Jump to content

zawieszenie??


hubas89
 Share

Recommended Posts

witam wszystkich subarowiczow :) mam pytanie odnosnie zawieszenie, posiadam subaru impreza kombi 94r i chcialbym go obnizyc i usztywnic lecz nie wiem czy lepiej dac zawieszenie gwintowane czy sportowe amorki i sprezyny.

z gory dzieki za pomoc

Link to comment
Share on other sites

Do WRX-a poszedłem w zestaw z STI - amory, sprężyny i staby. Jestem zadowolony. Prześwit bez zmian. Prowadzenie in plus, komfort wciąż znośny. Jak masz wolnego ssaka, to pewnie zestaw z GT będzie już dużym progresem. Tyle że w takim przypadku nie obniżysz.

Link to comment
Share on other sites

looser,

o czym piszesz?

 

chcialbym go obnizyc i usztywnic lecz nie wiem czy lepiej dac zawieszenie gwintowane czy sportowe amorki i sprezyny.

 

jak zrobisz z niego taczkę, to plomby zgubisz...

masz kilka opcji, np AGX + eibach, KYB UltraSR+eibach, Emotorsport ma chyba jakiś gwint...

to tego grubsze staby, dobry gumki do zawieszenia, kazio klei rozpórki na tył. Mała kasa a dobry efekt.

 

Albo nie cuduj, tylko ciesz się, tym, że samochód jeździ. Załóż zawias od WRXa, będziesz miał twardo ale wyżej. Nie będziesz musiał uważać na kartkę papieru leżącą na ulicy. Na dziurach nie będziesz liczył, czy zęby są na swoim miejscu. Kombiacz się zacznie dobrze prowadzić.

Link to comment
Share on other sites

looser,

o czym piszesz?

 

chcialbym go obnizyc i usztywnic lecz nie wiem czy lepiej dac zawieszenie gwintowane czy sportowe amorki i sprezyny.

 

 

A piszę o tym, że niektórzy na tym Forum zauważyli, że na częściach z STI auto się lekko obniżyło. Jest obniżenie i utwardzenie? Jest :)

Link to comment
Share on other sites

dziekuje bardzo za pomoc. jak cos juz zrobie to dam znac na czym stoi, ale chyba mnie przekonano do zawiasu z wrx-a

jeszcze raz wielkie dzieki

pozdrawiam

 

-- Pt maja 11, 2012 10:22 am --

 

mam jeszcze pytanie co do silnika chce zrobic przekladke z 1.8 na 2.0 turbo bo ogolnie zaczynam przygode z subaru i chce go zrobic calego po swojemu :)

chcialbym sie dowiedziec czy droga jest taka zabawa i moze jakies propozycje silnikow wmiare mocnych

Link to comment
Share on other sites

mam jeszcze pytanie co do silnika chce zrobic przekladke z 1.8 na 2.0 turbo bo ogolnie zaczynam przygode z subaru i chce go zrobic calego po swojemu :)

chcialbym sie dowiedziec czy droga jest taka zabawa i moze jakies propozycje silnikow wmiare mocnych

 

 

No jak chcesz przekładać sam silnik to trochę nie bardzo :-/ Za silnikiem musi iść od razu cały układ przeniesienia napędu, lepszy hamulec ... wszystko tak żeby wytrzymało praktycznie jeszcze raz taką moc

 

Najlepszym sposobem posiadania Subaru turbo jest sprzedanie tego co masz i po prostu kupienie GT, WRX ewentualnie STi 8)

Link to comment
Share on other sites

hubas89, zawias ... sprawdź sobie opinie o sprężynach Eibach Pro Kit i amorki KYB AGX, wielu na tym zestawie jeździ i są zadowoleni.

 

a co do przełożenia 2.0T w miejsce 1.8 .... taniej Cie wyniesie sprzedać 1.8 i kupić od razu "gotowego" GT ;-) .. chyba że masz za darmo wszystkie części (albo całego rozbitego GT) i chcesz się pobawić w ich przełożenie ...

Link to comment
Share on other sites

Co do montażu układu 4WD do budy 2WD, to chyba nie jest to wcale takie proste. Z tego co pamiętam jest znacząca różnica w podłodze z tyłu i się nie da. Poszukaj na forum informacji na ten temat zanim zaczniesz....

Link to comment
Share on other sites

Jest problem. Wywalasz wszystko z n/a i wkladasz od turbo. Prawie wszystko sie rozni. Lepiej kup od razu turbo i to traktuj jako baze do "zrobienia po swojemu".

A jak juz ladowac kase to w sedana i pakowac graty z new age. Jest pozniej szansa odzyskac nieco kasy.

I zadnych gleb;-) zawas z sti jest nadwystarczajacy

Link to comment
Share on other sites

looser,

o czym piszesz?

 

chcialbym go obnizyc i usztywnic lecz nie wiem czy lepiej dac zawieszenie gwintowane czy sportowe amorki i sprezyny.

 

 

A piszę o tym, że niektórzy na tym Forum zauważyli, że na częściach z STI auto się lekko obniżyło. Jest obniżenie i utwardzenie? Jest :)

Masz WRXa buga , kolega pisze o GC z 94r, widzisz delikatną różnicę? :)

Link to comment
Share on other sites

looser,

o czym piszesz?

 

chcialbym go obnizyc i usztywnic lecz nie wiem czy lepiej dac zawieszenie gwintowane czy sportowe amorki i sprezyny.

 

 

A piszę o tym, że niektórzy na tym Forum zauważyli, że na częściach z STI auto się lekko obniżyło. Jest obniżenie i utwardzenie? Jest :)

Masz WRXa buga , kolega pisze o GC z 94r, widzisz delikatną różnicę? :)

 

 

Ano widzę, dlatego per analogia pisałem o częściach z GT. Nie będzie niżej / twardziej?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...