Jump to content

Nurburgring 30.06-01.07.12


maciekSubru
 Share

Recommended Posts

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

O, bede obserwowal ten watek :twisted:

karkonoski jest w tym czasie :lol:

Link to comment
Share on other sites

O, bede obserwowal ten watek :twisted:

karkonoski jest w tym czasie :lol:

A nie 01-03.06?

A sorry , nie popatrzylem na miesiąc :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Koszta ??

 

Przy założeniu minimum 8 okrążeń, trzeba dodać: przegląd przed wyjazdem z wymianą oleju, klocki, pewnie też tarcze, komplet opon, dojazd, okrążenia, hotel, żarcie. Dobrze też sprawdzić zawieszenie, zrobić zbieżność (na tor) i geometrię (dla bezpieczeństwa).

 

Konieczne jest posiadanie rezerwy na naprawę band, holowanie z toru, a niewykluczone też, że odszkodowania za zamknięcie toru w związku z większym dzwonem z Twojej winy :twisted:.

 

Podlicz sobie wszystko według swojego standardu, będziesz znał sumę 8-). Stała w tej układance jest tylko cena jednego okrążenia na torze, metra band i holowania.

Link to comment
Share on other sites

Przemeq, oj tam oj tam :mrgreen:

 

 

Jak sie tam jedzie przejechac to opony itd nie maja znaczenia... o bandach nie wspominajac. Co innego jak ktos ma zamiar lamac rekordy i byc szybszym od Mäkinena :roll:

Link to comment
Share on other sites

Co innego jak ktos ma zamiar lamac rekordy i byc szybszym od Mäkinena :roll:

 

Z drugiej strony jaki jest sens tam jechać tylko po to, by się wozić? Dla mnie - żaden :twisted:.

Link to comment
Share on other sites

Koszta ??

 

Przy założeniu minimum 8 okrążeń, trzeba dodać: przegląd przed wyjazdem z wymianą oleju, klocki, pewnie też tarcze, komplet opon, dojazd, okrążenia, hotel, żarcie. Dobrze też sprawdzić zawieszenie, zrobić zbieżność (na tor) i geometrię (dla bezpieczeństwa).

 

Konieczne jest posiadanie rezerwy na naprawę band, holowanie z toru, a niewykluczone też, że odszkodowania za zamknięcie toru w związku z większym dzwonem z Twojej winy :twisted:.

 

Podlicz sobie wszystko według swojego standardu, będziesz znał sumę 8-). Stała w tej układance jest tylko cena jednego okrążenia na torze, metra band i holowania.

 

 

Az tryskam po twoim poscie optymiznem...

Ale na bank kalkulacja bedzie ciekawa :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Konieczne jest posiadanie rezerwy na naprawę band, holowanie z toru, a niewykluczone też, że odszkodowania za zamknięcie toru w związku z większym dzwonem z Twojej winy .

 

AC nie zadziała ?

 

 

AC nie działa z tego co słyszałem musisz wszystko uregulowac w EURO i to cash!!

Link to comment
Share on other sites

Mi wychodzi 2-5 tys. euro :mrgreen: W zależności od rozwoju wydarzeń :twisted:

 

5 to może trochę dużo, natomiast znam osobiście takich, którzy skończyli na 15K (z naprawą samochodu).

 

Co do ubezpieczenia: polscy ubezpieczyciele jeszcze się nie zorientowali, że można robić wyłączenie odpowiedzialności na "płatne autostrady w Niemczech". Tak robią np. brytyjscy, bo wiedzą, że Ring to jedyna płatna publiczna droga w Reichu :twisted:.

 

Należy więc po prostu wczytać się w drobny druczek w polisie. Jeśli nie ma takiego wyłączenia, to hulaj dusza :twisted:.

 

a potrafisz inaczej :?: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

No cóż - w takich chwilach przypominam np. drugie miejsce na Cynie VII. Miałeś kiedyś wyższe na którejś z Cyn? :twisted: Dodam, że jechałem wówczas mocno niedopracowanym turbodziadkiem, a nie praktycznie topową n-ką, jak niektórzy :P.

