Skocz do zawartości

zawieszenie??


hubas89

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich subarowiczow :) mam pytanie odnosnie zawieszenie, posiadam subaru impreza kombi 94r i chcialbym go obnizyc i usztywnic lecz nie wiem czy lepiej dac zawieszenie gwintowane czy sportowe amorki i sprezyny.

z gory dzieki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do WRX-a poszedłem w zestaw z STI - amory, sprężyny i staby. Jestem zadowolony. Prześwit bez zmian. Prowadzenie in plus, komfort wciąż znośny. Jak masz wolnego ssaka, to pewnie zestaw z GT będzie już dużym progresem. Tyle że w takim przypadku nie obniżysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

looser,

o czym piszesz?

 

chcialbym go obnizyc i usztywnic lecz nie wiem czy lepiej dac zawieszenie gwintowane czy sportowe amorki i sprezyny.

 

jak zrobisz z niego taczkę, to plomby zgubisz...

masz kilka opcji, np AGX + eibach, KYB UltraSR+eibach, Emotorsport ma chyba jakiś gwint...

to tego grubsze staby, dobry gumki do zawieszenia, kazio klei rozpórki na tył. Mała kasa a dobry efekt.

 

Albo nie cuduj, tylko ciesz się, tym, że samochód jeździ. Załóż zawias od WRXa, będziesz miał twardo ale wyżej. Nie będziesz musiał uważać na kartkę papieru leżącą na ulicy. Na dziurach nie będziesz liczył, czy zęby są na swoim miejscu. Kombiacz się zacznie dobrze prowadzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

looser,

o czym piszesz?

 

chcialbym go obnizyc i usztywnic lecz nie wiem czy lepiej dac zawieszenie gwintowane czy sportowe amorki i sprezyny.

 

 

A piszę o tym, że niektórzy na tym Forum zauważyli, że na częściach z STI auto się lekko obniżyło. Jest obniżenie i utwardzenie? Jest :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziekuje bardzo za pomoc. jak cos juz zrobie to dam znac na czym stoi, ale chyba mnie przekonano do zawiasu z wrx-a

jeszcze raz wielkie dzieki

pozdrawiam

 

-- Pt maja 11, 2012 10:22 am --

 

mam jeszcze pytanie co do silnika chce zrobic przekladke z 1.8 na 2.0 turbo bo ogolnie zaczynam przygode z subaru i chce go zrobic calego po swojemu :)

chcialbym sie dowiedziec czy droga jest taka zabawa i moze jakies propozycje silnikow wmiare mocnych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam jeszcze pytanie co do silnika chce zrobic przekladke z 1.8 na 2.0 turbo bo ogolnie zaczynam przygode z subaru i chce go zrobic calego po swojemu :)

chcialbym sie dowiedziec czy droga jest taka zabawa i moze jakies propozycje silnikow wmiare mocnych

 

 

No jak chcesz przekładać sam silnik to trochę nie bardzo :-/ Za silnikiem musi iść od razu cały układ przeniesienia napędu, lepszy hamulec ... wszystko tak żeby wytrzymało praktycznie jeszcze raz taką moc

 

Najlepszym sposobem posiadania Subaru turbo jest sprzedanie tego co masz i po prostu kupienie GT, WRX ewentualnie STi 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hubas89, zawias ... sprawdź sobie opinie o sprężynach Eibach Pro Kit i amorki KYB AGX, wielu na tym zestawie jeździ i są zadowoleni.

 

a co do przełożenia 2.0T w miejsce 1.8 .... taniej Cie wyniesie sprzedać 1.8 i kupić od razu "gotowego" GT ;-) .. chyba że masz za darmo wszystkie części (albo całego rozbitego GT) i chcesz się pobawić w ich przełożenie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do montażu układu 4WD do budy 2WD, to chyba nie jest to wcale takie proste. Z tego co pamiętam jest znacząca różnica w podłodze z tyłu i się nie da. Poszukaj na forum informacji na ten temat zanim zaczniesz....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest problem. Wywalasz wszystko z n/a i wkladasz od turbo. Prawie wszystko sie rozni. Lepiej kup od razu turbo i to traktuj jako baze do "zrobienia po swojemu".

A jak juz ladowac kase to w sedana i pakowac graty z new age. Jest pozniej szansa odzyskac nieco kasy.

I zadnych gleb;-) zawas z sti jest nadwystarczajacy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

looser,

o czym piszesz?

 

chcialbym go obnizyc i usztywnic lecz nie wiem czy lepiej dac zawieszenie gwintowane czy sportowe amorki i sprezyny.

 

 

A piszę o tym, że niektórzy na tym Forum zauważyli, że na częściach z STI auto się lekko obniżyło. Jest obniżenie i utwardzenie? Jest :)

Masz WRXa buga , kolega pisze o GC z 94r, widzisz delikatną różnicę? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

looser,

o czym piszesz?

 

chcialbym go obnizyc i usztywnic lecz nie wiem czy lepiej dac zawieszenie gwintowane czy sportowe amorki i sprezyny.

 

 

A piszę o tym, że niektórzy na tym Forum zauważyli, że na częściach z STI auto się lekko obniżyło. Jest obniżenie i utwardzenie? Jest :)

Masz WRXa buga , kolega pisze o GC z 94r, widzisz delikatną różnicę? :)

 

 

Ano widzę, dlatego per analogia pisałem o częściach z GT. Nie będzie niżej / twardziej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...