół zbiornika, zdjęcia nie mam bo zgasła bardzo szybko, nie wiem jak wygląda rezerwa w nim bo zawsze tankuje jak wskazówka schodzi bo 1/4, nie czekam dłużej:p

 

chyba że zawiesił się pływak, jeżeli mówisz, że w tym miejscu znajduje się kontrola rezerwy

Link to comment
Share on other sites

może i śmieszne ale nie wiem bo nigdy nie doprowadzam do tego tankuje mnie więcej po ok 260 km i wchodzi około 42 litrów. W moich poprzednich samochodach kontrolka nie wyglądała jak czerwona dioda tylko jak dystrybutor, wolę zapytać co to może oznaczać bo Subaru to moje oczko w głowie:)

Link to comment
Share on other sites

(tak długo jak trwała kontrola policyjna)

a to juchy , podprowadzili cie paliwo :evil:

Link to comment
Share on other sites

(tak długo jak trwała kontrola policyjna)

a to juchy , podprowadzili cie paliwo :evil:

 

 

 

ale dali tylko pouczenie :D

 

 

Immobiliser?

raczej nie bo wydaje mi się że za to jest odpowiedzialny kontrolka w kształcie kluczyka na środku zegarów.

 

-- Wt maja 22, 2012 6:21 pm --

 

jeszcze jedno nie jestem pewien czy na 100 procent była to czerwona kontrolka może pomarańcz mam problemy z kolorami :(

Link to comment
Share on other sites

Taki intensywny pomarańcz wpadający czerwień :wink: Najlepiej zapytaj kobiete o "rodzaj" koloru :mrgreen:

 

z palety ral wychodzi mi ze to moze być:

paleta_ral.png

 

RAL 2009

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Na 100% tak.

 

Jak masz rezerwę, świeci się na żółto, no może żółto-pomarańczowo.

 

Generalnie słusznie, że się wystrzegasz zapalenia się tej kontrolki, bo jej pojawienie się to jest kiss of death :mrgreen:.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ok super dziękuje za odpowiedzi, mechanikiem nie jestem (do rozpoznania tej kontrolki rezerwy nie trzeba nim byś:D) to jest tylko moja pasja, którą będę cały czas rozwijał, nigdy dotąd nie spotkałem się z takim oznaczeniem rezerwy a po za tym było to co najmniej dziwne bo mam ponad pół baku. Nigdy nie czekam do końca bo nic mi to nie da a nie daj Boże w pobliżu nie będzie jakiejś "normalnej" stacji i zostanę na lodzie. Subarak to moje oczko w głowie i nasłuchuje, patrze i robię co możliwe, aby się ustrzec przed czymś nie po kojącym, dbam o niego lepiej niż o moją kobietę i często mi się za to obrywa, ale są priorytety :P

Link to comment
Share on other sites

po za tym było to co najmniej dziwne bo mam ponad pół baku

 

To faktycznie jest dziwne. Pytanie tylko, czy coś Ci się nie zacina we wskaźniku (strzałka nie opadła tak, jak powinna była).

Link to comment
Share on other sites

wskaźnik nie opadł, na zbiorniku tym zrobiłem dopiero 130km, także benzyna na pewno jeszcze była, samochód stał pod lekką górkę może pływak się zawiesił. Na szczęście to żadna awaria :)

Link to comment
Share on other sites

wskaźnik nie opadł, na zbiorniku tym zrobiłem dopiero 130km, także benzyna na pewno jeszcze była, samochód stał pod lekką górkę może pływak się zawiesił. Na szczęście to żadna awaria :)

 

 

sie ciesz, że Ci się zapaliła jak miałeś wachę :wink:

 

mnie sie nie zapaliła jak nie miałem :? na A4... w mordeczkę...

Link to comment
Share on other sites

Generalnie słusznie, że się wystrzegasz zapalenia się tej kontrolki, bo jej pojawienie się to jest kiss of death :mrgreen:.

 

Bez przesady, to nie "change engine". Jak się nie lata bokiem, to nic nie umrze.

Link to comment
Share on other sites

Bez przesady, to nie "change engine". Jak się nie lata bokiem, to nic nie umrze.

 

Nie mówiłem w tym kontekście. A jedynie w tym, że w moim STI, przy jego spalaniu i fakcie, że jeżdżę tylko na V-Power Racing 100, pojawienie się kontrolki powoduje przyspieszone bicie serca i nerwowe liczenie dystansu do najbliższego Shella :twisted:. Dodam, że mam wszelkie dłuższe trasy rozpisane dystansami pomiędzy kolejnymi Shellami :).

Link to comment
Share on other sites

Dodam, że mam wszelkie dłuższe trasy rozpisane dystansami pomiędzy kolejnymi Shellami :).

W fazie jeżdżenia na VPR dzwoniłem przed trasą na wybrane stacje, żeby dowiedzieć się, czy oferują - wyszukiwarka na shell.pl była bardzo do tyłu z danymi. :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...