 

Ja startuję rzadko, ale jak już startuję, to skutecznie 8).

 

AC nie działa z tego co słyszałem musisz wszystko uregulowac w EURO i to cash!!

 

Nie. Przyjmują karty. Potem zgłaszasz to wszystko z AC i powinni oddać - z zastrzeżeniem tego, co napisałem na początku posta.

Link to comment
Share on other sites

mazi666 napisał(a):

AC nie działa z tego co słyszałem musisz wszystko uregulowac w EURO i to cash!!

 

 

Nie. Przyjmują karty. Potem zgłaszasz to wszystko z AC i powinni oddać - z zastrzeżeniem tego, co napisałem na początku posta

 

to ile w tysiacach euro trzeba wziasc na czarna godzine ? :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

wziasc

 

wziąĆ :twisted:

 

to ile w tysiacach euro

 

Zależnie od polotu ale napewno nie mało. Choć przeżycia napewno są niezapomniane po kilku kółkach na tym torze :)

Link to comment
Share on other sites

No cóż - w takich chwilach przypominam np. drugie miejsce na Cynie VII.

 

 

wow :shock:

 

Miałeś kiedyś wyższe na którejś z Cyn?

 

"lewy prosty"

 

 

Dodam, że jechałem wówczas mocno niedopracowanym turbodziadkiem, a nie praktycznie topową n-ką, jak niektórzy :P.

 

oraz "cios zdecydowanie poniżej pasa" :P

 

 

Ja startuję rzadko, ale jak już startuję, to skutecznie 8).

 

 

...ale teraz to już fantazjujesz :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

a potrafisz inaczej :?: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

No cóż - w takich chwilach przypominam np. drugie miejsce na Cynie VII. Miałeś kiedyś wyższe na którejś z Cyn? :twisted: Dodam, że jechałem wówczas mocno niedopracowanym turbodziadkiem, a nie praktycznie topową n-ką, jak niektórzy :P.

 

Ja startuję rzadko, ale jak już startuję, to skutecznie 8).

 

bo ja jezdzic nie potrafie... ale lubie... :mrgreen: aaaaa no i n-ka nie byla "praktycznie topowa" ona byla topowa... tylko drobny szczegol w specyfikacji asfaltowej 8)

 

impreza szykuje sie b.fajna... jesli wypali :idea: zabierz swoj "woz", bedzie bardzo fajnie :idea: a o to idzie przede wszystkim... :idea: bedzie co na FB wrzucic :idea::P

Link to comment
Share on other sites

No cóż - w takich chwilach przypominam np. drugie miejsce na Cynie VII. Miałeś kiedyś wyższe na którejś z Cyn? :twisted: Dodam, że jechałem wówczas mocno niedopracowanym turbodziadkiem, a nie praktycznie topową n-ką, jak niektórzy :P.

 

Ja startuję rzadko, ale jak już startuję, to skutecznie 8).

 

Przypomina mi to trochę pewien wpis na FB niejakiego Rafała :twisted: , brakuje tylko wyzwania o zakład :mrgreen: :wink:

Link to comment
Share on other sites

rozmawiałiśmy Maćku... Ja chcę pojechać po urlopie tzn. 7.8 i napieram.

Wcześniej mam zaklepane promy na rejetsrcji Subaru i słbo by było... Rozwód by był :roll:

 

Ja raczej też ni będę jechał na POM po Ringu :twisted: Dlatego zbieram ekipe na 7.8...

Link to comment
Share on other sites

 

Ale chyba kto był z was na NRB Ring to chyba nie napinaliście sie jakbyscie mieli jechac o Łorld Ciampionczip ? :P

 

Ja sie spinalem żeby sie nie zesikac ze strachu ... i szczęścia ... bo to taka mieszanka uczuć tam człowieka bierze :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...