Skocz do zawartości

Subaru Legacy 2.0 DIT 300KM 400NM CVT


Kario

Rekomendowane odpowiedzi

o megance RS rzeczywiście sporo dobrego słyszałem i jak miałbym brać sportowe auto przednionapędowe to byłabyto z pewnością jedna z lepszych ofert!

chyba jednak wolałbym 4x4 bo fajniej i pewniej w zimie...

Alfy są fajne,chyba troche zawodne a ja tego nie lubie.Mito jest piękne.

 

W nowszych alfach jakoś i trwałość bardzo podskoczyła, to już trochę taki utarty stereotyp. Subaru N/A to nie jest ale nie jest tak źle:)

 

A Brera jest nadprogramowo piękna:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam sie że w ramach downsizeingu niebawem znikną wszystkie jednostki wzdłużne(patrz BMW)

 

z ciekawoscia czytam te polemike i raczej podzielam Twoje zdanie, ale z tym o BMW to troche daleko sie posunales ;-) Jedyne BMW z silnikiem zamontowanym poprzecznie to niedawno zaprezentowany Concept Active Tourer (czyli nawet nie auto seryjne), a to wylacznie dlatego, ze tylko takie rozwiazanie umozliwialo uzyskanie duzej ilosci miejsca we wnetrzu przy jednoczesnie krotkim rozstawie osi. Poza tym, chyba w minivanie to bez znaczenia? ;)

 

Masz racje,pewnie mnie troche poniosło.

Chodziło mi o to że BMW odchodzi o klasycznego 6-cio cylindrowna na rzecz 4+turbo(2.8i),to też takie odejście od tradycji i podejrzewam że fani BMW nie lekko to przyjęli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam sie że w ramach downsizeingu niebawem znikną wszystkie jednostki wzdłużne(patrz BMW)

BMW przechodzi na FWD ?

 

Narzekacie jak stare baby ;) .... jeżeli porównamy stare i nowe RS6 to okazuje się, że to nowe ma mniejszy silnik ale i tak jest szybsze ... podobnie jest w innych klasach. Litry nie jeżdżą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@stach1111, a to fakt. 6ka pozostaje w niewielu modelach, ale i to znow jest efekt pracy eko-terrorystow. Jedyne co BMW moze dalej robic to dowodzic swojego kunsztu inzynieryjnego w tworzeniu silnikow 4-cylindrowych, ba nawet 3-cylindrowych!

 

I jestem pewien, ze w Subaru mysli sie tak samo - czyli cholera kaza nam kastrowac nasze auta, co robic Matushito-san? No nic, stawiamy dalej na to, co dla nas oznacza marka czyli bokser i S-AWD. Oni tez nie sa glupi i wiedza, ze marka potrzebuje elementow charakterystycznych, zeby miec tozsamosc. Bo tylko marka z tozsamoscia ma szanse na sukces (...byt?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co BMW moze dalej robic to dowodzic swojego kunsztu inzynieryjnego w tworzeniu silnikow 4-cylindrowych, ba nawet 3-cylindrowych! I jestem pewien, ze w Subaru mysli sie tak samo...

 

Będzie 3-cylindrowy bokser ? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co BMW moze dalej robic to dowodzic swojego kunsztu inzynieryjnego w tworzeniu silnikow 4-cylindrowych, ba nawet 3-cylindrowych! I jestem pewien, ze w Subaru mysli sie tak samo...

 

Będzie 3-cylindrowy bokser ? :D

bedzie 2-cylindrowiec ;):lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co BMW moze dalej robic to dowodzic swojego kunsztu inzynieryjnego w tworzeniu silnikow 4-cylindrowych, ba nawet 3-cylindrowych! I jestem pewien, ze w Subaru mysli sie tak samo...

