Skocz do zawartości

Wydechy w naszych subarach


lulu18

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam 3" Fujitsubo catback i powiem tyle ,ze po zamontowaniu go na auto bylem mocno rozczarowany glosnoscia :roll: :P ale na dzien dzisiejszy jestem zadowolny ,ze mi nic nie wyje :mrgreen: Ab bylo glosniej musze tylko DP dokupic i remap zrobic :D

Tutaj sampel jak to gada :arrow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

h&s na małej puszcze nie jest taki cichy :mrgreen:

Dokładnie. Polecam H&S na dużej puszce, taki jak na zdjęciu u pio_ryf.

Pełny przelot nie będzie cichy. Jakby co jest jeszcze wersja 3", ale tego nigdy nie słyszałem.

Musi brzmieć pięknie.

ja mam pełny przelot 2,75" DP 2,5''CP i mała puszka powiem wam że jak ide ogniem to wszyscy słyszą :D , ale jak delikatnie to jest cicho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jest jakikolwiek sens zakladać 3"? Nie licząc być może dziwięku.

Poniżej 300 KM tylko dla własnego dobrego samopoczucia.

Myślę, że powyżej 350 KM to już obligatoryjnie.

Zgadzam się z przedmówcą. W przypadku aut turbo, pewien komfort sytuacji polega na tym, że im większa różnica ciśnień przed- i za turbiną, tym większy potencjał wydechu.

To co prawda duże uproszczenie zasad fizyki gazów, i mechaniki jednostek napędowych, jednak powyższa teoria ma zastosowanie w praktyce (z pominięciem pozostałego osprzętu silnika).

 

Z moich obserwacji wynika, że w EU wydechem o największym potencjale (dedykowanym do STi w formie "masówki") jest 3,5 cala (np. Fujitsubo). Sądzę, że - ponownie, pomijając pozostałe elementy osprzętu - da się krzesać na nim moce rzędu 600 - 700 PS. Wiem, że w Australii jeździ STi 2.0, strock' owane na 2,2 l. z wydechem o przelocie ok. 4 cali, które jest typową wydmuszką śmigającą po torach, i celującą w moce ok. 800 - 850 PS. Na żywo tego nie słyszałem, jednak na forach AU krążą żartobliwe informacje o tym, że auto odpalane na torze w okolicach Sydnej, słychać w Perth :wink: Cóż, wydech to prosta rura od turbo do końca, z tego co pamiętam zakończona małą puszką.

 

Nie pamiętam niestety, jaki wydech siedzi w białej imprezie z Finlandii, budowanej przez zespół Roger'a Clark'a, ale zakładam że skoro auto uzyskuje ok 800 , czy 900 PS (z podtlenkiem) to również należało by domniemywać, że to ok. 4 cali możliwie prostej rury.

 

Pozdrawiam

SpeedR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam niestety, jaki wydech siedzi w białej imprezie z Finlandii, budowanej przez zespół Roger'a Clark'a, ale zakładam że skoro auto uzyskuje ok 800 , czy 900 PS (z podtlenkiem) to również należało by domniemywać, że to ok. 4 cali możliwie prostej rury.

 

 

Jeżeli myślę o tej samej Imprezie to ma 860 km a wydech 3,5 cala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam 3.5' wydech od kata Blitza Nur Spec R ktory jest mega glosny na zewnatrz ale dla mnie przyjemny w srodku. W dalsze podroze nawet nikomu z przewozacych przezemnie osob nie przeszkadzal tak bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 11 miesięcy temu...

A mi ostatnio cos przy oryginalnej końcowej puszce przepuszcza i dopiero teraz zrobil się fajny bas :biglol:

Co proponujecie z nowych końcowych tłumików, co by ten bas podtrzymać?

Kusi mnie kol. różnoodległościowy, ale lubie niestety stan seryjno-oryginalny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...