Sasklacz Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 A jest jakikolwiek sens zakladać 3"? Nie licząc być może dziwięku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
California Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Sens jest przy grubszych modach. Ale jak grubych, to już się musi konkretnie ktoś bardziej wiedzący wypowiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 A jest jakikolwiek sens zakladać 3"? Nie licząc być może dziwięku. Poniżej 300 KM tylko dla własnego dobrego samopoczucia. Myślę, że powyżej 350 KM to już obligatoryjnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Ja mam 3" Fujitsubo catback i powiem tyle ,ze po zamontowaniu go na auto bylem mocno rozczarowany glosnoscia :roll: ale na dzien dzisiejszy jestem zadowolny ,ze mi nic nie wyje Ab bylo glosniej musze tylko DP dokupic i remap zrobic Tutaj sampel jak to gada :arrow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torro Opublikowano 30 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2012 h&s na małej puszcze nie jest taki cichy Dokładnie. Polecam H&S na dużej puszce, taki jak na zdjęciu u pio_ryf. Pełny przelot nie będzie cichy. Jakby co jest jeszcze wersja 3", ale tego nigdy nie słyszałem. Musi brzmieć pięknie. ja mam pełny przelot 2,75" DP 2,5''CP i mała puszka powiem wam że jak ide ogniem to wszyscy słyszą , ale jak delikatnie to jest cicho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpeedR Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 A jest jakikolwiek sens zakladać 3"? Nie licząc być może dziwięku. Poniżej 300 KM tylko dla własnego dobrego samopoczucia. Myślę, że powyżej 350 KM to już obligatoryjnie. Zgadzam się z przedmówcą. W przypadku aut turbo, pewien komfort sytuacji polega na tym, że im większa różnica ciśnień przed- i za turbiną, tym większy potencjał wydechu. To co prawda duże uproszczenie zasad fizyki gazów, i mechaniki jednostek napędowych, jednak powyższa teoria ma zastosowanie w praktyce (z pominięciem pozostałego osprzętu silnika). Z moich obserwacji wynika, że w EU wydechem o największym potencjale (dedykowanym do STi w formie "masówki") jest 3,5 cala (np. Fujitsubo). Sądzę, że - ponownie, pomijając pozostałe elementy osprzętu - da się krzesać na nim moce rzędu 600 - 700 PS. Wiem, że w Australii jeździ STi 2.0, strock' owane na 2,2 l. z wydechem o przelocie ok. 4 cali, które jest typową wydmuszką śmigającą po torach, i celującą w moce ok. 800 - 850 PS. Na żywo tego nie słyszałem, jednak na forach AU krążą żartobliwe informacje o tym, że auto odpalane na torze w okolicach Sydnej, słychać w Perth :wink: Cóż, wydech to prosta rura od turbo do końca, z tego co pamiętam zakończona małą puszką. Nie pamiętam niestety, jaki wydech siedzi w białej imprezie z Finlandii, budowanej przez zespół Roger'a Clark'a, ale zakładam że skoro auto uzyskuje ok 800 , czy 900 PS (z podtlenkiem) to również należało by domniemywać, że to ok. 4 cali możliwie prostej rury. Pozdrawiam SpeedR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emdzejj Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Nie pamiętam niestety, jaki wydech siedzi w białej imprezie z Finlandii, budowanej przez zespół Roger'a Clark'a, ale zakładam że skoro auto uzyskuje ok 800 , czy 900 PS (z podtlenkiem) to również należało by domniemywać, że to ok. 4 cali możliwie prostej rury. Jeżeli myślę o tej samej Imprezie to ma 860 km a wydech 3,5 cala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platon Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Mam 3" H&S ze sportowym cat'em. Bardzo przyjemny na zewnątrz ale trochę głośny w środku. :? Trzeba się przyzwyczaić. Bulgot jednak klasyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Posiadam 3.5' wydech od kata Blitza Nur Spec R ktory jest mega glosny na zewnatrz ale dla mnie przyjemny w srodku. W dalsze podroze nawet nikomu z przewozacych przezemnie osob nie przeszkadzal tak bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek80 Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Jaki będzie efekt jak założę końcowy tłumik sti do wrx no i może ktoś mi powie czy tłumik do sedana i do kombi jest taki sam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 bolek80, o ile dobrze pamietam jest taki sam ale trzeba przespawać uchwyty. Ale mogę sie mylić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek80 Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 A efekt?Chodzi mi o delikatne podkreślenie dzwięku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 czy warto majstrować przy wydechu w dyszlu :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 bolek80, efekt jakiś bedzie ale najlepiej zrobic przelotowy wydech. stach1111, wg mnie nie warto :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 bolek80, efekt jakiś bedzie ale najlepiej zrobic przelotowy wydech. stach1111, wg mnie nie warto :wink: why? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 czy warto majstrować przy wydechu w dyszlu :?: pewnie, ze warto.. nie dla dzwieku, ale dla dodatkowych Nm... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 czy warto majstrować przy wydechu w dyszlu :?: pewnie, ze warto.. nie dla dzwieku, ale dla dodatkowych Nm... no właśnie,może ktoś ma doświadczenie :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abbaman Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 A mi ostatnio cos przy oryginalnej końcowej puszce przepuszcza i dopiero teraz zrobil się fajny bas Co proponujecie z nowych końcowych tłumików, co by ten bas podtrzymać? Kusi mnie kol. różnoodległościowy, ale lubie niestety stan seryjno-oryginalny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Polubisz bardziej bulgot po zalozeniu kolektora rownoodleglosciowego niz stan seryjno-oryginalny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abbaman Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Polubisz bardziej bulgot po zalozeniu kolektora rownoodleglosciowego niz stan seryjno-oryginalny Równoodległościowy to chyba własnie mam w oryginale od urodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Pomylka mialem napisac roznoodleglosciowy Zmodyfikuj to i nie bedziesz zalowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się