 

Będzie 3-cylindrowy bokser ? :D

bedzie 2-cylindrowiec ;):lol:

To akurat jest mało innowacyjne. :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) marka potrzebuje elementow charakterystycznych, zeby miec tozsamosc. Bo tylko marka z tozsamoscia ma szanse na sukces (...byt?)

i w tym miejscu przychodzi mi do glowy to, co Dyrekcja pisala jakis czas temu: ze niby strategia Subaru nie jest zdobywanie wiekszego udzialu w rynku... moze to jest wlasnie sluszna droga? sprzedawac mniej wiecej okreslona ilosc aut z nadzieja, ze fani marki co jakis czas beda wymieniac swoje Subaraki na nowszy model... :)

 

To akurat jest mało innowacyjne. :rolleyes:

ale za to ile miejsca pod maska :idea::mrgreen:

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i w tym miejscu przychodzi mi do glowy to, co Dyrekcja pisala jakis czas temu: ze niby strategia Subaru nie jest zdobywanie wiekszego udzialu w rynku... moze to jest wlasnie sluszna droga? sprzedawac mniej wiecej okreslona ilosc aut z nadzieja, ze fani marki co jakis czas beda wymieniac swoje Subaraki na nowszy model...

 

Szczerze Ci powiem, ze "gdybym ja...." - to wlasnie taka strategie bym obral, szczegolnie prowadzac marke, ktora lubi uwazac sie za "premium". Bezposrednim dowodem na to, ze firma dziala, sa przeciez odpowiednie zyski, a nie sprzedaz! Niestety wielu managerow o tym dawno zapomnialo i wciaz obiera sie za cel najwieksza ilosc sprzedanych aut w danym segmencie, rynku, przemysle... nie tedy droga!

 

Ale kim ja jestem, tylko smarkatowatym, niedoswiadczonym i nie znajacym sie na rzeczy pionkiem... :mellow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie:) To jak to było z tymi opiniami formułowanymi na podstawie doświadczeń?? Oj nieładnie:) Szkoda, że dopiero za 4 razem odpowiedziałeś na pytanie. Dobrze to nie świadczy

za czwartym ? zacytuj mi trzy poprzednie razy

 

To przy pierwszym odpaleniu 2011 pierwsze co pomyślałem to "King is Back" , warczy, charczy, burczy, skrzypi i zawias odpowiedni. Do tego najszybszy w historii i z odpowiednio wiejskim skrzydłem i wielkimi wlotami. Jak dla mnie duży skok jakościowy:)

 

nie do konca widze zwazek tym bardziej ze ani slowa nie napisalem tu o STI poza tym ze jest za drogi , wiec w swoim stylu czepiasz sie zeby sie czepic.

A czy ma klimat ? zdecydowanie mniejszy niz poprzednie modele.Sprawa wyglada jak zwykle dyskujyjna mi osoboscie bardzo podoba sie zwykly lanos.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) marka potrzebuje elementow charakterystycznych, zeby miec tozsamosc. Bo tylko marka z tozsamoscia ma szanse na sukces (...byt?)

i w tym miejscu przychodzi mi do glowy to, co Dyrekcja pisala jakis czas temu: ze niby strategia Subaru nie jest zdobywanie wiekszego udzialu w rynku... moze to jest wlasnie sluszna droga? sprzedawac mniej wiecej okreslona ilosc aut z nadzieja, ze fani marki co jakis czas beda wymieniac swoje Subaraki na nowszy model... :)

To akurat jest mało innowacyjne. :rolleyes:

ale za to ile miejsca pod maska :idea::mrgreen:

 

I jaka ekologia!!! Bokser 0,9 twiair :mrgreen:

 

 

 

 

 

No właśnie:) To jak to było z tymi opiniami formułowanymi na podstawie doświadczeń?? Oj nieładnie:) Szkoda, że dopiero za 4 razem odpowiedziałeś na pytanie. Dobrze to nie świadczy

za czwartym ? zacytuj mi trzy poprzednie razy

 

Pierwsze pirmo

Jechałeś "odratowanym" STI?

 

Drugie primio

Zapytam jeszcze raz jechałeś nowym STI MY11/12?
3

 

Trzecie primo

Czy pytanie czy jeździłeś nowym STI jest przepychanką?

