Skocz do zawartości

S.Impreza II 2.5 AWD 177KM problem z Alarmem :/


jarmen

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mianowicie sprawa wygląda tak,

auto posiada alarm, ale nie ma guzika na kluczyku,

po drugie są dwie opcje zamknięcia auta

pierwsza to ręczne zamknięcie drzwi i drzwi kierowcy z kluczyka ale wtedy nie włącza sie alarm

druga opcja to przed wyjściem z auta naciskam lock&security i zapala się czerwona dioda security

zamykając drzwi migną światła i alarm jest włączony, ale kiedy otwieram drzwi zaczyna wyć :/

i żeby go wyłączyć muszę dwa razy przekręcić kluczyk w stacyjce i dopiero wyłącza się alarm i odpala

nieco problematyczna sprawa i męcząca wygląda jakbym kradł auto :D

podobno trzeba w zamku dłużej przekręcić czy coś ale nie wychodzi mi :/

i nie wiem o co kaman

mam dwa kluczyki ale na żadnym nie ma przycisku

auto ogólnie jest ze stanów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jak miałem WRX US kupiłem pilota na ebay i kicha nie mogłem zaprogramować wg instrukcji. Potem pojechałem do firmy zakładajacej alarmy w Poznaniu i dopasowali mi pilota do zamka centralnego za 150 pln i po kłopocie. Ręczne zamykanie przy US antynapadzie to był koszmar.

 

-- Cz maja 17, 2012 2:25 pm --

 

Acha pokombinuj bo mi udawało się otworzyć z ręki bez załączenia alarmu a raczej antynapadu bo US alarmu nie mają 9także problem z ubezpieczeniem). Najlepiej jak pisałem wczesnie załóź sobie alarm z pilotem który otworzy ci centralny zamek.

Ja przed odapleniem silnika chyba zamykałem się w samochodzie i dopiero potem odpalałem. No i jak wysiadałem to zawsze ręcznie od środka zamykałem wszystkie drzwi potem ręcznie otwierałem tylko drzwi kierowcy , wysiadalem i kluczykiem zamykałem drzwi. wtedy możesz otworzyc kluczykiem i syrema sie nie włączy (u mnie syreme wyłączało potrójne przekręcenie stacyjni z pozycji otwartej na zamknietą (palą się kontrolki silnik nie)

 

Straszny obciach jak miałem pasażerkę i musiałem pierwszy wejść do środka i od wewnątrz otworzyc drzwi pasażera :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukałem w instrukcji i znalazłem że można zrobić "disarm" przez szybkie 3 krotne przekręcenie kluczyka w LOCK na ON w drzwiach i niby ma się wyłączyć alarm ale nic :/

raz mi się udało ale nie wiem nawet jak

jadę dorobić chyba jakiś pilot bo to mega męczące jest :D:D hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Nie do końca wszystko zrozumiałem, ale mój problem jest chyba tylko podobny, nie taki sam.

Mój STI'07 US ma pilota. Zamykanie działa na wszystkie drzwi, ale przy otwieraniu, odblokowują się jedynie drzwi kierowcy. Pozostałe muszę otwierać ze środka, za pomocą przycisku na drzwiach kierowcy. Czy to normalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój STI'07 US ma pilota. Zamykanie działa na wszystkie drzwi, ale przy otwieraniu, odblokowują się jedynie drzwi kierowcy. Pozostałe muszę otwierać ze środka, za pomocą przycisku na drzwiach kierowcy. Czy to normalne?

@@Beavis, to chyba normalne, bo też tak mam. Gdy raz wcisnę przycisk otwierania drzwi to odblokują się tylko drzwi kierowcy. Natomiast gdy wcisnę przycisk dwa razy to otwierają się wszystkie drzwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Natomiast gdy wcisnę przycisk dwa razy to otwierają się wszystkie drzwi.

A widzisz tego, to nie wiedziałem :huh:

Czy zamknięcie z pilota oznacza jedynie zamknięcie zamka centralnego w takim razie? Alarm uzbraja się jedynie przez naciśnięcie przycisku w boczku drzwi kierowcy i zamknięcie drzwi, czy również przez pilota?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...