Legacy96 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 W moim 2.0 XT rura miedzy turbo a IC jest owinieta jakas gabka samoprzylepna. Nie wiem po co to, czy izolacja termiczna ? Czy tez dzwiekowa ? Gabka ta sie juz kruszy, pytanie czy jest potrzebna czy nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Sam sie kiedyś zastanawiałem , po co ona jest potrzebna , i szczerze za cholerę dalej nie wiem po co , gabka, nie jest jakimś hiper izolatorem ciepła, ani hałasu, w tych czasach były znacznie lepsze materiały już Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Chodzi o utrzymanie niższej temperatury z IC do turbiny. Mam silnik elektryczny 10KW opatulony jakimś specjalnym kocem, co ciekawe po jego zdjęciu tempetarutura na obudowie i hałas wzrastają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Chodzi o utrzymanie niższej temperatury z IC do turbiny. Mam silnik elektryczny 10KW opatulony jakimś specjalnym kocem, co ciekawe po jego zdjęciu tempetarutura na obudowie i hałas wzrastają. Słuchaj ja to rozumiem, i to jest ok, bo tez stosujemy przy np. Fmic owijanie rur materiałem izolujacym , ale to nie jest gabka o grubości 3 mm , i rura z ypipu do turbo ma moze z 10cm , więc dla mnie żadna odległość, mało tego potem tego nie stosowali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Odległość nie jest rzeczywiście duża. Wyszło im z obliczeń że po zastosowaniu izolatora jest może 2 KM więcej, a w praktyce po latach żadna różnica. Częsta praktyka. Nic tak nie uczy konstruktorów jak użytkownicy ich własnych wynalazków. Cartif. Sam wiesz ile rzeczy byś zmienił w Subaru po latach napraw i użytkowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Odległość nie jest rzeczywiście duża. Wyszło im z obliczeń że po zastosowaniu izolatora jest może 2 KM więcej, a w praktyce po latach żadna różnica. Częsta praktyka. Nic tak nie uczy konstruktorów jak użytkownicy ich własnych wynalazków.Cartif. Sam wiesz ile rzeczy byś zmienił w Subaru po latach napraw i użytkowania. Bardzo możliwe , ze jest tak jak mówisz , ja już czasami sam nie wiem co bym zmienił , bo jest spory metlik, i rozrzut wsród użytkowników , ale dla mnie wzorem jest jednak Ngrupa, i rajdowki SuBARU, z nic niezapowiadajacego sie N14 , zrobili w ciagu dwóch lat auto wygrywajace często lub konkurujące do S2000 , gdzie EVO moze tylko pomarzyć :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 ja już czasami sam nie wiem co bym zmienił , bo jest spory metlik, i rozrzut wsród użytkowników , ale dla mnie wzorem jest jednak Ngrupa, i rajdowki SuBARU, z nic niezapowiadajacego sie N14 , zrobili w ciagu dwóch lat auto wygrywajace często lub konkurujące do S2000 , gdzie EVO moze tylko pomarzyć :roll: Cartif. Dołożyłbyś 4WD do Focusa RS jako standard z fajną szperą cierną i jakimś torsenem. Nie wiem co oni zrobili że nie pociągneli wału...Tego nie kumam. A do subaru - trochę gadżetów z N-grupy i byłoby git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 ja już czasami sam nie wiem co bym zmienił , bo jest spory metlik, i rozrzut wsród użytkowników , ale dla mnie wzorem jest jednak Ngrupa, i rajdowki SuBARU, z nic niezapowiadajacego sie N14 , zrobili w ciagu dwóch lat auto wygrywajace często lub konkurujące do S2000 , gdzie EVO moze tylko pomarzyć :roll: Cartif. Dołożyłbyś 4WD do Focusa RS jako standard z fajną szperą cierną i jakimś torsenem. Nie wiem co oni zrobili że nie pociągneli wału...Tego nie kumam. A do subaru - trochę gadżetów z N-grupy i byłoby git. Dolozylbym w ciemno , choćby był typu Haldex Ver. 4 , szczególnie ze ten silnik ma ogromny potencjał i jest pancerny , a Volvo zrobiło coś takiego :roll: tylko chyba nie jest sprzedawane Graty Ngrupowe czy rodem STI są naprawdę zajebiste :roll: , szkoda ze w POlsce i nie tylko są mało popularne i dostępne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Przejechałem sie Focusem ST225 podkręconym do 260 KM. Szedł jak burza a ja jako pasażer wgniotłem stopami podłogę...Gdyby miał 4WD ustawiłbym się po niego w kolejce. Nie mówiąc o używanym RS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się