 

Czwarte primo ultimo.

@turdziGT, to jeździłeś tym nowym STi sedanem, czy nie?

 

Co do STI nie mam ochoty znowu przekopywać forum... Nie czytaszm tylko pleciesz trzy po trzy,odpowiadasz na to na co masz ochotę.

Zaraz się dowiem, że nigdy nie twierdziłeś, że KIA ma w ofercie 2,0T

 

 

Z Twoich wypowiedzi wywnioskowałem że jesteś ciekawym parterem do dyskusji o motoryzacji, może i wiedzę masz. Ale kultura dyskusji, czy nie czytanie postów/odpowiadanie tylko na te części które bardziej Ci pasują. Powodują, pewnie na Twoje szczęście, że odechciewa mi się dyskusji z Tobą. Tak samo jak olałeś prośbę o wyjawienie co się zepsuło w SAWD. I wiele innych pytań. Nie mam ochoty pięć razy cytować tego samego.

 

Oczywiście rozumiem, że się czepiam jak zwykle. EOT.

Edytowane przez ajax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Twoich wypowiedzi wywnioskowałem że jesteś ciekawym parterem do dyskusji o motoryzacji, może i wiedzę masz. Ale kultura dyskusji, czy nie czytanie postów/odpowiadanie tylko na te części które bardziej Ci pasują. Powodują, pewnie na Twoje szczęście, że odechciewa mi się dyskusji z Tobą.

 

po tej wypowiedzi wnioskuje ze nie przeczytales mojego posta dwie strony wczesniej , a jezli przeczytales to zanczy ze nie czytasz ze zrozumieniem.

 

Skoro bawsz sie w wyliczanki , to ja tez sie pobawie i zadam ci ci konkretne pytania , odpowiedz na nie tylko tak lub nie;

 

- a wiec czy prowadziles kiedykolwiek stara generacje imprezy GT czy STI ?

- czy prowadziles jakies STI z nowszej generacji GD ( Buga , Bloba , Hawka ) ?

- czy prowadziles ktorakiolwiek z generacji EVO ?

- czy prowadziles jakies inne samochody typu GTI z moca 200+

- czy prowadziles jakies inne modele subaru starszych generacji ?

- byles kiedys na rajdze i syszales/widziales na zywo impreze gr.A czy WRC ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do prowadzenia różnych samochodów już raz Ci odpisywałem ale zrobię to ponownie

 

- a wiec czy prowadziles kiedykolwiek stara generacje imprezy GT czy STI ? GT - tak, STI - nie

- czy prowadziles jakies STI z nowszej generacji GD ( Buga , Bloba , Hawka ) ? Bug i Hawk - tak

- czy prowadziles ktorakiolwiek z generacji EVO ? - nie

- czy prowadziles jakies inne samochody typu GTI z moca 200+ - tak

- czy prowadziles jakies inne modele subaru starszych generacji ? - tak

- byles kiedys na rajdze i syszales/widziales na zywo impreze gr.A czy WRC ? - nie/tak

- i wiele wiele innych, ostatnio doszedł np Volvo z silnikiem D5;)

 

Nie bawię się w wyliczanki natomiast jak byś odebrał moje zachowanie gdybym uporczywie nie odpowiadał na zadane Ci pytania. Twój odbiór nie był by pewnie pozytywny... no i słusznie. Musiałem Ci cytować pytanie zadane cztery razy. Czemu na nie nie odpowiedziałeś? Dodatkowo kazałeś sobie cytować... Co z tym AWD nieszczęsnym dowiem się kiedyś? Czy też trzeba pytać cztery razy i jakiś inny użytkownik dopiero wywoła Cie do tablicy?

Edytowane przez ajax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki modelem STI GD jezdziles ?

 

Co z tym AWD nieszczęsnym dowiem się kiedyś?

 

to sformuluj pytanie tak zeby bylo zrozumiale bo ja nie wiem co masz na mysli przez stwierdzenie co sie zepsulo i do ktorej mojej wypowiedzi to odwolujesz ?Co do odpowiedzi na zadawane przez ciebie pytania napisze ci jeszcze raz , cofnij sie na strone 6 i przeczytaj co tam ci napisalem.

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i w tym miejscu przychodzi mi do glowy to, co Dyrekcja pisala jakis czas temu: ze niby strategia Subaru nie jest zdobywanie wiekszego udzialu w rynku... moze to jest wlasnie sluszna droga? sprzedawac mniej wiecej okreslona ilosc aut z nadzieja, ze fani marki co jakis czas beda wymieniac swoje Subaraki na nowszy model...

 

Szczerze Ci powiem, ze "gdybym ja...." - to wlasnie taka strategie bym obral (...)

fajnie, ze sa tematy co do ktorych sie zgadzamy... :drool:

 

(...) szczegolnie prowadzac marke, ktora lubi uwazac sie za "premium"

to "lubi sie uwazac" fajnie zabrzmialo... :mrgreen:

szczegolnie znajac Twoje powiazania z inna marka, co do ktorej premium'alnosci raczej nie ma watpliwosci :OO:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki modelem STI GD jezdziles ?

 

Co z tym AWD nieszczęsnym dowiem się kiedyś?

 

to sformuluj pytanie tak zeby bylo zrozumiale bo ja nie wiem co masz na mysli przez stwierdzenie co sie zepsulo i do ktorej mojej wypowiedzi to odwolujesz ?Co do odpowiedzi na zadawane przez ciebie pytania napisze ci jeszcze raz , cofnij sie na strone 6 i przeczytaj co tam ci napisalem.

 

TrudziGT to pytanie było sformułowane wcześniej, jak i również prośby o odpowiedź. I nie mam ochoty po raz kolejny cytować sam siebie...

 

A tak się czepię dla zasady

 

Tam jest podział na generację starą i nową. Czepiaczu podły :D

A ja starym STI nie śmigałem :cry:

 

fight fight fight!

 

Spoko tylko po warunkiem, że mogę zatrudnić Cie w charakterze "NDDSCNP" Naczelenego Dyrektora Do Spraw Cytowania Nieprzeczytanych Pytań" :mrgreen: I wtedy można założyć wątek o który wnioskował bukmacere :mrgreen:

 

Tak w ramach zaskoczenia: czas na prawie nie offtop:)

 

Jeśli w googlach wpiszecie np. Legacy 2,0 dit vs BMW, wujek zaproponuje zamianę DIT na TDI to się dopiero nazywa małketnig:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.ft86club....read.php?t=2515

 

Direct Injection Turbo DIT Engine

Może jestem inny nieco, ale umieszczenie filtra oleju na górze silnika, w dodatku "do góry nogami" zakrawa o chorobę psychiczną projektanta. Chyba, że księgowy stał z bronią przy skroni.

Dobrze chociaż że tą "miskę" dookoła zrobili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

TrudziGT to pytanie było sformułowane wcześniej, jak i również prośby o odpowiedź. I nie mam ochoty po raz kolejny cytować sam siebie...

 

odpowiem ci tak w samym napedzie nic sie nie zmienilo ani na lepsze ani na gorsze jedyna roznica jest taka ze przybylo konkurencji powodujac ze AWD w subaru to juz nie az tak mocna karta przetargowa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

TrudziGT to pytanie było sformułowane wcześniej, jak i również prośby o odpowiedź. I nie mam ochoty po raz kolejny cytować sam siebie...

 

odpowiem ci tak w samym napedzie nic sie nie zmienilo ani na lepsze ani na gorsze jedyna roznica jest taka ze przybylo konkurencji powodujac ze AWD w subaru to juz nie az tak mocna karta przetargowa

 

nie jest do pierwszej zimy. Pierwsze ręczne wypychanie z lekko zasypanego parkingu zmienia punkt widzenia. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...